Ihan järkyttävää, yksi 28-vuotias mies piirittää mua
luulee mua todennäköisesti nuoremmaksi kuin olen. Olen oikeasti kohta 40-v. Mua kyllä vähän kiinnostaisi tuo mies, mutta en kestä sitä että kun hän kuulee oikean ikäni, niin juoksee karkuun :-(
Kommentit (13)
t. Yks 36-vuotias, joka deittailee 21-vuotiasta, ex oli 12 vuotta nuorempi ja sitä edellinen 9 vuotta nuorempi...
Usein nämä täillaiset henkilöt jotka luulevat, että muka joku äijä "stalkkeri" seuraa heitä ovat itse psyykkisesti sairaita ja vainoharhaisia!!!! Kannattaisi tarkistaa oma lääkitys? ennen kun alat syyttelemään
Onko mies kiinnostava? Miksi et katsoisi mitä tapahtuu?
t. toinen nelikymppinen
Oletkos ihan varma, että pitää paljon ikääsi nuorempana? Moni nuori mies pitää itseään huomattavasti vanhemmista naisista, olisit yllättynyt.
terv. mies 29v
t. toinen nelikymppinen
sairasta,niin sairasta.Tehän kävisitte molemmat sen äidistä,hehheh uskomatonta touhua,vanhat ämmät kyttää nuoria poikia,jotka vasta aloittelee aikuisena olemista,hekoheko,menkää hoitoon toi on Niin säälittävää.
t. toinen nelikymppinen
sairasta,niin sairasta.Tehän kävisitte molemmat sen äidistä,hehheh uskomatonta touhua,vanhat ämmät kyttää nuoria poikia,jotka vasta aloittelee aikuisena olemista,hekoheko,menkää hoitoon toi on Niin säälittävää.
Usein nämä täillaiset henkilöt jotka luulevat, että muka joku äijä "stalkkeri" seuraa heitä ovat itse psyykkisesti sairaita ja vainoharhaisia!!!! Kannattaisi tarkistaa oma lääkitys? ennen kun alat syyttelemään
Olitko se sinä kun riehuit tuossa yhdessä katkera äidilleen -ketjussakin. Mees nyt vaikka lenkille ja pysy siellä.
Miksi et katsois mitä tapahtuu kerran toinen kiinnostaa? Olen kans 40 ja mun mies on 28. hdessä ollaan oltu jo useita vuosia ja lapsikin on perhettä kasvattanut :)
Mun mies on 29v ja sen kaveripiiri siis samaa ikäluokkaa, mulla ei kauheasti ole elämässä ollut miespuolisia ystäviä, joten tommonen miestenmaailma siinä mielessä on aika vieras. Nyt mieheni kautta olen ikäänkuin päässyt sisälle tuohon miesten toverilliseen maailmaan ja pakko sanoa, että olen ihan positiivisesti yllättynyt kuinka henkeviä ja fiksuja ne miehet on! :D
Mutta siis, sielläkin on yksi mies joka on ihan täpinöissään yhteen yli 40v naiseen, nainen on eronnut ja kahden lapsen äiti.
Se hehkuttaa sitä naista aivan kun se ois jotain elämää suurempaa, tuota touhua on jatkunut nyt useampi vuosi, eivät siis seurustele, mutta jatkuvasti ajautuvat toistensa luokse.
Se kundi on ku naantalin aurinko viikon kun on tavannu sen naisen ja luulen ettei sillä naisella ole hajuakaan miehen fiilareista, varmaan ajattelee niin kuin sinäkin :)
Kyllähän se kuvio meitä muita naurattaa, ei siis niin se ikäero vaan lähinnä se jätkän naama, kuin ois saanu tikkarin vuoden karkkilakon jälkeen :D
että saattaisin olla kiinnostunut? En ole kauhean hyvä flirtissä.
ap
t. toinen nelikymppinen
Harvemmalla nelikymppisellä kuitenkaan on ihan 28-vuotiaita lapsia, ellei sitten ole 12-vuotiaana lisääntynyt.