mä olen kateellinen muiden naisten mieshistä!
Meillä isä vaan nukkuu ja pelaa koneella. Olen niin kyllästynyt. Muilla tehdään kaikkea kivaa yhdessä. Erotakaan ei uskalla ja voi kun olen raukkis ja pelkään yksinäisyyttä kuin ruttoa. Huoh...olen tämän asian kanssa painiskellut jo kauan. Oikeastaan koko ajan. Leipää sentään mies tuo pöytään vaikka itsekin töissä kyllä joudun käymään.
Kommentit (9)
olen minäkin kateellinen ja vielä AIVAN SAMOISTA syistä!
Meillä mies on alkanut vuosi sitten pelaamaan tietokonepelejä, joita ei todellakaan ennen pelannut. Töiden jälkeen tulee kotiin, syö, nukkuu 2-3h ja alkaa pelaamaan. VITTU!
Minä kyllä eroan, jos ei muu auta, vaikka yksinäisyyttä vihaankin.
Haluaisin sellaisen tekeväisen miehen, enkä patalaiskaa sohvaperunaa. Mutta sellaiset ahkerat taitaa olla harvassa.
Toiset miehet tuntuvat olevan suorittajia, joiden on pakko koko ajan tehdä jotain, tai alkaa adistus. Sitten on niitä, jotka eivät tunnu jaksavan tehdä kotona yhtään mitään, makaavat sohvalla ja ovat netissä.
Kumpikin yhtä ankea miestyyppi.
Olisit valinnut paremmin.
Näitä naisia jotka puukottaa selkään näköjään täällä riittää!
ap
No itse olet ukkosi valinnut. Turha valittaa.
Niin kauan kuin ihmisessä henki pihisee hän voi ottaa eron kumppanistaan. Ja niin kauan on toivoa siitä, että löytää vielä hyvän kumppanin.
Minun mieheni pelaa tietokoneella, mutta pistää samalla koneelta pyörimään muumeja :) Lapsi sylissä siinä sitten pelaa ja lapsi näkee samalla muumeja. Mieheni on niin huomaavainen isä, voi kun samalla innolla osallistuisi kodin siivoomiseen... :D
viettää kaiken aikansa näpertelemässä kaikkea milloin missäkin pajalla tai mökillä. Ei ymmärrä tunteitani, eikä mitään perhe-elämää.
Meillä kolme lasta, ei tajua heistäkään mitään, ei osaa olla isä:(
Kuitenkin on sairaan mustasukkainen minusta. En saa käydä missään, en tehdä mitään, ei saa olla kavereita, kukaan ei saa tulla kylään...eli olen tavallaan häkissä.
Tätä jatkunut jo vuosikausia ja onkohan joku yllätys että olen masentunut? Töissä saan käydä ja tilipussi kelpaa, mutta aina tulee kuulusteluja, mitä olen töissä tehnyt, huh huh!!!
Näitä naisia jotka puukottaa selkään näköjään täällä riittää!
ap
olen minäkin kateellinen ja vielä AIVAN SAMOISTA syistä!
Meillä mies on alkanut vuosi sitten pelaamaan tietokonepelejä, joita ei todellakaan ennen pelannut. Töiden jälkeen tulee kotiin, syö, nukkuu 2-3h ja alkaa pelaamaan. VITTU!
Minä kyllä eroan, jos ei muu auta, vaikka yksinäisyyttä vihaankin.
Haluaisin sellaisen tekeväisen miehen, enkä patalaiskaa sohvaperunaa. Mutta sellaiset ahkerat taitaa olla harvassa.