supermarjossa esiintyvä minna on ihan karsee tyyppi!!
Kommentit (27)
on niin kovaa gimmaa, että voi kauhee.
Että se Minna on todellakin tosi karsee. Miten Marjo voi pitää tuollaista tapausta leivissään? Epäilyttää, että Marjon on oltava hiukan tyhmä, kun ei näe, että Minna myrkyttää ilmapiirin. Se puhuu muille ja muista koko ajan pahaa. Mä päätin, että en katso enää Super-Marjo-ohjelmaa, koska tuosta Minnan sikamaisesta käytöksestä tulee vain paha mieli. Se ei vain osaa tulla toimeen muiden kanssa. Säälittää muut tytöt. Hyi, Minna! Häpeäisit! Olet kammottava iljetys, jonka käytös on ala-arvoista. Marjo herää jo! Et voi sallia tuollaista peliä! Mitä vielä odotat?
ja ilmeisesti vielä huono sellainen. Ettei kävis vettenteriä.
Sallisitko Minnalta tuollaisen käytöksen omia tyttäriäsi kohtaan? Haluaisitko tuollaisen miniäehdokkaan? Ilkeitten ihmisten ei saa antaa velloa! Minna on ilkeä ihminen, jolla on ilkeät puheet ja todella huono käytös.
Onko sulla anoreksia, kun sä oot ruman laiha. Luut vain törröttävät. Sä olet epävarmantuntuinen, kun annat tanssijoittesi noin riidellä. Toimit eettisesti väärin ja sanot tyttöjä aikuisiksi. Sä itse et toimi kovin aikuismaisesti, kun levittelet vain superlaihoja käsiäsi. Kyllä työpaikalla pitää osata käyttäytyä. Huono johtaja ei osaa johtaa ja homma leviää käsiin. Ota jo se Minna pois ruorista, äläkä pidä sitä laivan kapteenina. Se on asennevammainen, kun toisia vain haukkuu. Yäk!
Meidän töissä sinua ei pidettäisi päivääkään. Sä oot surkea tapaus kaikkinensa. On tainnut olla ankea lapsuus ja nuoruus, kun olet noin toivoton tapaus. Rakkaus kavahtaa kaltaistasi. Älä ikinä tee lapsia, äläkä ryhdy parisuhteeseen. Säästä muut itseltäsi. Sä oot mun inhokki ja niputan sut muitten kaltaistesi kanssa samaan kategoriaan. Tiedän yhden jo yli viiskymppisen, joka on juuri tuollainen: luulee itsestään liikoja ja kadehtii muita ja on ilkeä kuin mitkä. Sinunlaisistasi kannattaa pysytellä kaukana.
On siinä yhtälöä kerrakseen, kun pomona on superlepsu Marjo. Ilkeä ja lepsu yhdessä. Ilkimys ilkeilee ja lepsu yrittää olla kiva pomo, jolta kuitenkin puuttuu rajat. Rajaton on rakkaudeton. Rajat ovat rakkautta. Ei pomo voi olla aina kiltti. Välillä on tyypit laitettava ruotuun. Minnakin vain nauraa ilkeänä tyhmää pomoaan, joka ei edes arvosta itseään.
Kun on antamassa palautetta tanssista, kysyy ensin tanssioilta "saanko sanoa?" Mitä hittoa, sehän on niiden poo ja maksaa niiden palkan, totta helvetissä se saa sanoa.
vielä pahempi moka tuo että antoi yhden tanssija rähjätä toiselle ja jopa jollain tavalla kiusata. Marjon tehtävä olisi ollut ottaa Minna puhutteluun ja sanoa, että lentää ulos ryhmästä jos pelottelee vielä muita tanssioita tai haastaa riitaa. Marjo vaan totesi, että "pyydätkö sen nimmarin sit sen ekan osion jälkeen" kun Minna sanoi vittuilevansa Sofialle, pyytämällä tältä nimmarin. Marjon olisi pitänyt sanoa, että jos lähdet haastamaan tuolla tavalla riitaa voit poistua saman tein tästä tapahtumasta.
Marjo on kyllä aika säälittävä pomo! Minä en kattelis ton Minnan touhuja päivääkään. Muija on aivan liian lihava tanssiryhmään ja lisäksi vielä todella ilkeä akka. Pois se pitäisi sieltä potkaista.