Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdekriisi vai mitä tämä on?

Vierailija
09.11.2012 |

Hei!

Mikä on vialla?

Olemme olleet kaksi vuotta yhdessä, asuttu reilu vuosi. Aluksi seksiä oli monta kertaa viikossa ja viihdyimme hyvin yhdessä.

Nyt...seksiä on vain silloin, kun mies on ottanut pari bisseä, jolloin hokee, että rakastaa minua. Muuten arjessa huomionosoitukset ovat jääneet. Kärsin siitä, että meiltä puuttuu myös läheisyys.

Lisäksi tuntuu, ettei meillä ole enää mitään puhumisen aiheita.

Arkeen mies osallistuu, auttaa lasteni harrastuksiin viemisissä, käy kaupassa ja siivoilee. Olemme niinkuin normaali perhe, vaikka lapset ovat vain minun.

Voisitteko valottaa, mistä on kyse?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotta vältyttäisiin ikäviltä kommenteilta, niin olen itse asiassa paremmassa tikissä, kun silloin kuin tapasimme. Harrastan liikuntaa monipuolisesti ja laittaudun.

Joku aika sitten mies oli ulkona kaverinsa kanssa ja tuli aikaisin kotiin, koska halusi minun luokseni ja rakasti taas niin kovasti.

Mikä tota ukkoa riivaa?

Vierailija
2/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli mieleen. Kannattaa jutella asiasta miehen kanssa. Vai oiski ettei uskalla erotakaan... Läheisfiippuvainen? Monet miehet haluaa muuten kännissä seksiä, munkin. Varmaan baarissa kiihottuu muista niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kiikarissa uusi

Vierailija
4/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo minusta kuulostaa

Vierailija
5/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden-kolmen vuoden jälkeen suhteesta katoaa se alkuhuuma. Se, kun juteltiin aamuun asti, rakasteltiin moninaisesti lähes joka yö, jaksettiin yhdessä ja huomioitiin toisia jne.

Sitä kestää JOKAISESSA SUHTEESSA noin 2-3 vuotta. Sitten tulee arki.

Niin teill eon käynyt. Tunnette jo toisenne hyvin, teillä on totuttuja tapoja jne.

Kestääkö sitä arkea, toista ihmistä arjessa? Kestääkö rakkaus suhteen arkipäiväistymisen?

Vierailija
6/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuumassa on aina kivaa, mutta yhteensopivuus punnitaan vasta sen jälkeen. Ja varsinkin kun jommallakummalla on lapsia on minusta syytä edetä erityisen hitaasti.

Teitä ei ehkä ole "luotu toisillenne", ikävä kyllä. Onneksi voi aina tehdä korjausliikkeitä: muuttaa erilleen, mutta jatkaa suhdetta tai erota kokonaan ... (tässä vain kaksi esimerkkiä)

Vierailija
7/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva, että aikuiset tulevat kommailemaan.

ap

Vierailija
8/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita keittiöön purkki, johon laitat herneen aina kun teillä on seksiä ensimmäisen vuoden aikana.

Kun vuosi on ohitse, näet purkista, että montako kertaa tulette harrastamaan seksiä loppuelämänne aikana yhdessä.

Vierailija
9/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, etten huomannut laittaa herneitä purkkiin :)

ap

Vierailija
10/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä normaalia, ettei toista halua koskettaa edes hipaista joskus ohimennessään?

Itse kaipaan tämmöistä läheisyyttä, en siis mitään iholla roikkumista. Olen puhunut miehen kanssa, mutta mitään muutosta asiaan ei ole tullut.

Pidän itseni todella ei-viehättävänä tämän haluttomuuden vuoksi. Olin aika yllättynyt, kun olin tilanteessa, missä vieras mies oikein flirttaili minun kanssani, vaikka itse en siihen pyrkinyt. Tuli mieleeni, mikä tolla on vialla. Myöhemmin tajusin, että joku pitää minua vielä viehättävänä, vaikka oma mieheni ei.

ap

Vierailija
11/11 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä normaalia, ettei toista halua koskettaa edes hipaista joskus ohimennessään? Itse kaipaan tämmöistä läheisyyttä, en siis mitään iholla roikkumista.

Meillä on 3 vuotta suhdetta takana ja kyllä edelleen päivittäin "lääpitään", joko sellaista intensiivistä lähellä olemista ja kai kuvaamaasi "roikkumista", tai sitten vaan ohimennen läpy pepulle, niskan hipaisu, suukot aina erotessa ja tavatessa... Onneksi olemme molemmat todenneet, että juuri se läheisyys on meille se parisuhdeliima, ja jos on kiirettä tai muuta, väsymystä, erimielisyyksiä tms. ja läheisyyttä on vähemmän, niin se ajaa väkisinkin toisiamme etäämmälle, ja sitten täytyy ryhdistäytyä ja hakeutua sinne kainaloon, sitten kaikki onkin taas hyvin. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi