Mitä ET halua lahjaksi tulevana jouluna?
Kommentit (55)
N20
- suklaata, koska herkkuja saa muutenkin yllinkyllin, ja liiasta sokerista tulee vaan väsynyt ja turpea olo
- koriste-esineitä & kynttilöitä, koska ne nyt vaan on turhia :D
- koruja, koska en käytä koruja ja ne kun tuppaa olemaan aika kalliita, niin oikein surettaa miten joku on taas laittanut rahaa ihan turhuuteen
- vaatteita, koska kuitenkin on väärää kokoa, mallia ja väriä (poislukien sukat, alusvaatteet ja perus yöpuvut, niitä on aina kiva saada!)
..N20 jatkaa..
- astioita, koska haluan kerätä oman kokoelmani itse ja huolella valikoiden. Perusastiat löytyy jo, plus muutama laatikollinen sukulaisita saatuja, sellaisia kamalia mitkä joskus lahjoitan eteenpäin.
Meillä osuu muutto juuri joulukuun loppuun joten ei mitään tavaraa kiitos.
Meillä osuu muutto juuri joulukuun loppuun joten ei mitään tavaraa kiitos.
Olen nainen ja 25-vuotias. (Ja lapselle tulee lahjat, mutta meille aikuisille ei mitään)
En halua koristekrääsää taaperoperheeseen.
Mutta ennenkaikkea: En halua vaatteita sukulaisilta! Olen lihonnut viime vuosina, enkä todellakaan halua muistutusta siitä jouluaattona. Tyyliin ostetaan joku M tai L-kokoinen paita ja sitten päivitellään, että olet sinä ennen (joo, joskus teininä) siihen mahtunut ja kyllä sinun nyt pitäisi katsoa mitä sinä syöt ja miettiä noita joulusuklaitakin jne. Ja kyllä, minulla on sukulaisia, jotka harrastavat tätä. Tiedän, että minun pitää katsoa syömisiäni ja arkena niin teenkin, mutta jouluaattona haluan nauttia sen suklaani hyvällä omallatunnolla.
niitä valmiita paketteja jossa suihkusaippua ja vartalovoide. Sinäänsä se saippua on kiva, mutta en käytä vartalorasvoja. Jäävät kaappiin lojumaan.
En myöskään halua jalkarasvoja. Viime joulusta vielä kaksi isoa purkkia jäljellä. No, onneksi niitä voi käyttää käsirasvana.
En halua kosmetiikkaa ja kaikenmaailman naamarasvoja. En käytä koska en voi käyttää ku naama rupee kukkimaan entistä pahemmin.
Alusvaatteet, sukat ja lahjakortit vaatekauppaan tervetulleita. Myös kynttilät tervetulleita.
Mun ongelma on se että tykkään antaa lahjoja mutta varsinkin jouluna harmittaa kun en itse saa. Viime jouluna annoin n 50 hengelle paketin ja sain itse 5 .
Ne selitykset en keksinyt sulle mitään on kuultu jo niin moneen kertaan mutta ennen joulua tulee selviä vihjauksia tää olis kiva.
Mä viime joulun aikaan olin kirjoittanut listan kaikista kenelle annoin lahjan ja vaikka yliviivasin sitä mukaa kun lahjan olin vienyt, löytyi paperi joulun jälkeen ja siitä oli helppo laskea summat.
Tänä vuonna tulee ihan selvä katkos. Olen hommannut vaan niille keneltä sain ja jos tulee äkkinäisiä, kaapissa on muutama neutraali lahja odottamassa.
Tiedän että joulu on antamisen ilo, mutta hei, 10 %, kyseessä on jotain muutakin.
olen loinen aina lahjoista, koska jo avaaminen on niin jännää. En kuitenkaan kauheasti toivo:
-pyyhkeitä, koska niitä saaaan aina jakaappeihin ei mahdu enenpää, eikä tarvita.
-koruja, koska kukaan ei ole vielä koskaan ole ostanut minulle korua, josta oikeasti pidän. Olen niiden (vähien joita käytän) suhteen tosi kranttu.
-lapsille suuria älyttömyysleluja. Kun on pieni kämppä, niin ei vaan mahdu!
oikeastaan mitään. Mulla on kaikki mitä tarvitsen, enkä halua turhaa tavaraa. Kaikista typerin ja persoonattomin lahja on kuitenkin lahjakortti, sitä en ainakaan halua.
Todennäköisesti saan yhden lahjan ja se on mun 8-vuotiaalta tyttäreltä. Se on maailman paras lahja, tuli sieltä mitä vaan (ja sieltä voi tulla mitä vaan =D ).
N30
Nainen 40 v.
Enkä ylipäänsä mitään, tavaraa on liiankin kanssa joten less is more lahja-asioissa. Muutama toive on ja niistä ostan itse itselleni yhden kunhan olen päättänyt minkä haluan.
Vihreitä kuulia
- kodinkoneita yms keittiö sälää
- pussilakanoita
- koruja, jotka ovat rihkamaa, hopeaa, pronssia, valkokultaa.
- vaatteota, jotk aei ole mun makuun
- joulutähteä
nainen 43v
-MITÄÄN laihdutukseen viittaavaa. Isovanhemmat onneksi lopettivat, kun tarpeeksi tiukasti ärähdin vuosien jälkeen. Lahjat olivat AINA joko jumppavälineitä, dieettipakkauksia tms T__T myös kuntosalikortti oli ahdistava lahja.Hukkaan menevät rahat, minä laihdun kyllä omin keinoin.
-random-astiat. En ymmärrä miksi aikuisiälläkin ystäväni vielä hätäpäissään ostavat minulle jonkun yksittäisen kepun, tunkevat siihen pari mariannea ja sitten sellofaania ympärille. Olen kiikuttanut niitä keppuja kirppareille ja kierrätyskeskuksiin ihan tarpeeksi.
-vaatteet. Jos itsellänikin on hankalaa löytää mieluisia ja sopivia vaatteita, miksi ihmeessä muutkin sitä yrittävät? Liian pieni vaate = noloa kun ei mahdu, liian iso vaate = ai luulit minua näin läskiksi.
Mielestäni lahjakortit ovat mitä kivoimpia! Vaikka ruokakauppaankin! Saa sitten itse päättää mihin sen "törsää". Mielummin pelkkä 5€ lahjakortti Prismaan, kuin vääränkokoiset alushousut, pahaa suklaata ja ihme halppiskoristefiguuri :P
kun lukee niin tulee äkkiä siihen johtopäätökseen ettei kannata siis ostaa kenellekään ystävälle/tutulle/sukulaiselle yhtään mitään, pieleen menee kuitenkin.
en halua
- suklaataa enkä marmeladeja
- keittiötavaroita
- liinavaatteita, jotkut jouluiset lakanat haluaisin,kun minulla ei ole yksiäkään punaisia,mutta haluan ostaa ne itse
- hajuvesiä ja alusvaatteita, haluan valita ja ostaa ne itse kun metsään menee kummiskin(mutta ei hätää,ei niitä ole tyrkytetty tähänkään saakka)
mutta makuasia tämäkin.
Itse en haluaiaisi suklaata, koriste-esineitä ja kynttilöitä. Valitettavasti näitä aina tuppaa tulemaan...
- marmeladeja (Vihreät kuulat tmv., hyi)
- pyyhkeitä tai astioita. Tahdon ostaa itse enkä täyttää kaappeja eripareilla
- Koriste-esineitä
Jos ei viitsi kysyä joululahjatoivetta tai tiedä tasan, mistä toinen tykkää, niin pakkoko sitä on antaa mitään?
seinälle tarkoitettuja juttuja, joiden tekijän motiivina on ensisijaisesti korostaa itseään tyyliin kun MINÄ ITSE olen nyt tälläisen osannut ja valinnut jo paikankin mihin sen meidän kodissa pitäisi ripustaa ja missä sen pitäisi aina olla esillä jos kyseinen henkilö sattuu poikkeamaan ja missä tämä upea taidonnäyte on varmasti kaikkien muidenkin nähtävänä ja ihailtavana (=koko muuhun kämppään täysin sopimatonta piperrystä).
Lasten tekemät jutut on asia erikseen, nämä itsetärkeiden tätösten tekeleet ...tuttaa.
N30