Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö toi Et-lehti ole eläkeläisille tarkoitettu?

Vierailija
30.10.2012 |

Tuossa sivupalkissa pyörii lehden mainos ja minusta kyllä tuntuu, että se on ihan väärässä paikassa vaikka täällä käy vanhempiakin naisia niin tuskin sentään kuitenkaan seitsemän kymppisiä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et lehti ei ole eläkeläiselle tarkoitettu etlehtiä voi lukea kaksikymmpisetkin sä joka väität että et lehti on eläkeläiselle tarkoitettu sä et kyllä tiedä mistään

Vierailija
2/23 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET-lehti on todella hyvä lehti. Minusta se on melkein paras aikakauslehti tällä hetkellä. Siinä on hyviä ja perusteellisia artikkeleita mielenkiintoisista aiheista eikä pelkästään kuvia jostain tapahtumasta julkkiksineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii jo nelikymppisille ja miksei nuoremmillekin. Siinä on yleensä tosi mielenkiintoisia henkilöjuttuja, matkareportaaseja, hyvin kirjoitettu, ei mitään hömppää. Toki löytyy "eläkeläisosastokin" :)

Vierailija
4/23 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii jo nelikymppisille ja miksei nuoremmillekin. Siinä on yleensä tosi mielenkiintoisia henkilöjuttuja, matkareportaaseja, hyvin kirjoitettu, ei mitään hömppää. Toki löytyy "eläkeläisosastokin" :)

mä olen sitä joskus silmäillyt lääkärin odotushuoneessa minusta siinä on vain pelkkää eläkeläisosiota

Vierailija
5/23 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

et lehti ole eläkeläisille tarkoitettu sä et kyllä tiedä mistään

Vierailija
6/23 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä Takana

Vierailija
7/23 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina vanhempien luona käydessä tuota lehteä luen, ja se on ihan ok lehti, vaikka kolmekymppinen olenkin :)

Vierailija
8/23 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Tuonelaa.

Vierailija
9/23 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa: Omasta mielestäni ET on luettavampi lehti kuin esim. Cosmopolitan, joka kai on aikuisille naisille tarkoitettu mutta mielestäni todella lapsellinen.

Vierailija
10/23 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläketieto taisi olla alkuperäinen nimi, mutta niistä ajoista lehti on muuttunut paljon.

Ja miksi ei mainostettaisi täällä, voihan sitä tilata lehtiä lahjaksi vanhemmilleen, jos itse on vielä liian nuori.

Vierailija
11/23 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no noi mainoksethan eivät ole kaikille samoja. Sitä et lehteä mainostetaan sinun sivuhistoriasi perusteella sinulle. Olet siis surffailut jossain sellaisilla sivuilla, joiden perusteella nettiselaimesi kuvittelee et lehden sopivan sinulle. Itselläni pyörii tuossa kaalimadon mainokset.

Vierailija
12/23 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ihan sivun alareunassa kerrotaan, että täällä käytetään käyttäytymiseen perustuvaa mainontaa: http://www.youronlinechoices.eu/fi/

Vierailija
13/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 olen ja ihan työssä käyvä ja viisi vuotta olen lehteä tilannut. Mutta minulla onkin aika laaja maailmankuva ja sosieteetti.

Vierailija
14/23 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on lukenut lehteä 50-vuotiaasta alkaen. On kuulemma hyvä. Olen minäkin sitä selaillut joskus kotopuolessa käydessäni, mutta ei se oikein kiinnosta.

Vierailija
15/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET-lehti on suunnattu 50+ -vuotiaille. Tunnen nyt itseni tyhmäksi, kun eilen selasin lehtitarjouksia ja löyty hyvä ET-lehti tarjous ja tilasin sen vaikka olen 30-vuotias. Olen lukenut vanhempieni luona lehteä ja pidin kovasti lehdestä. :)

Vierailija
16/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta. Eikä eeva lehti. Vaikka olen40++.

Vierailija
17/23 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hyvin tehty lehti. Luen sen aina vanhempieni luona hyvin tarkkaan. Jos äidille ei tulisi, tilaisin sen itselleni ja olen 37v. Lehti on todella mielenkiintoinen.

Vierailija
18/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä Takana

Elämä Tuhlattu

Vierailija
19/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläketieto taisi olla alkuperäinen nimi, mutta niistä ajoista lehti on muuttunut paljon.

Ja miksi ei mainostettaisi täällä, voihan sitä tilata lehtiä lahjaksi vanhemmilleen, jos itse on vielä liian nuori.

Kerran erehdyin äidilleni tilaamaan näytenumeron. Äiti veti hirveät kilarit ja huusi ettei tuota saatanan lehteä tähän taloon tilata. Nyt arvostan äitini mielipidettä, silloin en vielä ymmärtänyt. No, meillä onkin läheiset välit ja huolenpito sekä kaikin tavoin auttaminen toimii sukupolvien välillä.

Vierailija
20/23 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsää. Anoppi (70+) tilaa ET, ja olen joskus yrittänyt lukea sitä, mutta kun se on niin tylsää. En jaksa lukea noita vanhusten juttuja enkä arvosta sitä arvomaailma mikä ET edustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi