Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista olla raskaana???=/

13.04.2010 |

Heippa kaikille=)

Tälläinen pieni ongelma tynkä vaivaa minua ja vie keskittymisen.

Toivottavasti jollakin olis aikaa miettiä oliko itsellä vastaavia ongelmia.

Olen saanut jo yhden lapsen ja toinen tulee vissiin aika herkästi?!=)

Minulla on viimeiset menkat olleet helmikuun lopussa. En tarkkaa pv ihan varmasti osaa sanoa mutta 25-28.2.

Olen syönyt minipillereita cerazettea nyt 8.5kk. Ensimmäisestä lääkärin tarkastuksesta synnytyksen jälkeen. Siinä on 12h se otto viivästyminen.

20.3 olen unohtanu ottaa ja 21.3 aamuna sit otin 2kpl. sen jälkeen suhteellisen säännöllisesti 26.3 asti. Aloin epäillä raskautta joten lopetin (26.3)pillerit.Ja vieläkään en ole uskaltanu jatkaa syöntiä.

19-21.3 välillä olen harrastanut seksiä. Samoin siitä eteenpäin 31.3 asti aika säännöllisesti.

Oireita on ollut raskauteen liittyen. Aluksi tuli palelu kohtauksia, väsyttää ja alavatsassa on välillä ihan menkkojen kipua. Muutoin voin ihan ok. Syön vitamiineja aika hyvin joten väsymyksestä selviän ihan ok.

Epäilen hedelmöittymis hetkeksi 29.3. Ensimmäisestä lapsesta tunsin samoin sen voimakkaasti ja se tuntui pitävän pakkansa ku katsoi raskauskiekkoa.

Eli olisin nyt jotain rv4+2. Mutta kun perus raskauslaskurihin laskee vimmeisistä kuukautisista niin olisi jo rv6+jotain. Se ei voi olla mahdollista. Raskaustestit joita olen jo tehnyt 4. niin negaa ja viime viikon yksi näytti pikkasen haaleaa. Tällä viikolla ei ole mittari värähtänytkään. Mutta tottahan on et noilla viikoilla eli rv4 ei kyllä vielä välttis näy.

Mietittytää tuo voinko olla hedelmöittynyt edes tuolla aikavälillä jolla sitä epäilen???

Kuukautisia ei ole näkyny. Valkovuoto runsasta norm.verrattuna. Kynnet kasvaa ihan sika nopeaa.

Olen koittanut etsiä täältä netistä vastauksia voiko hedelmöittyä jos ovulaatiosta laskureiden mukaan on aikaa ainaki se 5pv? Tietty minipilleiden aikaa tuo kk kiertovaihteli. Mulla on ollut se tosi säännöllinen ennen ensimmäistä raskautta. 27-28pv kierto siis.

Eniten askarruttaa milloin tuo raskaustesti varmasti näyttää sen ja voinko aloittaa pillerit uudestaan? Toinen lapsi ei ole vielä mikään pakko pulla. Tervetullut kyllä jos niin haluaa.

Sit jos nyt ei tule menkkoja ja raskaustesti näyttää että usko unelmiis niin voiko raskaaksi tulla jossei menkkoja näy?

Minipillerin valmistajan sivuilta saa sen käsityksen että niiden ei pitäis sekoittaa menkkojen tuloa vaikka lopettaa ja raskaaksi voi tulla helposti niiden lopettamisen jälkeen.

Uskotteko minun olevan raskaana? Itsellä on vahvasti sellainen olo mutta testit ei kyllä vielä nappaa!

Mut olen myös lukenu että jollaki näkyy vasta reilusti yli rv6 testi. Itsellä näky eka lapsi rv6+1.

Antakaa mielipiteitä ja kokemuksia. sekä kysykää jos jokin olennainen jäi kertomatta.

Kommentit (1)

1/1 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitella neuvolaan ja pyytää verikokeella selvittämään jos ei testit näytä muttei menkkoja näy. Voivat myös kattoo ultralla onko kohtu kasvanut.

Pillereiden lopetus voi kuitenkin sekoittaa jonkinverran hormooneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla