Lue keskustelun säännöt.
Hesarissa sama ihminen vihityissä ja kuolleissa. Koskettavaa erityisesti näin isänpäivänä.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Sattumoisin on omaan perheeseen käynyt tällainen tapaus. Työikäinen henkilö kuoli yllättäen.
Kaikki tietenkin päättivät heti, että kyseessä oli oma käsi. Todennäköisesti siksi, että oma kuolevaisuus pelottaa. Jos myöntäisi, että joku voi kuolla tuosta vaan, se voisi käydä itsellekin. Tätä hypoteesia tukemaan lähdettiin hakemaan todisteita. "Mä kysyin siltä kerran mitä kuuluu ja se vastasi vähän vaisusti mitäs tässä. Se oli siis selkeesti masentunut!" jne. Noita juttuja löytyi ihan loputtomasti.
Kyseinen henkilö ei ollut masentunut eikä tehnyt im.
Tuollainen ei ole keskustelua. Se on toisten kohtalolla mässäilyä.