Gallup: kuinka usein seksiä?!
Luin tänään menaisita jutun, jossa päiviteltiin nykyparien seksin vähyyttä. Onko se totta? Harrastaako keskiverto pari seksiä 15min kerrallaan 4krt/kk? Onko aina liian kiire, väsy jne.
Gallup kysymykset:
Suhteesi kesto?
Kuinka usein teillä on seksiä?
Kuinka kauan se suunnilleen kerrallaan kestää?
Ikänne ja onko taloudessa lapsia? Jos on, minkäikäisiä?
Kommentit (87)
Joo-o. Onpa kiva lukea teidän vastauksia...
Me ollaan kolmekymppinen lapseton pariskunta, yhdessä 10 vuotta. Seksiä oli viimeksi helmikuun alkupuolella, sitä ennen hmmmm ehkä loka-marraskuussa. No mulla on synttärit kesällä, lupasi tuo että saan sitä ennen... Siis "seksiä", en muista minä vuonna oon orgasmin saanut tuon kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2012 klo 22:33"]
Suhteesi kesto?
[/quote]
Parisen vuotta yhdessä.
Seksiä keskimäärin kerran viikossa.
Vaikea sanoa kauanko kestää, kun ei kelloa katso, mutta jos puolisen tuntia arvioisin.
31 ja 30, eka lapsi tulossa.
Gallup kysymykset:
Suhteesi kesto? 6½ vuotta
Kuinka usein teillä on seksiä? 1-2x/päivä (muttei menkkapäivinä :D)
Kuinka kauan se suunnilleen kerrallaan kestää? Sopivan aikaa, en ole katsonut kelloa.
Ikänne ja onko taloudessa lapsia? Jos on, minkäikäisiä? molemmat 22v, 1 lapsi 9kk.
Yhdessä: 4 vuotta
Seksiä: 2-3 kertaa kuukaudess
Kesto: 10-30min
Lapsia: tyttö 9kk
oltu yhdessä piirun vaille 5 vuotta
seksiä yleensä 2-3krt viikossa, välillä harvemmin välillä useammin
ollaan kumpikin alle 30v eikä ole lapsia
Mä en usko, että kukaan joka on seurustellut yli 2 vuotta harrastaa seksiä 7krt viikossa. Toki varmaan on poikkeusviikkoja, mutta että joka viikko :D. Meillä on seksiä n.2krt viikossa, ei lapsia ja yhdessä 2,5v. Seksi on lähes aina perusteellista ja melko pitkäkestoista (esileikkeineen kaikkineen ehkä 30-1h).
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 19:06"]
Huhhuh mitä nymfoja... Mun vaimoa ei kiinnosta kun kerran kuukaudessa, joskus menee viisikin kuukautta ilman... Oikein pahaa tekee luke tommosia juttuja...
[/quote]
ei mun mielestä mitenkään nymfoa. normaali nainen haluaa joka päivä. :) seksi on ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 22:32"]
Mä en usko, että kukaan joka on seurustellut yli 2 vuotta harrastaa seksiä 7krt viikossa. Toki varmaan on poikkeusviikkoja, mutta että joka viikko :D. Meillä on seksiä n.2krt viikossa, ei lapsia ja yhdessä 2,5v. Seksi on lähes aina perusteellista ja melko pitkäkestoista (esileikkeineen kaikkineen ehkä 30-1h).
[/quote]
mutta kun oikeasti on ihmisiä, joilla on todella kova libido. se ettet sinä siihen usko, ei tarkoita ettei niin voisi olla. seksi on ihana harrastus, tekee hyvää molemmille osapuolille. miksei voisi vaikka joka päivä paneskella jos se molemmille sopii? miksi taas tämä suomalainen kateus..
Suhteesi kesto? 5 vuotta
Kuinka usein teillä on seksiä? 1-3 krt/vko
Kuinka kauan se suunnilleen kerrallaan kestää? 20-30min
Ikänne ja onko taloudessa lapsia? Jos on, minkäikäisiä? 21v ja ei lapsia
6 vuotta, 5 kertaa viikossa, 10-40 minuuttia, 30 & 31 vuotta, ei lapsia.
Kerran kuussa, joskus voi mennä kaksikin kuukautta. Kesto puolisen tuntia. Yhdessä seitsemän vuotta. Yksi lapsi, alle kouluikäinen. Meidän iät 40+.
Seksiä on aivan liian harvoin. Vaimo suostuu kyllä, mutta nyppii olla aina se vonkaava osapuoli. Hän ei tee koskaan aloitetta. Terapia ei ole auttanut mitään. Muuten kaikki hyvin, ei riitoja tms. Todennäköisesti eroamme, koska halut eivät kohtaa ollenkaan.
Minä voisin harrastaa seksiä kahdesti päivässä, minimissään 2-4 kertaa viikossa. Vaimolle käy vain kerran kuussa tai kahdessa vaikka kykenenkin hänen tarpeensa tyydyttämään. Itseä suututtaa että oma akti kestää minuutin ja joudun päivittäin masturboimaan koska seksiä ei heru. Milloin on pää kipeä ja milloin väsyttää ja nää peruskuviot mistä aina valitetaan. Seksitön parisuhde oikeasti mädättää sitten muutkin siihen kuuluvat jutut ja oravanpyörä on valmis. Edes parisuhdeterapia ei auttanut ja pelkäänpä kovin että olemme yhdessä vain lasten takia koska molemmat vaalimme konservatiivista kasvatusmallia jossa lapsilla on samat vanhemmat ja he kasvattavat loppuun asti yhdessä ne. En usko että alhaisen sexdriven omaava vaimoni enää tuosta muuttuu joten kun lapset muuttaa pois kotoa otan eron ja hankin naisen joka ymmärtää miten parisuhde pysyy hyvänä.
Suhteen kesto: 9vuotta
Kuinka usein seksiä: 4-7krt/vko
Kuinka kauan se suunniööeen kestää: Vaihtelevasti 10min-40min :D
Ikä: 26v molemmat ja 2 lasta
Erittäin tyytyväisiä ollaan :)
Suhteesi kesto? 5 v
Kuinka usein teillä on seksiä? Tavallisesti 1-2krt/kk, nyt ollut 2 kk ettei ollenkaan ja tää vaan jatkuu..
Kuinka kauan se suunnilleen kerrallaan kestää? 15 min
Ikänne ja onko taloudessa lapsia? Jos on, minkäikäisiä? 22 ja 25v, ei lapsia
Suhteesi kesto? yli 10v
Kuinka usein teillä on seksiä? 2-4 x kk
Kuinka kauan se suunnilleen kerrallaan kestää? 15-30 min
Ikänne? välillä 30-40v
Lapset? 3 alle kouluikäistä lasta
vai että kesto useampia tunteja :)
Minä mamupatjailin nuorena ja seurustelin kerran vuoden albaanimiehen kanssa, jonka kanssa tosiaan ihan silkka pano saattoi kestää tunteja. Aina oli limakalvot rikki hankauksesta sen urakan jälkeen.
Toimii muuten hyvänä kokovartalopuudutuksena tuollainen parin tunnin pano, sitä lähinnä toivoo että loppuisi jo niin pääsisi tästä makailemasta. Olin niin nuori silloin etten kehdannut kertoa että että minä tykkäisin jos tulisi nopeammin, ja mies luultavasti ajatteli että naiselle aina parempi mitä kauemman kestää. Jossain vaiheessa sentään opin teeskentelemään orgasmin, että saan panon loppumaan.
ainakin näiden vastausten perusteella. Seksiä harrastetaan muka paljon enemmän kuin parikymppiset ensimmäisen suhteen ekoina kuukausia. Hohhoijaa.
Pitäisikö uskoa, että tähän aikaan koneella ja just tässä osoitteessa on noin paljon noin seksuaalisesti aktiivisia? Todennäköisyydet sotii aika rankasti sitä vastaan...
On se nyt kumma kun pitää tänne valehdella.
Suhteesi kesto? Neljä vuotta
1-2 kertaa kuukaudessa.
Vartista puoleen tuntiin.
Minä 27v. ja mies 34v. Lapset 6v. ja 2v.
Suhteen kesto: 3,5 kk
Seksiä keskimäärin 4 kertaa viikossa
Kesto: 5 min - 1 h
Iät: 37 ja 45
Lapsia: 2 kpl, toisinaan paikalla, ovat 12 ja 16
40v ja 45v
lapset 12v ja 16v
seksiä (hyvää) 2-3x viikossa ♥