Kerropa totuus, jota ei ole tapana sanoa ääneen!
Kommentit (272)
Ja miehet monesti sosiopatiaan taipuvaisia.
Juu tiedän, mikään ei ole hyvä.
Eurooppa olisi parempi paikka elää, jos kansallissosialistinen Saksa olisi voittanut toisen maailmansodan.
Myös lopulta suomalaiset olisivat hävitetty ja se jos joku antaa minulle lohtua. Toiseksi kivoin asia suomessa ovat olleet koulusurmat.
Olin kerran käymässä ohimennen Jokelassa. Pysähdyin kauppaan ja sanoin ohimennen myyjälle tervehdyksenä että; "Kuis paukkuu?" - Koulu oli aivan rannan toisella puolella :DDD
Mene hoitoon!
Mies on homo jos haluaa persettä. Lihavien on kompensoitava ulkonäkönsä persoonalla, vrt. nätit voi olla vähän hölmöjäkin. Viherpiipertäjät piilottelee köyhyyttä ekologisuuden taakse. Suomalaiset on alkkiskansa. Liikennevaloissa vasemman puoleisen auton on "yritettävä voittaa". Teinitytöt on tyrkkyjä. Mitä enemmän rahaa, sitä ylimielisempi. Suomalainen ottaa velkaa ennemmin kuin elää tulojensa mukaan; autoLAINAA, mökkiLAINAA, remonttiLAINAA... ja piilottelevat sitä. Lapsienvihaajat ovat kateellisia/katkeria.
Saitko varmasti kaikki purettua tuohon? Vai jäikö vielä jotain lisättävää?
Toivotan omasta puolestani kaikille vielä hereillä oleville oikein hyvää yötä ja kauniita unia :)
Enemmistö suomalaisista ei halua tummahipiäisiä maahanmuuttajia Suomeen.
Olen onnellisempi kun siskoni ei pidä yhteyttä
sinusta tuntuu tältä? Koska itse olen (pikku)sisko, minusta tuntuu kamalalta kuulla/nähdä tällaista tekstiä. Voinko jotenkin auttaa sinua ymmärtämään siskoasi? Oma isoveljeni on minulle rakas ja elämäni varmin ankkuri.
Vaikka siis elänkin parisuhteessa. Isoveljeni on aina, koko elämäni ollut olemassa ja koska suhde vanhempiin ei ole ollut kaikkein parhain mahdollinen, isoveljestäni on tullut minulle se elämän ankkuri.
Enemmistö elämänmuutosyritysten epäonnistumisista johtuu siitä että sillä yrittäjällä ei ole tarpeeksi tahdonvoimaa pitää päätöstä elämänsä muuttamisesta.
kaikki ihmiset on täysiä kusipäitä jotka jättää laskun maksamatta jos ikinä mahdollista.
Yrittäjä
Monet jäävät elämään avioliittoon tavan takia, vaikka ovat onnettomia
Lapset muuttavat parisuhteen täysin
Masennus johtuu usein väsymisestä tai traumoista
Mitä enemmän katsoo itseään sisään päin, sitä onnettomammaksi tulee
Luopumalla jostain tulee onnelliseksi
Krempat lisääntyy ja ne vituttaa ihan oikeesti.
Lihavien on kompensoitava ulkonäkönsä persoonalla, vrt. nätit voi olla vähän hölmöjäkin.
tyhmien pitää kompensoida älyllistä vajavaisuutta ulkonäöllä.
Minusta pelkästään se on hiukan vähä-älyistä, että arvostelee toisia ensisijaisesti ulkonäön perusteella, ja vasta sen jälkeen sillä, mitä toisella on korvien välissä.
Vanheneminen ei tosiaankaan ole kivaa Krempat lisääntyy ja ne vituttaa ihan oikeesti.
Minä en ainakaan haluaisi olla nuori ja naivi, ilman sitä elämänkokemusta, joka minulla nyt on. Liikunnan avulla terveys on vielä nyt 50+ tallella.
vie aikaa tärkeämmiltä asioilta.
Miehet ovat oikeasti älykkäämpiä kuin naiset
Ihan totta
Miehet ovat oikeasti älykkäämpiä kuin naiset
läpi historian uskotella...
Jokainen nainen haluaa jossain kohtaa lapsen.
Naiset ovat henkisesti vahvempia kuin miehet.
Läskit on läskejä, koska ne syö liikaa ja liikkuu liian vähän. Ja on typerää loukkaantua siitä, jos esim. neuvolassa huomautetaan ylipainosta. Itse on saanut mässäilemällä itsensä siihen kuntoon.
Naiset hallitsevat seksiä, koska eivät tarvitse sitä yhtä paljon kuin miehet.
Lapsille elämänsä "uhraavat" naiset tekevät sen itsensä vuoksi.
Ylpeä kehostaan = itsekäs läski, joka ei yritäkään päästä eroon raskauskiloistaan
vapautuneempi = piereskelee estoitta ja imettää julkisilla paikoilla