Yli 40-vuotiaana nainen on ehdottomasti parhaimmillaan!!!
"Kun ikää tulee lisää, arvostan eniten yli nelikymppisiä naisia". Tässä vain pari syytä
miksi (tämä on siis MIEHEN näkökulma nelikymppisistä naisista):
...Yli nelikymppinen nainen ei ikinä herätä sinua yöllä kysyäkseen "mitä mietit?", sillä häntä ei todellakaan kiinnosta mitä mietit.
Jos yli nelikymppinen nainen ei halua katsoa matsia, hän ei istu perseellään valittamassa siitä. Hän
tekee jotain, mitä haluaa tehdä. Ja se on yleensä jotain paljon kiinnostavampaa.
Yli nelikymppinen nainen tuntee itsensä tarpeeksi hyvin ollakseen varma siitä, kuka hän on, mitä hän haluaa ja keneltä sen haluaa.
Harvat yli nelikymppiset naiset vähät välittävät siitä, mitä sinä mahdat ajatella siitä, mitä he tekevät.
Yli nelikymppiset naiset ovat arvokkaita. He harvoin aloittavat huutotappelua kanssasi oopperassa tai ravintolassa. Tietenkin, jos aihetta on, he eivät epäröi ampua sinua, jos heillä vain on mahdollisuus selvitä siitä seuraamuksitta.
Naiset eivät kitsastele kiitoksissaan, jopa ansaitsemattomissa sellaisissa. He tietävät millaista on olla aliarvostettu.
Yli nelikymppisellä naisella on pokkaa esitellä sinut ystävättärilleen. Nuorempi nainen, jolla on mies, usein jättää parhaan ystävänsäkin huomiotta, koska ei luota mieheensä muiden naisten seurassa.
Yli nelikymppistä naista ei voisi vähempää kiinnostaa, jos olet ihastunut hänen ystäväänsä, koska hän tietää, etteivät hänen ystävänsä petä häntä.
Naisista tulee selvännäkijöitä, kun he ikääntyvät. Sinun ei koskaan tarvitse tunnustaa syntejäsi yli nelikymppiselle naiselle. He tietävät ne jo.
Yli nelikymppinen nainen näyttää hyvältä kirkkaanpunaisessa huulipunassa. Kun hän pääsee henkisesti yli muutamasta rypystä, on yli nelikymppinen nainen rutkasti seksikkäämpi kuin hänen nuorempi vastineensa.
Yli nelikymppiset naiset ovat suorasukaisia ja rehellisiä. He kyllä kertovat suoraan, että olet nuija, jos käyttäydyt kuin nuija. Sinun ei koskaan tarvitse miettiä, mitä mieltä he sinusta ovat.
Kyllä, me ylistämme yli nelikymppisiä naisia hyvin monista syistä. Valitettavasti se ei ole molemminpuolista. Jokaista tyrmäävää, fiksua, pärjäävää, seksikästä yli nelikymppistä naista kohti on kalju, pönäkkä, epäsiisti muinaisjäännemiekkonen verkkaripöksyissään tekemässä itsestään idioottia jonkun parikymppisen tarjoilijattaren kanssa..."Kun ikää tulee lisää, arvostan eniten yli nelikymppisiä naisia". Tässä vain pari syytä
miksi (tämä on siis MIEHEN näkökulma nelikymppisistä naisista):
...Yli nelikymppinen nainen ei ikinä herätä sinua yöllä kysyäkseen "mitä mietit?", sillä häntä ei todellakaan kiinnosta mitä mietit.
Jos yli nelikymppinen nainen ei halua katsoa matsia, hän ei istu perseellään valittamassa siitä. Hän
tekee jotain, mitä haluaa tehdä. Ja se on yleensä jotain paljon kiinnostavampaa.
Yli nelikymppinen nainen tuntee itsensä tarpeeksi hyvin ollakseen varma siitä, kuka hän on, mitä hän haluaa ja keneltä sen haluaa.
Harvat yli nelikymppiset naiset vähät välittävät siitä, mitä sinä mahdat ajatella siitä, mitä he tekevät.
Yli nelikymppiset naiset ovat arvokkaita. He harvoin aloittavat huutotappelua kanssasi oopperassa tai ravintolassa. Tietenkin, jos aihetta on, he eivät epäröi ampua sinua, jos heillä vain on mahdollisuus selvitä siitä seuraamuksitta.
Naiset eivät kitsastele kiitoksissaan, jopa ansaitsemattomissa sellaisissa. He tietävät millaista on olla aliarvostettu.
Yli nelikymppisellä naisella on pokkaa esitellä sinut ystävättärilleen. Nuorempi nainen, jolla on mies, usein jättää parhaan ystävänsäkin huomiotta, koska ei luota mieheensä muiden naisten seurassa.
Yli nelikymppistä naista ei voisi vähempää kiinnostaa, jos olet ihastunut hänen ystäväänsä, koska hän tietää, etteivät hänen ystävänsä petä häntä.
Naisista tulee selvännäkijöitä, kun he ikääntyvät. Sinun ei koskaan tarvitse tunnustaa syntejäsi yli nelikymppiselle naiselle. He tietävät ne jo.
Yli nelikymppinen nainen näyttää hyvältä kirkkaanpunaisessa huulipunassa. Kun hän pääsee henkisesti yli muutamasta rypystä, on yli nelikymppinen nainen rutkasti seksikkäämpi kuin hänen nuorempi vastineensa.
Yli nelikymppiset naiset ovat suorasukaisia ja rehellisiä. He kyllä kertovat suoraan, että olet nuija, jos käyttäydyt kuin nuija. Sinun ei koskaan tarvitse miettiä, mitä mieltä he sinusta ovat.
Kyllä, me ylistämme yli nelikymppisiä naisia hyvin monista syistä. Valitettavasti se ei ole molemminpuolista. Jokaista tyrmäävää, fiksua, pärjäävää, seksikästä yli nelikymppistä naista kohti on kalju, pönäkkä, epäsiisti muinaisjäännemiekkonen verkkaripöksyissään tekemässä itsestään idioottia jonkun parikymppisen tarjoilijattaren kanssa...
N44
Kommentit (35)
Mikä ihmeen tarvte yli nelikymppisillä naisilla on koko ajan ja jatkuvasti todistella paremmuuttaan ja ihanuuttaan? Ettei vain olisi epävarmuus ja huono itsetunto tai sitten ihan vain se syynä etteivät asiat olekaan ihan niin. :=))
se ihana oivallus, kuinka hyvää elämä onkaan, vaikka sitä 2-kymppisenä luuli, että 4-kymppisenä olisi valmis hautaan. Pakko hehkuttaa sitä, kun se kaikki epävarmuuden taakka on pudonnut hartioilta, ja voi olla ihan oma itsensä. Tietää kuka ja mikä on, ja kuinka vähän merkitystä sillä on, mitä muut ajattelevat. Elämä on nelikymppisenä vain niiiin paljon parempaa, kuin mitä se nuorempana oli.
Olen 25-v eikä ole koskaan tullut edes mieleen sellainen asia!
tai ehkä sun kohdalla on noin mutta ei suinkaan kaikkien. Toiset miehet tykkäävät äidistä ja toiset tyttärestä ja jokut molemmista ;-)
ja loppuu se epävarma kitinä suhteessa! Hienoa, jos olit parikymppisenä jo kypsä. Suurin osa meistä muista ei ollut.
Minustakin on tullut tuollainen vasta vähän vanhempana. Nuorena olin kauhean epävarma ja pelkäsin esim. jätetyksi tulemista niin paljon että koko ajan yritin lukea pieniäkin eleitä että pettääkö se, kylmeneekö suhde jne. Nykyisin voi olla rennosti koska tiedän pärjääväni aivan hyvin ilman ketään, joten ei tarvi tarrautua keneenkään.
johtuu olosuhteiden pakosta. Vanhemmat naiset eivät enää viehätä miehiä samalla tavalla kuin nuoremmat. Vanhempien naisten on pakko pärjätä yksin.
seksin suhteen kyllä. Hienosti on luonto asiat hoitanut, kun 40v jälkeen vasta alkaa oikea seksielämä. Olin kyllä 20v jo kokeileva ja nautin seksistä ja usein, mutta vasta nyt tulee parhaat palat.
Eipä vielä edes 10v sitten osannut edes unelmoidakaan tällaisesta kuin nyt. Seksi on tuonut monta uutta ulottuvuutta.
En ihmettele lainkaan, jos nuoremmat miehet kiinnostuvat varttuneemmista naisista;))
hakea pulloa öljyä kaapista ja valella rakastajaa sillä. Kuivuus ei ole muuten haitannut. Jos haittaisi, livauttaisin pokkani itsenikin päälle ;-)
Häpeää ei enää nelikymppisenä paljoa tunne.
Itsetunto- ja perfektionismikysymys. Mä olen aidosti tyytyväinen omaan vartalooni vasta nyt kun 40 alkaa lähestyä - ja aidosti myös parhaassa ja tiukimmassa fyysisessä kunnossa tähän astisen elämäni aikana.
Kun naisella (kellä vaan) on hyvä olla kropassaan ja korvien välinsä kanssa, se näkyy positiivisesti ulospäin. Elli hujahda kupoliin väärällä tavalla.
Minä olin nuorempana ujo. Nykyisin en enää ole ja otan sängyssä sen mikä minulle kuuluu. Orgasmin ja ihailun :).
Pikkujouluissa oli kiva huomata, että vedän miehiä puoleeni, toisin kuin nuorena, hoikkana ja epävarmana. Minulla on toki mies, jota en ikinä pettäisi. Tuntui toki kivalle, kun miehet tulivat juttelemaan :)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2012 klo 10:29"]
seksin suhteen kyllä. Hienosti on luonto asiat hoitanut, kun 40v jälkeen vasta alkaa oikea seksielämä. Olin kyllä 20v jo kokeileva ja nautin seksistä ja usein, mutta vasta nyt tulee parhaat palat.
Eipä vielä edes 10v sitten osannut edes unelmoidakaan tällaisesta kuin nyt. Seksi on tuonut monta uutta ulottuvuutta.
En ihmettele lainkaan, jos nuoremmat miehet kiinnostuvat varttuneemmista naisista;))
[/quote]Mitenkä tuo kehitys tapahtuu tai mitä se tosiasiassa pitää sisällään? Tarkoittaako se sitä, että nainen rupeaa suostumaan yhä enemmän miehen vaatimuksiin vai ohjeisiin eli ikään kuin heittäytyy vapaammin miehen leluksi vai oppiiko nainen käyttämään esim.suutaan ja käsiään entistä paremmin ja osaa myös hieman tinkiä siitä objektin roolista?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2012 klo 09:58"]
Luulisi että se on toisin päin, kun pillu on venynyt synnytyksistä eivätkä limakalvotkaan enää kostu niin kuin ennen?
[/quote]
Vaikka pillun taso heikentyisikin iän myötä, niin tärkeimmän sukupuolielimen, eli aivojen kyky ja taso paranevat niin merkittävästi, että siinä ei pieni pillun vanheneminen tunnu missään.
Minä käyn jumpassa sellaiset pienet kuulat sisälläni. Ja ikää on 43-v. Että ei kovinkaan löysästä tavarasta ehkä ole kyse :)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2012 klo 10:29"]
[/quote]Mitenkä tuo kehitys tapahtuu tai mitä se tosiasiassa pitää sisällään? Tarkoittaako se sitä, että nainen rupeaa suostumaan yhä enemmän miehen vaatimuksiin vai ohjeisiin eli ikään kuin heittäytyy vapaammin miehen leluksi vai oppiiko nainen käyttämään esim.suutaan ja käsiään entistä paremmin ja osaa myös hieman tinkiä siitä objektin roolista?
[/quote]
No minä olen ainakin näin nelikymppisenä paljon rohkeampi, aktiivisempi ja suorempi kuin vaikka 25-vuotiaana. Olin nuorena sellainen että annoin lähinnä miehen tehdä minulle mitä halusi, itse keskityin siihen että näyttäisin hyvältä enkä tekisi mitään noloja ääniä tms. Yritin kovasti miellyttää vaan ja olin jossain taustalla koko ajan huolissani eritoten ulkonäöstäni, esim. jos mies pani takaapäin, mietein että perseeni näyttää varmasti isolta ja ällöttävältä tässä asennossa, ja tissitkin heiluu epäesteettisesti.
Nyt nelikymppisenä en mieti ulkonäköäni sänkyhommissa pätkääkään. Teen mitä vaisto vetää tekemään, miettimättä yhtään sitä onko se jotenkin noloa tai rumaa. Osaan myös antaa sanallsiesti suoraan palautetta, enkä ota loukkauksena jos mies pyytää minua tekemään jotain eri tavalla. Tavoite on molempien maksimaalinen nautinto, eikä siinä ujostella eikä hissutella.
Voi hyvä jumala tätä hehkutusta, taitaa olla todellisuudentaju kaikonnut varsin kauas. Kyllä ne vaan mailit mittarissa näkyy ( ja tuntuu ) niin autossa kuin naisessakin.
Tjaah. Olenkin sitten näköjään yli 40 -vuotias 20:sen sijaan.. Kiva.
Huvittavaa kuinka saa yli 40:nä sanoa asiat suoraan mutta jos teet sen yhtään nuorempana olet kusipää.
Hohhoh.
No nainen on kiimaisimmillaan +40 vuotiaana...jos nyt vähän on paikat venähtäneet, niin kyllä se paikataan muulla osaamisella, jota ei parikymppisiltä voi edes uneksia saavansa...
yksittäistapauksia lukuunottamatta :)