Ostaisitko tuon asunnon jos sinulla olisi vaikka vakityöpaikka?
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/tampere/22501828?utm_source…
45 neliöö 548 000 euroa. Ihan järjetöntä ostaa tuollanen asunto kun ok taloja saa puolet halvemmalla ja 100 neliöisen.
Kommentit (41)
En, vaikka joku maksaisi minulle miljardin että asun tuossa. Kaikki tuossa on ihan pielessä.
Tuossahan on niiin että jos tuollaisia asuntoja ei kukaan osta niin yhtiö menee konkkaan. Sitten ne saa valtiolta tukirahaa joten on riskitöntä rakentaa tuollaiisiia taloja jossa yksiö maksaa 500 000 euroa.
Hinnassa on ainakin 150t. liikaa. Ei kai tuo vakituiseen asumiseen edes sovellu, enemmän kai tarkoitettu Airbnb kämpäksi/tilapäiseen asumiseen.
Ihan järkyttävä hinta. Siihen vielä yhtiövastikkeet, jotka saattavat olla normaalin vuokra-asunnon vuokran verran.
Iso terassi. Voisi olla kiva kesämökki.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävä hinta. Siihen vielä yhtiövastikkeet, jotka saattavat olla normaalin vuokra-asunnon vuokran verran.
Hoitovastike on vain EU216/kk. Ei paha.
Yhtiövastike yhteensä
2 791,94 € / kk
En, koska kadun nimi on niin rahvaanomainen.
Vierailija kirjoitti:
Sijaintikin maksaa.
Tai ainakin vaikuttaa, vaikka tuolta saisin vitosella ja pitäisi itse muuttaa niin ei kiitos.
Surkea suunnittelu. Varsinkin "keittiö".
Vierailija kirjoitti:
Yhtiövastike yhteensä
2 791,94 € / kk
Jos maksaa yhtiölainaosuuden pois niin sitten rahoitusvastiketta ei ole, pelkkä hoitovastike.
Ryyppykämppänä menis ok, mutta ei kyllä normaaliin asumiseen. On niin erikoisen muotoinen ja huonejärjestys jotenkin tosi huono, että ei kiitos.
En kyllä ostaisi tuollaista koppia. Kaiken lisäksi siinä on kummallinen vino seinä, keittiö ulko-oven vieressä ja järkyttävät hinnat. Parveke on kiva.
Tuolla hinnalla saa omakotitalon 200 neliöisen omalla tontilla.
Ulko-ovelta suoraan "keittiöön". Eihän tossa ole käytännössä eteistä lainkaan.
Kummallisen mallinen. En ostaisi vaikka olisi halpakin.
Not. Mitä minä sillä tekisin? Ylläpito maksaa. Paikka on ruma. Viihdyn neukkukuutiossani.