Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

supermarjossa esiintyvä minna on ihan karsee tyyppi!!

Vierailija
08.11.2012 |

on niin kovaa gimmaa, että voi kauhee.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt saa vaikka repiä tukat toisiltaan. Hetkinen, mä olen kuvitellut, että esimiehelle todellakin kuuluu alaisten väliset riidat ja hänen velvollisuutensa on laittaa porukka ruotuun, jotta työt sujuu.

Minna on kyllä todellinen wt, jos nyt kerrankin sitä termiä käytän. Sofiakin on ärsyttävä, mutta Minna on sellainen koulukiusaajatyyppi. Se uusi Piia on niistä siedettävin, jos pitää joku valita. Suurinta osaahan ei juuri näytetä, niin kai niissä tavallisempiakin tyttöjä on.

Vierailija
2/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaisen ilkeä ja karmea tapaus tuo Minna! Viime kauden Hennan ja Sofian hihittelyt ja selän takana pomosta pahan puhumiset on pikkujuttu tän eukon suunsoiton rinnalla.

Mun käy sääliks ennen kaikkea niitä muita saman ryhmän tyttöjä, Idaa ja mikä sen toisen nimi on. On varmasti kauheaa tehdä töitä tuollaisen kanssa, kun pakko olis pysyä väleissä ja aamusta iltaan saa kuunnella vaan kiroilua ja muiden haukkumista.

Kamala tilanne on myös Lamuille, kun saman työnantajan leipiin tulee tuollainen korppikotka, joka haukkuu, huutaa, räyhää, saastuttaa ilmapiirin.

Marjolla ei todellakaan ole minkäänlaisia esimiestaitoja. Se on huomattu jo edellisissä jaksoissa, mutta eilen asia oikein korostui. Jos työntekijä sanoo, että nyt mä meen kiusaamaan tota toista (pyytämään nimmaria), ei työnantaja todellakaan sano, että älä vielä, mene vasta kohta kiusaamaan, muuten se lähtee pois...Huh huh!

Minnan ulkonäöstä en viitsi sanoa muuta kuin että ei vastaa ihan mun käsitystä tanssiryhmän jäsenestä.

Oikein puistattaa, miten joku voi olla noin ilkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmeisesti vielä huono sellainen. Ettei kävis vettenteriä.

ovat vähän ennalta kirjattuja.

Vierailija
4/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi haukkua toista työnantajansa ryhmää julkisesti? Miten Marjo suostuu moiseen? Varmaan helppo myydä niitä paskoja Lamuja sitten keikoille.

Marjolla ei ole minkäänlaisia esimiemiestaitoja.

Vierailija
5/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten on moraalisesti oikein toimia yrittäjänä alallla johon ei omia tyttäriään ei päästäisi (showtanssijoiksi)? Samoin ei päästäisi tyttöjään missikilpailuihin, mutta itse järjestää niitä?

Marjon esimiestaidot ovat - no, siis niitä ei ole ja ei ihme että hän hokeekin tekevänsä töitä koko ajan, tuolla tavalla ja tehottomuudella varmasti tekeekin.

Lapset minua säälittä, tietääkö joku käykö Sara (vai mikä se vanhempi onkaan) jo koulua vai onko edelleen kotiopetuksessa?

Vierailija
6/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei mitään käsitystä mistään aiemmasta. Sen panin merkille, että tämä Minna on hirveä läski suhteessa siihen, että hän pitää itseään taitavana tanssijana. Sen reidethän on samaa mittaluokkaa kuin muiden vyötäröt! Ja kun toisilla oli joku shortsipuku (?), niin Minna oli peittävissä verkkareissa. Miten se voi kokea olevansa kaunis siellä lavalla, kun se ei voi edes olla samanlaisissa vaatteissa kuin muut!

Vierailija
7/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei mitään käsitystä mistään aiemmasta. Sen panin merkille, että tämä Minna on hirveä läski suhteessa siihen, että hän pitää itseään taitavana tanssijana. Sen reidethän on samaa mittaluokkaa kuin muiden vyötäröt! Ja kun toisilla oli joku shortsipuku (?), niin Minna oli peittävissä verkkareissa. Miten se voi kokea olevansa kaunis siellä lavalla, kun se ei voi edes olla samanlaisissa vaatteissa kuin muut!

Toisten vartaloista kyllä huolehti ja ivaa, mutta omansa joutuu verhoamaan johonkin telttoihin. Noloa naiselta joka soittaa suutaan ulkonäöstä koko ajan. Itsellä ylipainoa ja maharöllykkää(ja vielä ne järkyttävät silikonitissit) ja alituiseen NUUSKA huulessa. Hyi jestas mikä nainen.

Mutta sehän onkin bb-tyrkky.

marjon esimiestaidot on ihan nolla ja tuntuu että itsekin oikein lietsoo sitä riitaa; Minnalle sanoo toista ja Sofialle toista ja on olevinaan molempien puolella.

Vierailija
8/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin eilen sarjaa katsoessa, että mulla on tuttavapiirissä tuon Minnan tyyppinen tapaus, paljon lievempänä tosin. On siis yhteisiä kavereita, ja joskus satutaan samoihin juhliin/illanistujaisiin. Olen päättänyt, etten enää mene, jos hän on paikalla. Osa porukkaa on koko ajan varuillaan, ei uskalla sanoa oikein mitään, kun hän saattaa vastata mitä tahansa. On koko ajan suuna päänä kailottamassa yli muiden puheen, jatkuva tarve olla keskipiste.

Arvostelee muita ja muiden ulkonäköä. Mulle yhden illan aikana huomautti kolme kertaa mun kampauksesta, mikä oli mun ja kavereiden mielestä ihan ok. Ilmeisesti häntä ärsytti, kun olin jaksanut laittaa hiuksia ja hänellä oli ponnari. Jos puhutaan vaikka jumpasta, hän on paras, jumppaohjaaja ei tajua mitään. Jos joku uskaltaa puolustaa ohjaajaa et musta on hyvä, hän hyökkää päälle et mitä säkin siitä tajuat, mä olen käynyt siellä jo 15 vuotta jne.

No ihan sivujuonne, mut tuli vain eilen mieleen, et ois ihan painajainen tajuta olevansa samoissa juhlissa ton Minnan kanssa, kun olen jo päättänyt että tuon yhden kanssa enää samaan tilaan astu. Jään mielummin kotiin.

Vierailija
9/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaze-nimi on ollut toisen tanssiryhmän käytössä jo vuosia....vähän noloo!

Vierailija
10/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt saa vaikka repiä tukat toisiltaan. Hetkinen, mä olen kuvitellut, että esimiehelle todellakin kuuluu alaisten väliset riidat ja hänen velvollisuutensa on laittaa porukka ruotuun, jotta työt sujuu.

Minna on kyllä todellinen wt, jos nyt kerrankin sitä termiä käytän. Sofiakin on ärsyttävä, mutta Minna on sellainen koulukiusaajatyyppi. Se uusi Piia on niistä siedettävin, jos pitää joku valita. Suurinta osaahan ei juuri näytetä, niin kai niissä tavallisempiakin tyttöjä on.

Että marjo antaa tyttärilleen kamalan esimerkin. Pikkutytöt seuraavat kissatappeluita. Marjo ei ole oikein esimiesainesta - bisnesnainen varmaan kyllä

Vierailija
11/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet tissit saa sen näyttämään entistäkin pönäkämmältä. aikamoinen tankki :D ja riidankylväjä.

Vierailija
12/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjon esimiestaidoista tai oikeammin niiden puutteesta. On tietysti ihan hienoa että joku on innokas yrittäjä, mutta pitäisi ne hommat hoitaa kunnolla sitten alusta loppuun asti! Marjo buukkaa keikkoja ja touhottaa jostain ihan epäolennaisista jutuista, muttei sitten välitä miten huonosti ja epäammattimaisesti nuo ryhmät toimivat.

