Minkä pituinen/painoinen olet? Minkä pituinen/painoinen toivoisit olevasi?
Kommentit (73)
Huh. Paino saisi sitten raskauden jälkeen tippua takaisin sinne 58-62kg :)
Olen tosi tyytyväinen. Vielä kun tuon vatsan saisi viiden raskauden jäljiltäedes himpun kiinteämmäksi!
Tämän painoinen olen ollut pitkään, ennen ja jälkeen raskauden. En silti ole tyytyväinen kroppani muotoon. Olisi kiva olla kiinteämpi ja vähän lihaksikkaampi. Vatsakin on löysä raskauden jäljiltä.
Pituutta myös 172cm ja loppuraskaudessa paino huiteli siellä 73-74kg (ennen raskautta 60kg)
Todella nopeasti synnytyksen jälkeen paino putosi sinne 53-54 kiloon! Siitä ONNEKSI nyt pari kiloa noussut. :)
Siinä teille kysymys. En halua olla eka! :D
olen 162cm, 56 kg . Painon ei tarvis sen kummemmin vähetä mut kiinteytyä pitäis.
Pituutta myös 172cm ja loppuraskaudessa paino huiteli siellä 73-74kg (ennen raskautta 60kg)
Todella nopeasti synnytyksen jälkeen paino putosi sinne 53-54 kiloon! Siitä ONNEKSI nyt pari kiloa noussut. :)
Mulla vain ei ihan vielä loppu häämötä tän mahan kanssa :D Ehtii vielä tulla jopa lisää kiloja, jaiks.
Tulin nimittäin uudestaan raskaaksi, ennen kuin sain tiputettua edelliset raskauskilot :D
Ei kyllä haittaa, että sinulla on vähän paino noussut :D
Itsellä 170/108....not nice! Ennen ruuhka vuosia eli työelämään siirtymistä ja kahta lasta paino oli 73 eli siinä olisi tavotetta...ihanne minä olisi 170/67 :)
että onko tää siitä et ihmiset valehtelee painonsa, vai eikö porukka kehtaa tulla kirjoittamaan (vaikka sen anonyymisti voikin tehdä)
täällä 159cm ja 62kg
haluaisin olla 165cm ja 55kg....
Mutta kun en noin pitkä ole, niin joo, kyllä sitä painoa ehkä vähän liikaa on, tosin vajaa 10kg lähtenyt alle 2kk, vaikken mitään sen ihmeempää ole tehnytkään...
Tavoitteena 182 cm pitkä ja 80kg. Ja massa tietysti lihaksena eikä rasvana.
Toivetilana 173/70.
Nuorena olin 55-kiloinen, mutta haaveissanikaan en enää halua olla sen kokoinen, vaikka siihen elämänvaiheeseen paino toki olikin oikein hyvä.
65 ois realistinen tavoitepaino :)
185 cm ja 102 kg.
Painoa pudottaen haluaisin olla 90 kg. Mutta jos saisi vapaasti toivoa, voisin olla vaikka 188 cm ja 92 kg.
haluaisin olla sama pituus ja 57kg, kiinteämpi.Eri mallinen eli kapeampi vyötärö ja pyöreämpi perä C kupin(75) luomurinnat, edes kohtuullisen kiinteät.
173 cm ja 69 kg. Paino saisi olla 65 kg tienoilla. Nyt muuten tyytyväinen kroppaani, mutta mahan seudulta tarvitsisi saada pois. Huoh..
voisi tietysti olla enemmän, jos saisi valita:)
ennen raskautta painoin 40-43kg ja nykyään en haluisi enään ikinäkoskaan panaa noin vähän. Eli tyytyväinen olen. Tosin vatsaa saisi vähän kiinteyttää, jäi tollanen löllerö synnytyksen jälkeen :/
pituus hyvä, paino voisi olla 55