Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä päälle miehen työpaikan pikkujouluihin?

Vierailija
12.11.2012 |

Viimeksi kun olin niin sanottiin että näytän opelta joten ei sellaista lookia nyt. Eli jotain kivaa päälle. Pikkujoulut miehen työpaikalla ei mitään erityistä, vaan vain ruokaa ja juomaa. =)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hillitysti koruja, korkeakorkoiset avokkaat ja käy kampaajalla

Vierailija
2/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nettikaupoista? Kampaajalle en taida ehtiä, kun itse menen eri kaupungista pikkujouluihin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joku it-alaa vastaava

ap

Vierailija
4/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkarit kotiin. Toosaa jaat kuitenkin kopiokonehuoneessa.

Vierailija
5/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitan pikkumustan ja korkkarit tai mustat, tiukat housut ja juhlavan tunikan, korkkarit.

Vierailija
6/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu kuin asu, niin kunnon korkkarit pelastaa paljon. Jos työpaikalla, niin ehkä pikkumusta ja kampaajalla käynti on liioittelua. Jokuw mekko on aina tietenkin ok, mutta ei liian lyhyttä tai avarakauluksinen.

Vierailija
7/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kivoja pikkujouluihin. En tiedä minkä tyylinen olet mutta siellä on aika paljon kaikkea. Toimiva hillittyynkin lookiin on joku yksiväriset mekko (musta?) ja esim kimalleavokkaat ja kimallelaukku.

Vierailija
8/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika hintava ja ei taida toimittaa suomeen? Ja onko liiankin hieno työpaikalla oleviin pikkujouluihin?

Vierailija
11/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainejn juhlapaikka (ykkösluokan ruokapaikka vai grillailua metsässä), miten paljon väkeä, millainen suhde sinulla on miehen työkavereihin, miksi menet miehen työpaikkatilaisuuteen, mitä laitat omiin pikkujouluihisi päälle ... Niin monet asiat vaikuttavat vaatevalintoihin.

Tai: laita sellaiset vaatteet joissa viihdyt ja tunnet itsesi hyvännäköiseksi ja hyväksi. Silloin ajattelet enemmän juhlaa kuin itseäsi ja sitä, mitä muut ajattelevat sinusta. Niin sinulla on hauskempaa.

Vierailija
14/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli porukkaa varmaan 50henkilöä, ehkä. Enimmäkseen miehiä ja sellaisia 20-30v ikäisiä. Itse varmaan naisista vanhimpia, tai no kokki on vanhin. =) Minulla ei ole suhdetta miehen työkavereihin, olen vain kerran aiemmin ollut pikkujouluissa. Kutsussa heillä on yleensä avec. Tai ei ole mitään kutsua tullut kotiin koskaan. Viimeksi mies pyysi mukaansa. Nytkin kutsui. Omissa pikkujouluissa ollut aina yleensä pikkumusta. Korkkareissa en tiedä viihdynkö. Minulla vain 9cm korolliset avokkaat. Ajattelin korkonilkkureita tai korollisia saappaita 5cm korolla. Olen siis itse äiti ja meitä äitejä en tiedä montaa sieltä. Miehet ovat ruutupaitaisia,farkkujalkaisia nörttejä. =) Niin tai joku mainos t-paita päällänsä.

Niin ja ajattelen aina itseäni tai mitä muut ajattelevat minusta. Se kuuluu vain luonteeseen. Ihan sivuhuomautuksena tämä vain.

ap

Vierailija
15/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen isohko toimistorakennus 2 kerroksessa. Ei mitenkään eriyisen hieno sisältä. Ihan perustoimisto. Ainiin ja sauna löytyy ja uima-allas mutta niihin en ajatellut mennä. =)

ap

Vierailija
16/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättä mikä on juhlapaikan pukukoodi mietin, mikset laittaisi pillifarkkuja, miesten korkealaatuista valkoista (smokki-)paitaa, paljon rannekoruja, kohtuukokoiset korvikset ja mukavat kengät/ saappat/ whatever. Mukavissa kengissä liikut kauniimmin. Maltillinen meikki, mutta hehkeää, punaista huulipunaa.

Jos ujostuttaa, niin muista, että et ole juhlien päähenkilö, vaan 1/50 juhlaväestä. Pidä hauskaa!

15

eli porukkaa varmaan 50henkilöä, ehkä. Enimmäkseen miehiä ja sellaisia 20-30v ikäisiä. Itse varmaan naisista vanhimpia, tai no kokki on vanhin. =) Minulla ei ole suhdetta miehen työkavereihin, olen vain kerran aiemmin ollut pikkujouluissa. Kutsussa heillä on yleensä avec. Tai ei ole mitään kutsua tullut kotiin koskaan. Viimeksi mies pyysi mukaansa. Nytkin kutsui. Omissa pikkujouluissa ollut aina yleensä pikkumusta. Korkkareissa en tiedä viihdynkö. Minulla vain 9cm korolliset avokkaat. Ajattelin korkonilkkureita tai korollisia saappaita 5cm korolla. Olen siis itse äiti ja meitä äitejä en tiedä montaa sieltä. Miehet ovat ruutupaitaisia,farkkujalkaisia nörttejä. =) Niin tai joku mainos t-paita päällänsä.

Niin ja ajattelen aina itseäni tai mitä muut ajattelevat minusta. Se kuuluu vain luonteeseen. Ihan sivuhuomautuksena tämä vain.

ap

Vierailija
18/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itse äiti ja meitä äitejä en tiedä montaa sieltä.

..siihen miten pukeudut? Ja onko tarkoitus pitää siellä pikkujouluissa jotain äitikerhoa?

Vierailija
19/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvan näköinen ruttunen kangas ja ei minkään värinen. Miksi menet juhliin? Ei mua ainakaan kiinnostaisi mieheni pikkujoulut. Kännisiä ihmisiä puhumassa toimistopolitiikkaa ja valittamassa duunista. Vaikka yrittäisivätkin olla, siihen se aina menee...

Vierailija
20/36 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättä mikä on juhlapaikan pukukoodi mietin, mikset laittaisi pillifarkkuja, miesten korkealaatuista valkoista (smokki-)paitaa, paljon rannekoruja, kohtuukokoiset korvikset ja mukavat kengät/ saappat/ whatever. Mukavissa kengissä liikut kauniimmin. Maltillinen meikki, mutta hehkeää, punaista huulipunaa.

Jos ujostuttaa, niin muista, että et ole juhlien päähenkilö, vaan 1/50 juhlaväestä. Pidä hauskaa!

15

ap

Muuten hyvä mutta vaaleana näytän aneemiselta punaisessa huulipunassa ja valkoisessa kauluspaidassa. Enemmin sopii vaalea huulimeikki ja tummat silmät ja päälle mustaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan