Onko turn off, kun mies pyysi illalla ysärikeikalle?
Olen tapaillut muutaman kerran kivaa ja mielenkiintoista miestä. On ollut alustavaa puhetta, että jos tänään nähtäisiin ja tehtäisiin jotain illan päälle. Hän ehdotti sitten, että mentäisiin ysäribileisiin ja hän voisi kustantaa liput. Kohteliasta sinänsä, mutta onko koko juttu silti vähän turn off?
Kommentit (23)
turn off on housuissasi!
KUKA enää käyttää moista kasikyt luvun typeryyttä!
Mä erehdyin lähtemään Raskasta Joulua-keikalle. En pidä kyseisen genren musiikista ollenkaan. Ja mieskin oli varsinainen limanuljaska, vaikka esitti kilttiä naapurinpoikaa.
En lähtisi. Aika juntilta kuulostaa.
Etkö muka itse tiedä että onko se sinusta turnn off? Jos vaan ehdotat hänelle jotain muuta tekemistä sitten, suu auki ja sanot että se ei kiinnosta
No voi jösä! Anna nyt mahollisuus. Etukäteen kun miettii himassa liikaa, unohtaa et voi olla vaik kuinka helkutin hauskaa.
Ei sitä voi tietää.
Mies kuullostaa huipulta. Ei mikään sohvalla lösöttäjä.
Mä menisin kiljuen noin hauskan miehen kanssa.
Ai jumpe, nyt iski kateus 😣
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Gettomaurin runonlausuntaa ois paljon kivempi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanot juntti ikään kuin se olisi huono asia?
Seurusteliitko miehen vai musiikin kanssa, rouva neiti fetissi?
Mun mielestä joku keikka on erittäin huono valinta ekoille treffeille.
Jos olisi mahdollisuus nähdä Dr Alban ja Haddaway livenä, niin lähtisin treffeille vaikka olen mies!
M47
No se joko on sulle turn-off tai sitten se on turn-on. Ei tuota voi muut sun puolesta tietää eikä päättää.
Tosin kun tuollaista täällä edes kyselet niin parempi, että pistät miehelle viestin ettet pääse niin mies voi etsiä itselleen parempaa ja etenkin sopivampaa seuraa.
Ootko pissis, joka juo viiniä kynttilän valossa ja syö juustokuutioita coctailtikulla? 🤭
Jos junttimenosta tykkää nii siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki keikasta, joka ei ole junttia. Ketä siellä esiintyy?
Kyllä mä vaan tykkään ysärimusasta ja myös bileistä, että todellakin lähtisin. Ehkä mä sit olen vähän juntti. Olen kyllä myös akateeminen ja ihan yhtälailla mä tykkään käydä vaikka oopperassakin, muttei se tietenkään poissulje mahdollisuutta olla juntti. Ylipäätään on olemassa ihmisiä, ketkä innostuu lähtemään mukaan mihin vain (lain puitteissa, tietysti), vaikka se olisikin vähän vieraampi alue itselle, ja ihmisiä, ketkä rajaa hyvinkin kapeaan sektoriin ne asiat, joihin he voivat osallistua.
N38
Olet ilmeisesti miestä nuorempi? Sinä 30, hän 40? Itse saattaisin nelikymppisenä kokea "juuri äsken olleen" ysärin musiikin nostalgiseksikin. Muistuttaa nuoruudesta ja biisit tuttuja. Sulle ei ehkä iske se samalla tavalla, jos mielestäsi "junttia" eli eri genre.
Ainakin sellainen nainen, jonka päässä ei liiku sen vertaa omia ajatuksia, että osaisi päättää, haluaako mennä joihinkin bileisiin kysymättä mammapalstalta neuvoa, olisi minulle totaalinen turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki keikasta, joka ei ole junttia. Ketä siellä esiintyy?
Arvaa kahdesti, että uskaltaako nämä juntti-juttua heittävät tähän vastata. Eivät todellakaan. Pelkäävät, että heidän omalle vastaukselle nauretaan.
Älä mene. Liian hauskaa tiukkapipolle.