Lisäksi hirvittää katsoa, miten Marjo kuuntelee mitä hänelle supatellaan ja toimii sen mukaan. Toissajaksossa tämä uusi Piia oli valittanut Marin selän takana hänen kyvyistä johtaa ryhmää ja mitä tekee Marjo? Ei puolusta omaa valintaansa ryhmän johtajaksi vaan menee sen mukaan mitä Piia sanoo ja kaiken huipuksi sysää syyn vielä Piialle. Jos on itse homman pomo ja vastuussa niin voisi toki toimiakin sen mukaan, nyt on ihan turha ihmetellä jos "vahvat tytöt" kävelee yli.

Marjon miehestä en edes aloita puhumaan, siinä on kyllä vakka kantensa valinnut.

Vierailija
13/27 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarkoittaa hyvää ja haluaa olla mukava, mutta lopputuloksena aiheuttaa pahaa oloa ympärilleen samoin kuin itselleen. Mustakin on käsittämätöntä se peli, jota antaa tanssityttöjen pitää keskenään ja vielä on supsuttelussa mukana. Minna on ensimmäinen, joka pitäisi laittaa ruotuun. Tai oikeastaan ei Minnan tapaista jyrää saa ruotuun vaan parempi laittaa kokonaan pois. Mä voin kuvitella, kuinka ahdistavaa on niillä Minnan kavereilla siinä Blaze-ryhmässä, kun joutuu kuuntelemaan sitä meuhkausta, täytyy olla samaa mieltä ja peesata sitä Minnaa. Tuossa ylempänä joku kuvasi niin hyvin tuollaisen ihmisen vaikutuksen porukkaan. Meillä on kanssa yksi tuollainen tuttavapiirissä ja se ihminen on aivan hirveä. Erona Minnaan on, että työskentelee juristina ja ei ole niin tyhmä, mutta yhtä kaikki ahdistava ja epäilen hänen kohdallaan persoonallisuushäiriötä. Pelottaa olla seurassa, koska hyökkäys voi tulla koska vaan.

Vierailija
14/27 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää että kaikki puhuu siitä paskaa kun se itse koko ajan jauhaa muista. Kamala suojamuuri päällä. Lisäks nuuska huulessa koko ajan yök!

Vierailija
15/27 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusta ei tuu muuta kuin kirosanoja ja ihan on tyyppiesimerkki koulukiusaajasta.

Itehän se haastaa riitaa Lamujen kans, syyttää niitä siitä ettei tule toimeen.

Kerta kaikkiaan karmee muija.

Vierailija
16/27 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimman luokan koulukiusaaja :(

Vierailija
17/27 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tytöllä ulkoista kauneutta eikä sisäistä kauneutta. Sääli

Vierailija
18/27 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin vihaan tyyppejä, jotka kuvittelee että kaikki puhuu heistä selän takana paskaa jne. Sitten itse mennään niin vittumaiselle asenteella että huh huh.

Niinkun joku jo sanoi, niin tuolla naiselle ei ole sisäistä eikä ulkoista kauneutta. Jossakin jaksossa sanoi, että tanssiryhmän (en muista nimeä) tytöillä pitää olla vitun timmi kroppa. Enpä kyllä hänenkään kroppaa sanoisi yhtään timmiksi. Lisäksi pukeutumistyyli on jäänyt 2000-luvun alkuun. Tosin mitäpä muuta super Marjolta voisi odottaa, kuin MAUTTOMUUTTA.

Be a lady, not a bitch.

Vierailija
19/27 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tämä "vastenmielinen " tyttö joka oli vähän pullempi kolmesta "tanssijasta"? Mistä tämä kaunotar on ennestään tuttu? Joko bb-julkkis?

Vierailija
20/27 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset