Lue keskustelun säännöt.
Iltatähti nelikymppisenä? Kokemuksia?
04.11.2012 |
Kova halu olisi saada vielä yksi lapsi. Ennestään neljä lasta, jotka jo isoja (koulussa). Miten te muut olette jaksaneet odotuksen ja vauvanhoidon, kun mittarissa on kohta 40 v? Eniten jännittää melkein se, että miten sujuisivat yövalvomiset, kun nyt on tottunut niin hyvälle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ajatellut edes niiden olevan iltatähtiä. Eipä ollut ongelmiakaan.