Mitä ET halua lahjaksi tulevana jouluna?
Kerro myös sukupuolesi ja ikäsi. Kiitos :)
Kommentit (55)
Aika turhaa touhua koko neuroottinen rulijanssi muutoinkin. Meillä lahjotaan ihan vaan oman perheen kesken. Muuten muistamme itsetehdyin kortein, vierailuin ja kutsuin.
Meille ei mitään lahjoja siis, kiitos.
Tämä tosin jo sukulaisilla & tuttavapiirillä tiedossa ja on muidenkin mielestä toimivaa
mies 37
minä olen sitä ikäpolvea, että lahjahevosen suuhun ei ole katsomista ja ilahdun siitä, että joku haluaa minua muistaa jollakin.
Mutta viimein keksin. Vihreät kuulat. Niistä en tykkää.
Nainen 48v
En halua vaatteita, koruja tai koriste-esineitä. Kuten monilla muillakin, tavaraa on yllin kyllin. Laitan kylmästi kiertoon jos tulee hutilahjoja, ajatusta toki arvostan. Saisinpa sovittua useampien kanssa, että ei vaihdeta lahjoja lainkaan.
Mieluisimpia lahjoja olisivat hyväntekeväisyyslahjat, syötävät lahjat, kirjat, elokuvaliput ja miksei kukatkin.
En tarvitse muuta kun talvikengät, ja ne saan Stockan alesta, 26.12 ;)
Ystävien kanssa menisin mieluummin lasilliselle, kuin vaihtaisin suklaarasioita.
Emme ihan kaikille ilkeä kuuluttaa että meille emme halua mitään härpäkkeitä mistä jotain ääntä lähtee,
öliseviä dinosauruksia tai määkivin lampain varustettuja kirjoja.Tulipa sanottua tässä :P
N25+M27
En halua koristekrääsää taaperoperheeseen.
Varmaan hassun näköinen perhe taapertamassa!
Minä en halua koruja. Ei ne kuitenkaan satu mieleisiä ja on sääli hukata rahaa. Enkä sisustustavaraa, samasta syystä.
...siitä lahjasta ei näy vilaustakaan enää tammikuun jälkeen.
kaikki muu paitsi syötävät on ihan nounou.
suklaatakin olen alkanut ostaa itse, saa sellaista kun haluaa. yhtään pandan rasiaa en halua nähdäkään enkä niitä muovikassillinen-eurolla-rasioita.
lahjat vain lapsille, ja siinäkin järki mukana.
n40
Mulle ei kiitos tuoksukynttilöitä eikä tuoksusaippuoita. Kummatkin lentäis luultavasti roskikseen ennen kuin aatto olisi ohi, sillä aattona en kyllä ehdi viemään hyväntekeväisyyteen ja kotona en voi tuollaisia säilyttää kyllä.
n39
Vihreitä kuulia
- kodinkoneita yms keittiö sälää
- pussilakanoita
- koruja, jotka ovat rihkamaa, hopeaa, pronssia, valkokultaa.
- vaatteota, jotk aei ole mun makuun
- joulutähteänainen 43v
Etkö tykkää väristä? Se on kuitenkin kalliimpaa kuin keltakulta. Vai oletko kenties nikkeliallerginen? Suuressa osassa valkokultakoruja kun on nikkeliä.
Juurikin tuo allergia ja toisekseen en tykkää valkokullasta.
Samaan sarjaa menee kaikki teräs yms korut.
Olen keltakullan ystävä.
Mieheni on liki ainoa, joka ostaa koruni. Ja onhan joukossa aina jokunen noita joilta tupsahtaa koru. Yleensä sitä hopeaa tai rihkamaa.
Ja ei ole salattu tieto makuni ja allergiani.
Välillä tuntuu kettuilulta, kun tulee sellaista mitä ei voi käyttää. Tosin taas harmittaa tai säälittää miten joku haaskannut rahansa.