Miksi jotkut miehet haluavat julkisesti osoittaa tunteitaan vaimolleen?
Ja tarkoitan nyt sellaista yliampuvaa käyttäytymistä, eli esim perhejuhlissa kuljetaan jatkuvasti kaulakkain, pussaillaan kaikkien nähden, vaimolla usein kaulassa fritsuja näkyvällä paikalla, halaillaan, läpsitään takamukselle jne jne, ylikorostettua koko homma. Eikä kyse mistään teineistä vaan keski-ikäisesta pariskunnasta.
Miksi tällaista näyttämistä?
Ja silti, vaikka mies on niin kovasti rakastavinaan vaimoaan yli kaiken, niin kyllä vaan katselee muita naisia sillä silmällä ja ns flirtti herkästi päällä..
Kommentit (24)
Siis jos vieraat tilanteet ja ihmiset salaa aiheuttaa vielä aikuisessa ihmisessä jonkinlaista pelkoa, tekee mieli olla mahdollisimman lähellä omaa kultaa ja todistella itselleen, että rakastetaan.
Oman (nyk. ex-) mieheni kanssa mulla oli tosin aikoinaan myös tunne, että kyse oli hänen puoleltaan merkkaamisesta, sillä usein juuri muiden miesten läsnäollessa hän tykkäsi likistellä mua tavallista enemmän. Mutta sekin voi olla jonkinlainen turvattomuuden ilmaus, siis pelkoa siitä, että menettäisi mut toisille. Mielestäni se oli tosi hellyttävää.
Mutta kuitenkin täytyi hyoran päästä panemaan muita munia, joten hellyytävä nössö joutui pihalle?
Kun vaimo on paikalla on "pakko" osoittaa muille "tämä on minunsiihen ei muut saa koskea" mutta kun ei ole vaimo paikalla niin johan muita naisia panamassa. Jotenkin ehkä myös nille muille naisille näyttää, jos niitä on paikalla, että ei nyt kun vaimo on täällä.
Oma mieheni antaa pusuja julkisesti silloin kun muita potentiaalisia miehiä on paikalla runsaasti.Hän pyrkii osoittamaan että tämä eukko on mun.
kuitenkin toisinpäin? Pyrkii merkkaamaan muille naisille, että se on sun ;)
[Siltä se on mun mielestä sinkkuna joskus näyttänyt, vaikka en siis ole katsonutkaan muita "sillä silmällä"..mutta sen voi aina tulkita väärin. en kuitenkaan pidä pussaamista minään negatiivisena asiana, vaan pikemminkin päinvastoin, tykkään toisten julkisista hellyydenosoituksista]
Oma mieheni antaa pusuja julkisesti silloin kun muita potentiaalisia miehiä on paikalla runsaasti.Hän pyrkii osoittamaan että tämä eukko on mun.
kuitenkin toisinpäin? Pyrkii merkkaamaan muille naisille, että se on sun ;)
[Siltä se on mun mielestä sinkkuna joskus näyttänyt, vaikka en siis ole katsonutkaan muita "sillä silmällä"..mutta sen voi aina tulkita väärin. en kuitenkaan pidä pussaamista minään negatiivisena asiana, vaan pikemminkin päinvastoin, tykkään toisten julkisista hellyydenosoituksista]
Olin joskus salasuhteessa ja jos paikalla oli muita miehiä, niin johan sain paljon julkista hellyytä, jos paikalla oli myös naisia oli varovaisempi.
Siis jos vieraat tilanteet ja ihmiset salaa aiheuttaa vielä aikuisessa ihmisessä jonkinlaista pelkoa, tekee mieli olla mahdollisimman lähellä omaa kultaa ja todistella itselleen, että rakastetaan.
Oman (nyk. ex-) mieheni kanssa mulla oli tosin aikoinaan myös tunne, että kyse oli hänen puoleltaan merkkaamisesta, sillä usein juuri muiden miesten läsnäollessa hän tykkäsi likistellä mua tavallista enemmän. Mutta sekin voi olla jonkinlainen turvattomuuden ilmaus, siis pelkoa siitä, että menettäisi mut toisille. Mielestäni se oli tosi hellyttävää.