Minkä pituinen/painoinen olet? Minkä pituinen/painoinen toivoisit olevasi?
Kommentit (73)
olen juuri saanut laihdutettua 10kg 2kuukaudessa
olen aika tyytyväinen, paino tippunut puolessa vuodessa 3-4 kg, tavoite jossain vaiheessa oli päästä alle 70 kg. Eli jos vielä 1-2 kg lähtisi, ja sitten pysyisi siinä, niin olisin tosi tyytyväinen.
167 cm/ 87 kg
Pituus on ihan hyvä. Utopioissa voisin painaa sellaiset 55 kg.
Realistinen tavoite on painaa 68 kg, eli olla siinä normaalipainon ylärajalla. Sen alemmas ei kannata tähdätä, tai menee ihan saletisti jojoiluksi. Kokemusta on.
165cm/53kg. Toivoisin olevani pidempi - 170cm olisi hyvä - ja paino voisi olla 53-55 välillä.
Vähän sellanen kuivahtanu olo, voisin ottaa 3 kg lisää. Pituuteen olen aina ollut tyytyväinen.
Olen 178 cm / 73 kg (eilen uimahallissa juuri punnitsin).
Mielestäni olen ihannepainossani, joskin pari-kolme kiloa rasvakudosta voisi muuttaa lihakseksi. Mutta ei viitsi treenata.
Niin, ja olen mies. (vaikkei sitä kysytty)
Oon 165/54
Haluaisin olla 165/52 ja vartalo kiinteämmäksi.
Olen 162/n. 88. Jokin aika sitten olin 162/103. Haluaisin olla 162/65. Se riittäisi mulle. :) Pituutta en kaipaa. :)
164cm ja 57kg
Haluaisn painon pysyvän samana, mutta 10cm pituutta lisää kelpaisi mainiosti :)
Itse olen 158cm pitkä ja painan 27kg.
Olen tyytyväinen itseeni.
173/62. Haluaisin olla 173/59 ja vähän timmimpi, mutta en jaksa nähdä vaivaa.
Olen 176cm pitkä ja painan 78 kg. Ihanne olisi varmaan 170cm ja 60 kg
Hierojani mielestä mulle loistava paino olisi 56 kiloa, mutta olen tuollainen 57-kiloinen joskus ollut, ja olin silloinkin jo hyvin hoikka. Mutta tää 63 kiloa on mulle sellainen, että se pysyy vaikka mitään ei juuri tekisikään ja kaikkea saa suuhunsa pistää mitä mieli tekee, mutta tuohon 57 kiloon mun pitäisi jo ryhdistäytyä ja ruveta elämään tervellisemmin, joten en ole tähän mennessä jaksanut aloittaa. :p