Minkä pituinen/painoinen olet? Minkä pituinen/painoinen toivoisit olevasi?
Kommentit (73)
168/77 ja järkyttää.. en ole ikinä painanut näin paljoa. :/
oma toive olisi että paino olisi siinä 55-60kg!
ei paljoo bikineillä kehtaa enää mennä kesäsin..
165cm/66kg
Olen nyt lihonut lyhyessä ajassa 4kg mutta painoin aikaisemminkin mielestäni liikaa. Joku 58kg vois olla hyvä
157/57
Jos saisin päättää, mielelläni pituutta ottaisin lisää muutaman sentin, eikai kymmenenkään pahaa tekisi. Painoa saisi lähteä 3-5 kg ja sen eteen on jo toimet aloitettu. Vähän ylimääräistä selkeästi on :(
158/61, muuten hyvä mutta painoa saisi olla n. 55-56. Nyt puolessa vuodessa noussut muutaman kilon ihan "huomaamatta", tosin on siinä lihastakin jonkin verran pelkän läskin sijaan :)
Onpas suomalaiset naiset pitkiä!
172/70. Olen ihan sopusuhtaisen mallinen, mutta törkeä läski, tavoitteena pudottaa paino takaisin normitilaan, joka oli n. 54 kg.
158 cm, 63-64 kg. Läski olen, mutta onneksi hyvää vauhtia laihtumassa. Pitäisi palautua normaalipainooni. Näytän parhaimmalta 52-54 kiloisena, johon toivon pääseväni syksyyn mennessä.
Olen 167/63 kg. Olen tyytyväinen, alle 60 kilon en halua. Vaatekoko on kuitenkin 36/38.
No normisti (nyt raskaana) 160/n.56. Pituuteen olen tyytyväinen, paino saisi olla ennemminkin 52 kg.
Olen 158 cm pitkä ja painan 52 kg. Olen aika lihaksikas, urheilen ja treenaan paljon.
Olen ihan tyytyväinen tähän mitä olen, mutta toki voisin sen 5 cm otttaa pituutta lisää.. Toisaalta olen aina miettinyt niin että haluaisin olla joko tosi lyhyt -kuten nyt- tai tosi pitkä, eli yli 170. En siltä väliltä välttämättä mitään.
Paino on ihan ok nyt, mutta noi hemmetin jenkkakahvat vois luovuttaa.
Olen 162 cm / 48 kg, toivoisin olevani pidempi. Muutoin olen kyllä tyytyväinen painooni, viiden lapsen jäljiltä on vain turhan iso pömppövatsa...
168cm/90kg
haluaisin painaa enintään 70kg
näinkö tuon otsikon saa
vai miten muilla on tuo otsikko
miten tuon otsikon saa? tuolleen kun joillakin on tuo paino laitettu otsikkoon
164cm 58kg, ihan ok mitat. Vyötäröä ja vatsaa voisi muutaman centin kaventaa.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 08:59"]
168cm/90kg
haluaisin painaa enintään 70kg
[/quote]
Taidanpa olla ainut joka laittoi aidot mittansa..
163/100,2 KG, pääsis ees 163/95 kg
Ennen raskautta 168/64-66 (kevyimmillään olin 54kg ja näytin kuulemma anorektiseltä). Tossa normipainossakin kuulin olevani hoikka. Vaatekoko 36/xs-s. Nyt raskausaikana painoa tullut 10kg (ja nyt vkolla 39 kilo lisää nestettå), paidat on pääosin samoja kuin ennen raskautta. Itse varmaan olisin tyytyväinen 168/57 tosin silloinkin joidenkin mielestä olin liian laiha. Mutta kiipeilen yms. ja lihas tietysti painaa enemmän kuin läski joten pitäisi katsella tota vaatekokoa. Tulipa avautuminen, mutta mitäs tässä 39+6 ja vuodelevossa selkäkivun vuoksi muuta tekisi.
159cm / 51kg, olen tyytyväinen.