Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos varattu nainen on miehen mieleen, onko oikeus lähteä "yrittämään"?

Vierailija
06.07.2025 |

Onko väärin lähteä pokaamaan varattua naista? Ei iskemään pois toiselta huvikseen, vaan koska nainen on niin ihana ja kiinnostava. Olisi hänelle paljon tarjottavaa. 

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Jos on fiksu nainen, tajuaa kyllä, että varattua pokaavan kelkkaan ei kannata kiivetä.

Vierailija
2/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juridisesti ei ole kiellettyä, moraalisesti on epäkorrektia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarjottavaa sulla hänelle olisi?

Varatun naisen pokailu on ihan tavallista, vaikkei nyt juuri sillä hetkellä kun puoliso istuu vieressä. Mutta varattu on varattu syystä, joten onnistumisprosentit eivät välttämättä ole kovin kummoiset. 

Vierailija
4/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi jättää tarjouksen 👍

Vierailija
5/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeutta. 

Vierailija
6/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että sinulla olisi jotain tarjottavaa perheelliselle ihmiselle? Narsismisi? 

Vierailija
7/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde, säästät 3 ihmistä kärsimyksiltä.

Vierailija
8/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin

Vierailija
9/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kirkon luomiin instituutioihin kuten jumala ja avioliitto.

Minulle ihmiset ovat edessäni tasavertaisia, sormuksesta tai sen väristä riippumatta.

Vierailija
10/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs toisin päin eli varattu mies kyseessä?

Vierailija
11/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo vastaus. Varattuja naisia pokaillaan usein, jos ovat suosittuja, kärsimään siinä joutuu vain yksipuolisesti ihastunut ulkopuolinen. 

Kirjoitin tänne kerran itselleni sattuneen vastaavan tapauksen ja oli hyvin kummallista, kun joku kiitteli heti alkuun minua, kun en ollut lähtenyt mukaan rikkomaan sen miehen avioliittoa, kuinka moraalini on korkea. Olin kuin puulla päähän lyöty. Ilmeisesti johtui siitä, kun olin kertonut miehen olevan fiksu, älykäs ja kiva (ystävä), mutta sehän juuri tarkoittaa, ettei muussa mielessä kiinnostava.

Kannattaa katsoa naisen miestä ennen kun edes harkitsee flirttiä ja myös miehen ja naisen keskinäistä suhdetta. Jos heillä tuntuu olevan kaikki kunnossa, on aviomies naisen tyyppiä ja suhde toimii. Silloin pokaamalla vain mokaa itsensä eikä se kannata, oman itsen kannalta siis. Pariskunnalle näillä pokausyrityksillä ei ole mitään merkitystä, ellei se pokaaja kuulu ystäväpiiriin. Silloin riskeeraa paitsi omat kasvonsa, myös ystävyyssuhteen.

Vierailija
12/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes usko, miten yleistä se on.

Ihan jokaisen naisen kohdalla. Aina riittää kokeilijoita.

Vierailija
13/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatun naisen pokailu on ihan tavallista, vaikkei nyt juuri sillä hetkellä kun puoliso istuu vieressä. Mutta varattu on varattu syystä, joten onnistumisprosentit eivät välttämättä ole kovin kummoiset. 

Ja jos onnistuu, sitten sinulla on nainen, joka lähtee vieraan matkaan. 

Joskushan on toki niin, että suhde on tullut tiensä päähän, mutta keskusteluja ei vielä ole käyty.

Vierailija
14/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että sinulla olisi jotain tarjottavaa perheelliselle ihmiselle? Narsismisi? 

Onpas lapsellinen kommentti. Moni perheellinen nainen voi olla esim narsistimiehen kanssa yhdessä. Voi tarjota esim aitoa rakkautta.

Vierailija
15/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos onnistuu, sitten sinulla on nainen, joka lähtee vieraan matkaan. 

Joskushan on toki niin, että suhde on tullut tiensä päähän, mutta keskusteluja ei vielä ole käyty.

Tämäkin on totta, olen samaa mieltä joka lauseesta. 

Vierailija
16/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tsäänssi on mahdollisuus.

Vierailija
17/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo vastaus. Varattuja naisia pokaillaan usein, jos ovat suosittuja, kärsimään siinä joutuu vain yksipuolisesti ihastunut ulkopuolinen. 

Kirjoitin tänne kerran itselleni sattuneen vastaavan tapauksen ja oli hyvin kummallista, kun joku kiitteli heti alkuun minua, kun en ollut lähtenyt mukaan rikkomaan sen miehen avioliittoa, kuinka moraalini on korkea. Olin kuin puulla päähän lyöty. Ilmeisesti johtui siitä, kun olin kertonut miehen olevan fiksu, älykäs ja kiva (ystävä), mutta sehän juuri tarkoittaa, ettei muussa mielessä kiinnostava.

Kannattaa katsoa naisen miestä ennen kun edes harkitsee flirttiä ja myös miehen ja naisen keskinäistä suhdetta. Jos heillä tuntuu olevan kaikki kunnossa, on aviomies naisen tyyppiä ja suhde toimii. Silloin pokaamalla vain mokaa itsensä eikä se kannata, oman itsen kannalta sii

Ei mitenkään outo. Olen naimisissa oleva nainen, josta miehet ovat liian kiinnostuneita. Siinä kärsin minä, mieheni ja se tyyppi, jota yritetään saadaan uskomaan että en ole kiinnostunut. Kyllä osa miehistä on ihan hulluja.

Vierailija
18/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edes usko, miten yleistä se on.

Ihan jokaisen naisen kohdalla. Aina riittää kokeilijoita.

Mutta sinkkunaiset saavat olla vuosikausia ihan rauhassa. Jännä ilmiö.

Vierailija
19/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet? Sulla ei ole mitään oikeutta koittaa vokotella varattua. 

Unohtuiko ripariopetus, 10. käsky?

"Älä himoitse mitään lähimmäisesi omaa, mm. puolisoa."

Vierailija
20/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varattu nainen tekee näitä aloituksia?

Tarvitseeko huomiota jota ei saa muuten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä