Joko saa pohtia joululahjoja? Mitä aiotte ostaa lapsillenne?
Mun olisi ostettava jotain mieheni lapsille, poika 3v ja tyttö joulunaikaan melkein 5v. Turhaa krääsää en haluaisi haalia nurkkiin. Poika varsinkaan ei tunnu oikein leikkivän millään, tekniset vempeleet kiinnostaa mutta varsinaiset lelut jäävät laatikoihin lojumaan. Mistä muiden tämänikäiset tykkäävät?
Kommentit (10)
Pleikka 3 toivovat, en vaan tiedä kannattaako sitä enää ostaa, onkohan siihen jo pian tulossa uusi versio
Sitten jääkiekkovarusteita pitäisi ostaa
Ja yksi lapsista haaveilee lemmikkieläimestä
Jouluvalmistelut alkavat meillä kunnolla vasta marraskuussa, jos jotain lahjaideoita tulee vastaan, niin voin tietty jo aiemminkin jotain ostaa.
helppoa ostaa lahjoja. Hankin niitä jo juhannuksen jälkeisestä alesta. Mun poika oli samantyylinen ja niitä teknisiä juttuja sitten hankittiin, vaikka maksoivatkin aika paljon.
Nyt kun lapset ovat isompia, lahjoja ei voi hankkia ½ vuotta aikaisemmin. Mielipiteet ja muoti muuttuu. Pari kk aikaisemmin pyydän laatimaan "joulupukille" listan ja tärkeysjärjestyksessä tietysti. Ostan sitten niiden listojen mukaan lahjat.
Äitinikin jo kyseli mitä lapset haluaisivat ja vinkattuani kävi jo ostamassakin 6 v. esikoiselle pikkulegoja.
Itse meinasin ostaa jo melkein kuukausi sitten 3-vuotiaalle junarataan lisäosia alennuksesta, mutta kun oli niin tolkuttomasti kannettavaa niin ne jäi kauppaan. Muutenkin tähän aikaan vuodesta (tai jo oikeastaan vähän aiemminkin) tekee hyviä löytöjä kun kaupat tyhjentää leluhyllyjä joulusesonkia varten. Ai niin... Ostinhan minä jo kesällä esikoiselle jemmaan lautapelin odottamaan joulua.
helppoa ostaa lahjoja. Hankin niitä jo juhannuksen jälkeisestä alesta. Mun poika oli samantyylinen ja niitä teknisiä juttuja sitten hankittiin, vaikka maksoivatkin aika paljon.
Nyt kun lapset ovat isompia, lahjoja ei voi hankkia ½ vuotta aikaisemmin. Mielipiteet ja muoti muuttuu. Pari kk aikaisemmin pyydän laatimaan "joulupukille" listan ja tärkeysjärjestyksessä tietysti. Ostan sitten niiden listojen mukaan lahjat.
tavallaan voi ostaa mitä tahansa, mutta en haluaisi sitä krääsää pyörimään nurkkiin. Mitähän sitä keksis :( lelukännykkä on jo, samoin piano, tietokoneen näppäimistö...
Meillä on vauvan laskettu aika lokakuussa, eli joulun aikaan vauva on pari kuukautta vanha. Tietenkään vauva itse ei joulusta mitään tajua, mutta kai sitä jotain "pitää" antaa? :D Mitä mieltä on raati?
lapsille, miniälle ja anopille matkan Dubaihin talvella, toki mennään itse mukaan.
Koska itse ainakin haluan ostaa lahjoja, joista oikeasti pidetään/käytetään jne.
Jos kovasti leluja, miten olisi vaikka lehtitilaus? Teatteriliput tms lastentapahtuma?
joita oikeasti käytetään.
Miten olisi 3 v pojalle jotain "teknistä", mitä osaisi oikeasti itse rakentaa? Kun niitä on kyllä aika pienillekin, en nyt osaa kylläkään vinkata merkkiä.
Tai joku kirja, jossa hyvät kuvat "teknisistä vampeleistä", miten ne on tehty jne.
Tytölle 5 v esim. jotain ompelujuttuja, jos kiinnostaa, tai jotain muuta käsillä tehtävää. Huovutusneula + huopaa + helppoja malleja?
Tai kasa puuhakirjoja?
Olen jo aloittanut. Uusia perunoita pakastimessa valmiina jouluaterioille.
Lokakuussa teen joululaatikot pakastimeen odottamaan.
Lahjoja olen pohtinut. Lapset jo +10v ja +20v.
Nuorin toivonut läppäriä saavansa. Ei toki joululahjana ilmoittanut, mutta haaveilee.
Vanhimmat saanevat matkan perheilleen.
Puolisolle jotain ihanaa ja henkilökohtaista.