Mitä mieltä? Kaasona kysyn!
Eli tilanne on se, että lapsuuden ystäväni on menossa naimisiin ja meitä kassoja on 3. Minä, ollaan tunnettu yli 20 vuotta, toinen kaveri, jonka tapasi lukiossa ja hänen siskonsa. Siskolla on roolit ja työt sovittuna.
Nyt on vääntöä, että kumpi meistä pitää hänen hääkimppuaan, minä vai se lukiokaveri. Luulin automaattisesti että se on mun homma, koska oon ns. pääkaaso, asiasta sovittu jo lapsena, hän oli yksin minun kaasoni ja minä yhtenä hänen kaasoistaan. Tuli vähän yllätyksenä, kun ilmoitti että ei ole vielä päättänyt asiaa.
Varsinainen kysymys kuuluukiin, että millä perusteella teidän kaasot on pitänyt kimppua ja miksi juuri hän. Onko asia yhdentekevä teidän mielestä vai onko sillä merkitystä, että kuka sitä puskaa pitää?
Kommentit (3)
eikö morsiamen kuulu pitää itse kimppunsa? Vähäpätöisempää asiaa ei mieleeni tule.
kaikkea sitä näkee kirjoitettuna tällä palstalla. Mutta on se ihanaa, ettei ap:n elämässä ole tuon isompia ongelmia.
Pienet on murheet. Kukaan ei tule jälkikäteen muistamaan kenen kädessä se kimppu kävi.