Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ensiasuntosi maksoi?

Vierailija
12.11.2012 |

Meillä 95000 mk, rivitalokaksio.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivarikolmio Espoossa radan varrella v. 2002.

Vierailija
22/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna, kerrostaloasunto Helsingistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalokaksio 2008

Vierailija
24/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en olisi missään nimessä pystynyt asumaan Helsingissä vuokralla, opiskelemaan ja säästämään samalla 9500-19000 euroa.



Jos saan lapsia, taidan avata heille säästötilin heti vauvana ja laittaa sinne kaiken minkä voin, jotta heillä on aikanaan tuo pesämuna sitten koossa.

Vierailija
25/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.025.000 mk. Kt kaksio 80m2 sis.sauna, hki keskusta v.2000.

Vierailija
26/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakenettu omakotitalo rauhallisessa lähiössä 1998. Nyt arvio 250.000 €.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin asp-säästäjä ja otin 120.000 markkaa lainaa, lainan korko oli 13 %, mikä oli halpaa verrattuna tavalliseen pankkilainaan.

Vierailija
28/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso okt Helsingistä. Sen verran ne maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella. Ajatelkaa, omalla tontilla, melkein uusi talo, neliöt 125 ja hinta noin 140 000 Euroa. Eikä tästä ole kuin reilu 10 vuotta.

Vierailija
30/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 000 e + lukematon määrä persnahasta revittyjä itsetehtyjä työtunteja.



Uusi omakotitalo lähellä kaupungin keskustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi 600 000mk. Myytiin heti kahden vuoden asumisen jälkeen.

Vierailija
32/33 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

320.000 mk, kerrotalo 2h, Espoo, 1992

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/33 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, oli ne aikoja.... samaan aikaan keskipalkka duunarilla oli n 2000 mk. Nyt yksiöt maksaa 170000€ ja palkka n 2500€ eli asunnon hinta on 17x ja palkka vain 9x...



Ja sitten väitetäänn että nykynuoret pääsee niin helpolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme