Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiön kaapinovien maalaus, vain etupuoli vai molemmat puolet maalattava?

Vierailija
03.10.2024 |

Kysymys siis otsikossa, miten olette toimineet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrota ovet ja laatikot sekä kahvat. Vie ammattimaalaamoon. Kiinnitä takaisin saranoihin ja aseta laatikot paikoilleen, asenna uudet kahvat. Pensselöimällä ei tule kunnollisia.

Vierailija
2/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen viemässä maalaamoon, kysymys oli kirjoitettu väärin. Kysyn kuitenkin edelleen, että oletteko maalauttaneet vain etupuolet vai molemmat puolet? Tuplahinta, jos maalauttaa molemmat puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette tehneet?

Vierailija
4/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olette tehneet?

Vaihdoin ovet, ei tullut paljonkaan kalliimmaksi.  Joku ylijäämätuote myi edullisesti, keittokomeroon.  

Vierailija
5/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihto paljon kalliimpaa kuin maalaus. Ilmeisesti kukaan ei alkuperäiseen kysymykseen vastaa.

Vierailija
6/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne molemmat puolet kannattaa maalauttaa. Se maalaamaton puoli näyttää sitten kuitenkin käytännössä kulahtaneelta, niin sitten harmittaa. 

Vierailija
7/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vain etupuoli, muuta ei tarvita kulissien ylläpitämiseen. Pidät vain huolen että kaapinovet pysyvät kiinni kun on vieraita käymässä.

Vierailija
8/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tehdä siistin ja kestävän lopputuloksen, kannattaa maalata keittiön kaapinovet molemmin puolin. Näin ne näyttävät hyvältä, vaikka ovi olisi auki, ja maali suojaa myös paremmin kosteudelta ja kulumiselta. Jos kuitenkin haluat nopeuttaa hommaa ja ovet pysyvät kiinni suurimman osan ajasta, pelkkä etupuolen maalaus riittää.

Jos kaipaat lisää vinkkejä keittiön päivitykseen, kannattaa kurkata https://kotisydan.fi/  siellä on paljon ideoita pieniin ja suuriin muutoksiin!

Vierailija
9/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaukset on siistinpi vaihtoehto.

Vierailija
10/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

<q>Miten olette tehneet?</q>

jännästi

Vierailija
11/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maalannut itse vaahtomuovirissalla molemmin puolin, varsinkin jos niistä tulee eri väriset 

Ruuvien irrottelussa ja uudelleen kiinnittelyssä on riski, että ruuvit eivät enää ruuvaudu kiinni kunnolla ja alkavat itsekseen irtoilemaan 

Vierailija
12/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien puolien maalaus samalla vaivalla.

Vierailija
13/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maalannut itse vaahtomuovirissalla molemmin puolin, varsinkin jos niistä tulee eri väriset 

Ruuvien irrottelussa ja uudelleen kiinnittelyssä on riski, että ruuvit eivät enää ruuvaudu kiinni kunnolla ja alkavat itsekseen irtoilemaan 

Pikafiksikeino on tunkea sinne koloon hammastikkun pätkiä niin että alkaa ruuvi pitämään. 

Vierailija
14/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmin puolin maalattiin, ihan itse. Kitattiin vanhat vetimien reiätkin umpeen ja vaihdettiin nupit vetimiksi.

Vaihdettiin värikin aivan toiseksi, se entinen ei edes olisi sopinut yhteen uuden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi