Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden mielestä hoplopsynttärit on noloja!

Vierailija
09.11.2012 |

Hoplop ja huimalasynttäreista huomaa että äiti ei oikein jaksa ja osaa järjestää juhlia ja on vähän laiska ja epävarma ja maksaa mielumin kuin järjestää itse. Minusta ihan tavalliset synttärit kotona ovat hienoimpia ja kun tulee sellaiseen kutsu tiedän että kutsujat ovat sivistyneitä ihmisiä. Ne osoittaa aitoa välittämistä ja myös itsevarmuutta siitä että oma koti ja omat tarjoilut riittävät.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mahdat ajatella meistä... ;)

Vierailija
2/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla joku mielenvikainen, kun molempia on järkätty, eli väliin olen sivystynyt ja sitten toisena hetkenä olen laiska ja epävarma :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sulla on ylimäärästä aikaa kun tällästä jaksat ees ajatella?

Vierailija
4/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ministeri ei halua pitää lapsensa synttäreitä kotonaan

perhe asuu väliaikaisesti pienessä asunnossa, jonne ei vaan yksinkertaisesti mahdu kutsumaan vieraita

perheessä on jotain muuten voimia vienyttä tapahtahtunut.

Mutta monella kuitenkin tuntuu olevan se, ettei vaan jaksa järjestää kotona.

Vierailija
5/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun synttärit on muualla.

Olen ulkoistanut synttärit kahdesti. Ja kotona olen pitänyt yhteensä 17 kaverisynttäriä (+sukusynttärit)

Tästä lähtien ulkoistan kaikki synttärit enää ei huvita jos lapset ei erikseen pyydä. Vanhin täytti 10 ja hänellä kaverisynttärit on nyt loppu \o/

Vierailija
6/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus paistaa kirjoituksestasi läpi.

Vierailija
7/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei jaksa järjestää - oletko sitä mieltä, että 2010-luvulla äidit ovat vastuussa näistä asioista?

Laiska - eiköhän laiskuus määrity kokonaisuutena eli jos ihminen tekee väitöskirjaa töiden ohella ja on aktiivisesti kunnallispolitiikassa, mutta järjestää kaverisynttärit hop lopissa hän on laiska, mutta työtön, joka vie lapset päiväkotiin ja järjestää synttärit itse on ahkera?

Oscar.

Vierailija
8/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan aidosti että hoploppisynttäreiden järjestäjät pääsevät niin vähällä. Onhan siinä laittamista ja jälkikäteen siivoamista kun joku kymmenen lasta tulee kotiin juhlimaan. Ainahan sitä jotain huonekalua sotkeentuu pysyvästi tai rikkoutuu ja muuta pientä hankalaa syntyy. Vaivaahan siitä on työssäkävyälle perheenäidille. Varaa kyllä olisi hoploppisynttäreihin, kun ollaan miehen kanssa kumpikin ihan hyväpalkkaisissa töissä mutta en vaan pysty järkkäämään hoploppisynttäreitä, ne ovat minusta niin mauttomia! Muuten kyllä käydään hoplopissa, mutta juhlat tarkoittavat minulle muuta kuin sitä että viedään lauma lapsia riehumaan eikä edes kakkua itse tehdä. Haluan opettaa lapsilleni, että he ja heidän kaverit ovat arvokkaita ihmisiä ja ansaitsevat sen että saavat istua hienosti pöytään omassa kodissaan.

Vierailija
9/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan Hoplpeissa synttäreitä järjestänyt, mutta ihan pyrin olemaan laiskanpuoleinen äiti.

Vierailija
10/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreitä on pidetty leikkipuistossa, kotona, liikuntasalissa. Mahdollisimman vähällä stressillä aina. Harvemmin lapset ovat halunneet pitkään pöydässä istua, enemmänkin on pelattu jalkapalloa ja leikitty.

Vierailija
11/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väikkäriä ja olisi kunnallispolitiikassa niin on laiska äidin tehtävässään jos ulkoistaa synttärit. Tästähän miespoliitikkoja aina syytetään, että rahaa annetaan mutta ei huomiota lapsille, miten äidit olisivat eri asia.

Vierailija
12/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(11 tunnin yövuorot) järjestän viiden alle 12-vuotiaiden lasteni synttärit juuri siellä missä minun tarvitsee vähiten mitään järjestellä. Maksan siitä mielelläni eikä minua voisi vähempää kiinnostaa mitä ap:n kaltainen ääliö minusta ajattelee :-DDD

Vierailija
13/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille käy synttärit kun synttärit, ja itsekin olemme järjestäneet niitä laidasta laitaan.

Ihmeen suppea katsanto joillakin, kun jos se ei mulle käy niin ei se voi käydä sullekaan..

Vierailija
14/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Joissakin tapauksissa (ehkä jopa useimmissa) on viisasta olla laiska :)

Vierailija
15/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsethan tykkää hoplopista. Myönnän sen. Mutta se ilme kun lapseni näkee minun kattaman pöydän ja puhaltamat ilmapallot ja tietää että kaikki hänen parhaat ystävät ovat tulossa meille juhlimaan. Se ilme on niin ihana äidille että muistelen sitä varmaan vanhana mummonakin. Ei se vaan ole sama kuin se että lapseni suo sen saman ilmeen jollekin hoplopin kiipeilytelineelle. Uskon että lapsikin oivaltaa jollakin tavalla aidon välittämisen tai ainakin sitten vanhempana osaa arvostaa sitä että hänen juhliinsa nähtiin vaivaa kuten aikuistenkin juhliin. AP

Vierailija
16/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun lapsi ja lastes kaverit sivistyneitä pikku prinsessoja jotka tyytyväisinä istuvat pöydässä ja nauttivat tarjoiluistasi. Kiva.

Vierailija
17/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietyssä iässä he eivät tiedä mitään tylsempää kuin kotisynttärit. Kun niitä alkaa olemaan monet kymmenet takana niin kaikki kodin ulkopuolella järjestetyt on kivempia.

Vierailija
18/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä muitakin, pitkin vuotta.

Aaah kuinka olenkaan ahkera ja sädekehäni kiiltelee kun kertoilen teille miten lapset nauttivat kaikista juhlistaan vaikka synttärit olikin hoplopissa.

Ihanaa kun ne kertoilee niistä naapurin lapsillekin jotka sitten kertoo kotona ja niiden äiti masentuu kun se ei järjestä tälläsiä juhlia ikinä... Ihanaa, häikäseekö mun sädekehä teidät????

Vierailija
19/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä vastausta ap:n kysymykseen, mutta on epäreilua, ettei hoplopeja ja huimaloita oltu keksitty silloin kun ite olin pieni.

Olisin ollut ihan täpinöissäni, jos siellä ois ollu synttärit - omat tai toisten. Veikkaisin, että lapset viihtuu, nii aikuisten mielipiteet on sillo yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
20/29 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

21. Sekin on aika tyylitöntä että pitää pitkin vuotta lastenjuhlia koko ajan. Pröystäily on aina moukan merkki. Tavalliset lastenkutsut ovat hienostuneinta. Jos lapset alkavat kyllästyä tavallisiin lastenkutsuihin niin täytyy kyllä sanoa että lapsen kasvatuksessa on joku vika. Varmaan liikaa virikkeitä, telkkaria ja muuta, jos omien kavereitten seura kyllästyttää. Silloin on pilalle hemmoteltu tai tarkemmin sanottuna turrutettu. Ja kyllä, meidän lapset ja kaverinsa ovat kuin pikku prinsessat ja prinssit siinä juhlapöydässä. Heistä näkee, että heistä itsestäänkin on kiva olla hienoina se hetki ennen leikkejä.