Kerropa totuus, jota ei ole tapana sanoa ääneen!
Kommentit (272)
Ja ne mustalaiset todella varastelevat!!!
Eikä niille edes poliisit tee mitään kun ovat KOKO AJAN sitä tekemässä.
Pakolaisina turvapaikan saaneet ovat oikeasti valtava ongelma; raiskaavat, tekevät rikoksia ja työllistyvät suhteessa paljon huonommin kuin kantaväestö.
Tämän toteaminen ei ole rasismia, mutta harva silti uskaltaa siitä julkisesti puhua omalla nimellään.
Naisten johtamana yhteiskunta menisi päin helvettiä.
Mutta se on nähty, mihin miesten hallitsema yhteiskunta johtaa...
mielestäni homous on oksettavaa
lapsen käytöshäiriöt johtuu vanhemmista
ja miehet jotka haluaa naiselta persettä ovat homoja.
Lihavien on kompensoitava ulkonäkönsä persoonalla, vrt. nätit voi olla vähän hölmöjäkin.
Ennemminkin tyhmien pitää kompensoida älyllistä vajavaisuutta ulkonäöllä.Minusta pelkästään se on hiukan vähä-älyistä, että arvostelee toisia ensisijaisesti ulkonäön perusteella, ja vasta sen jälkeen sillä, mitä toisella on korvien välissä.
Ehdottomasti näin.
On tullut "huippuunsa" ja tästä alkaa rappio. Vrt. Antiikin kreikka, rooma, keisarikuntien aika ennen maailmansotaa yms. "Kehityksen keskukset" ja niiden tuhoutuminen.
Huippu oli ja meni ja rappiolla on menty jo jonkin aikaa. Nyt vain odotellaan, mikä katastrofi tuhoaa suurimman osan epäkelvosta aineksesta - vai mennäänkö sitten kaikki kertalaakista.
Naisten johtamana yhteiskunta menisi päin helvettiä.
Tätä ei tiedetäMutta se on nähty, mihin miesten hallitsema yhteiskunta johtaa...
Nykyinen tulos saattaa myös olla suhteellisen hyvä verrattuna siihen mihin naisten johtama olisi päätynyt. Monissa asioissa jotkin naiset olisivat parempia, mutta selkäänpuukottajia ja kateellisia ovat myös enemmän kuin miehet. Ja kun työaikaa riittää lapsilta ja muulta niin paljon vähemmän, voisi sanoa että menneinä vuosisatoina jos roolit olisivat valtiojohdossa olleet toisin päin olisi aivan kaikki toisin kuin nyt.
Tunnetaan maailmassa heikkoja kuningattaria, sellaisia jotka mestauttivat sukulaisiaan vain koska naama ei miellyttänyt tiettyyn aikaan kuukaudesta.
tätä ei voi toitotella ääneen, koska kel onni on, se onnen kätkeköön
Kiusaajilla on naiset, kiusatuilla ei.
Maailma on miesten. Naiset ovat heikompia.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2012 klo 07:00"]
Asiakas ei ole aina oikeassa.
[/quote]
Ei todellakaan ole, vaan oikeammin asiakas on aina väärässä..
WHO suosittaa imetystä 2-vuotiaaksi. Imetyksessä epäonnistuneet keksivät höpöjuttuja taaperoimetyksestä.
Tällä palstalla ei pyöri yhtä ainoaa täysijärkistä Velaa. Enkä kyllä yhtä ainoaa livenäkään tunne. Kaikilla on joku ihan älytön maaninen lemmikkifiksaatio ja muutenkin ovat aika vajaita vähintään tunne-elämältään.
Mun naapuri on oikeesti ihan vitun idiootti.
elää laput silmillä!
Uskotaan kaikki mitä media syöttää ja lääkärit/"päättävätelimet" on jumalia joita ei saa kyseenalaistaa.Oikeastaan mitään ei saisi kyseenalaistaa.
Ihmiset on lampaita,eli tyhmyys tiivistyy suuressa joukossa,mää!!
Minusta taas kyseenalaistamista ei saa nykyisin kyseenalaistaa. Houkutellaan ihmisiä esittämään arvionsa vaihtotaseesta Kenian tilanteeseen ja näihin mutu-tietoihin pitäisi suhtautua arvostaen ja ottaa ne huomioon päätöksenteossa. Suurin osa ihmisistä ei tiedä suurinta osaa asioista. En minä ainakaan edes haluaisi sanoa mielipidettäni asioista, joista minulla ei voi olla mitään valistunutta mielipidettä. Tällaisessa av-keskustelussa voi vapaammin tuuletella, mutta itse arvostan perusteellista tietoa ja mieluummin kyllä kuuntelen jotain ns. asiantuntijaa kuin Repaa Köyliöltä.
Toki on hyvä, että esim. lääketieteestä keskustellaan, mutta monilla se kyseenalaistaminen tarkoittaa vain ensimmäiseen huruoppiin sukeltamista, mikä sopivassa mielentilassa vastaan tulee.
Luulen, että se olis vähemmän katkera ja kiukkuinen, jos se laihduttaisi 80 kiloa ja laittaisi elätettävän äijänsä töihin (äijä ei siis suostu tekemään töitä. Sama ämmä vittuilee meikäläisen autosta, vaikka itse ollaan miehen kanssa kaikki maksettu. Meillä siis suht uusi auto - läskin autosta valuu öljyt pihalle. niin että läski laihduta ja laita äijäs hommiin niin kyllä SE SULLAKIN SIITÄ SUTTAANTUU!!
[quote author="Vierailija" time="07.12.2012 klo 15:55"]
Toiset naiset (suhteessa varattuun mieheen)
On huoria.
Ja ei, en ole petetty vaimo vaan sinkku.
[/quote]
Kyllä, ja samoin toiset miehet suhteessa varattuun naiseen (tai vaikka mieheen.) Olettaen että tämä toinen nainen tai toinen mies tietää miehen tai naisen olevan varattu.
Olen rakastanut mieheni kaveriin, tätä jatkunut vuoden suunnilleen. Lisäksi tämä miehen kaveri on myös naispuolinen, ja olen mukamas hetero. Huh.
Avioliitto on tarkoitettu miehen ja naisen välille!
Ihmisen hyvä itsetunto perustuu aina johonkin yhteen tai muutamaan asiaan.
Toisilla isoon penikseen, toisilla rahaan, toisilla ulkonäköön, toisilla nokkeluuteen sosiaalisisssa tilanteissa (hyvä vitsinkertoja ym.), toisilla älykkyyteen jne.
Tajusin vasta hiljattain eräästä tuttavapiirissämme olevasta mieshenkilöstä seuraavaa: On aina ollut todella leuhka rahojensa suhteen, todella säästäväinen ja pihi. Ostelee kalliita autoja ym ja hänelle on aina ongelma jos jollakin on jotain parempaa kuin hänellä... On myös lisäksi lyhyt mies, varmaan alle 170 cm. Käy salilla ja on pakko siis kasvattaa lihasta kun on niin lyhyt.
Nyt kuulin vähän aikaa sitten että hänellä on myös hyvin lyhyt penis.
lyhyt mies + lyhyt penis
--> rahaa ja lihasta (tekee siis kaikkensa että hänellä on niitä)