Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselyä luonnonkiharat omaaville :)

Vierailija
12.11.2012 |

Mulla itselläni on luonnonkiharat hiukset, ja niin penteleen vaikeat hoitaa... haluaisin tietää miten te muut hoidatte näitä ja saatte ne pysymään hyvässä kunnossa (siis jos saatte) :)

Eli, mitä hiustuotteita käytätte, miten usein, onko ihan korkkiruuvvit? Onko mitään käytännön niksejä?

Itse käytin lorealin sinistä kampaamoshampoota sekä hoitoainetta, mutta se on kadonnut myymälöistä... se oli älyttömän hyvää... toinen minkä olen huomannut auttavan, ei vain kampaa hiuksia, vaan antaa suihkun jälkeen kuivua ihan omalla tavallaan... oikukas hius kun on :)

Itsellä oikeat tuotteet ja tavat tekevät hiuksista täysin korkkiruuvit, jos kuivaisin ja harjaisin, jäisi vain lainehtivat kiharat.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

intensive curly cream auttaa mua, hieroo hieman kosteisiin hiuksiin ja öljyhoitoja silloin tällöin. Kosteutta tarvitaan, ettei ole sellaista hamppuista pehkoa. Mulla myös pitkä tukka, kerroksittain leikattu ja lyhyemmät suikaleet vääntyvät miltei korkkiruuveille ja pidemmät laineille. Kokoosöljy on hyvä, yöksi sellainen saksanpähkinän kokoinen möykky hierottuna hiuksiin ja aamulla tukka hyvä eikä edes pestä tarvi, jos öljyn hieronut hyvin eikä laittanut liikaa.

Vierailija
22/26 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestulkoon aina pesun jälkeen hiukset vetää itsensä "lampaanvillaksi", eli on tosi kuivaa. L'oreal elvitalin uus hiusöljy, olisko ollu joku magnificent tms. on aika ok tuohon, jättää hiukset myös ilmaviksi. Pitäis myös kokeilla noita uusia moroccon oil-tuotteita...ja toi oliiviöljysaippua on ollu kokeilulistalla pitkään, kiharahiuksinen isoäitini käytti sitä, mut jotenkin ei koskaan muista tilata. Jos nyt muistaisi. :)

Paras shampoo ja hoitoaine on mulle ollut tähän mennessä wellan punainen, värjätyille hiuksille oleva sarja. Vaikken värjääkään kuin kirkastaakseni pari kertaa vuodessa, mut kampaaja suositteli, koska ravitsee myös kuivaa hyvin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippua olisi vihoviimeinen minulla, koska hiukseni tarvitsevat ennen kaikkea runsaasti kosteutta.

Mutta pitkät lainehtivat hiukset - vau! Mä en ole ikinä nähnyt kenelläkään, paitsi tietty filmitöhdillä mutta heillä on kampaaja-armeija messissä.

kuin niillä filmitähdillä, mutta en valita itse: <a href="http://aijaa.com/50xGhn" alt="http://aijaa.com/50xGhn">http://aijaa.com/50xGhn</a&gt; Välillä tekisi mieli kyllä leikata koko raskas tukka kananpersemalliin varsinkin kesäkuumalla mutta taitaisi olla enemmän mallia afro se kananperä joten taidan jättää nykyisen ;-)

Mä leikkaisin puolitoista vuotta sitten kesällä kaljuksi, kun meni hermot kuumuuteen ja värikokeilujen aiheuttamaan kuivuuteen. Kasvattaminen on ollut jotain kamalaa, ensin ihan jees lyhyt afro, mutta kasvaessa tuli vaiheet pelleperuukki ja mummopermis. x) onneksi pikkuhiljaa alkaa pehko tavoittaa olkapäitä, mutta on myös suoristusrauta ollut kuumana, eli ei kannata! :D

-15

Vierailija
24/26 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on puoleen selkään asti ulottuvat kiharat hiukset, jotka latvasta menevät korkkiruuvikiharalle.

Kiharat saan pysymään selkeinä muotovaahdolla, shampoista paras on XZ:n suklaa, joka hoitaa kuivaa päänahkaa.

Vierailija
25/26 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkaisin puolitoista vuotta sitten kesällä kaljuksi, kun meni hermot kuumuuteen ja värikokeilujen aiheuttamaan kuivuuteen. Kasvattaminen on ollut jotain kamalaa, ensin ihan jees lyhyt afro, mutta kasvaessa tuli vaiheet pelleperuukki ja mummopermis. x) onneksi pikkuhiljaa alkaa pehko tavoittaa olkapäitä, mutta on myös suoristusrauta ollut kuumana, eli ei kannata! :D

-15

Tämä täytyykin muistaa kun seuraavan kerran tulee himo pätkäistä tukka ihan lyhyeksi. Varmaan on tosiaan ne kasvatusvaiheet aika kammottavan näköisiä.

Vierailija
26/26 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu Tangle Teezer -hiusharjaa? Ainakin joillakin luonnonkiharaisilla se auttaa pitämään hiukset kauniimpina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme