Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa miesystävän menneisyys, miten päästä yli

Vierailija
04.11.2012 |

vai pääseekö tällaisesta?

Olemme seurustelleet 4v (ei asuta yhdessä). Ihan pahimmaksi kompastuskivekis ovat nouseet hänen aiemmat naissuhteensa. Hänellä on ollut kymmeniä (saattaa olla yli satakin) naisia; työreissuilla tavattuja, perhetuttuja, maksullisia, työkavereita jne. ja kaikki nämä sivusuhteet pitkän avioliiton aikana.

Suhteemme alkoi ehkä vähän ouduosti työtuttavuuden kautta ja aluksi välimme olivat sitä, että hän kertoi noista naisistaan ja sanoi että on kamalan helpottunut kun on joku jolle näistä asioista voi puhua. Tuolloin päällimmäisenä oli yksi perhetuttunsa joka miehen sanojen mukaan kiristi seksillä tapaamisia, jotta nainen ei olisi kertonut miehen vaimolle suhteesta. No paljon muitakin naisia vilisi puheessa ja hän kehui ollensa vain laatunaisten; erilaisten johtajien, varakkaiden ja kauniiden naisten kanssa. Jopa yksi missi olisi ollut tarjolla, mutta omien sanojensa mukaan pelkäsi missin mustasukkaista poikaystävää ja suhteesta ei tullut mitään kun pelkäsi että missin julkisuuden myötä joutuu itsekin ukkomiehenä julkisuuteen.

Taustasta huolimatta menin onneton vähitellen rakastumaan mieheen.

Noh, näistä hänen kertomistaan jutuista on jo aikaa sen 4v (ja itse tapahtumista 4-20v), mutta en vaan pääse yli....ja etenkään kun joudun työni vuoksi tapaamaan joitakin näitä hänen kovasti ylistämiään naisia (joista kyllä todellisuudessa on paljastunut monesta aivan muuta kuin laatunainen - ulkonökö,luonne, työtehtävä yms ei välttämättä ole ollut ollenkaan niin loistava kuin mitä mies antoi suhteemme alussa ymmärtää).

Tällä vkolla viimeksi jouduin tapaamaan yhden näistä hänen menneistä naisistaan ja hän ei vaan tunnu ymmärtävän kuinka kova paikka minulle on nähdä näitä naisia, vaikka minun aikanani eivät olekaan olleet kuvioissa mukana. En voi sille mitään, että mielessä alkaa aina näitä tavatessani pyörimään ne 3-4v sitten kuullut asiat, millaisia alusvaatteita kukakin käyttää, millaiset selluliitit kenelläkin on, kuinka joku on ollut yhtä innokas sängyssä kuin minäkin jne....Ja selvää on, että näiden tapaamisten jälkeen oln aina tosi masentunut ja suhteemme on koetuksella....en halua tavata, en halua puhua tulevaisuudesta, kun olo on vaan niin kurja.

Pääsenkö näistä tuntemuksista koskaan eroon ja tuleeko suhteestamme mitään? Itselläni on nyt taas ainakin tosi toivoton ja surullinen oli vaikka kyse onkin vanhoista asioista, mutta tahtomattani joudun niihin vielä tänä päivänäkin mukaan....

N41

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella miehellä on varmasti edelleen koko ajan ollut paljon naisia; sen jälkeen kun aloitte seurustella, hän ei vain ole puhunut niistä sinulle.

Vierailija
2/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joista kyllä todellisuudessa on paljastunut monesta aivan muuta kuin laatunainen - ulkonökö,luonne, työtehtävä yms ei välttämättä ole ollut ollenkaan niin loistava kuin mitä mies antoi suhteemme alussa ymmärtää).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kusipäähän tuo miehesi on.

Vierailija
4/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, mies on harrastanut toisia naisia n 20v, ja nyt se harrastus on ohi, kun alkoi sn kanssa seurustelemaan? Ja sä uskot tuhon?

Vierailija
5/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka nauttii näistä peleistään ja puhuu ihan samaa kaikille muillekin naisilleen. En millään jaksa uskoa, että olisi lopettanut pelinsä.

Hän on ihan vinksahtanut, kun haluaa vielä kiduttaa sinua (ja muita naisia) kuvailemalla yksityiskohtaisesti muita seksikokemuksiaan ja naisiaan.

En usko, että seurustelette, vaan teillä on vakipano. Tuon miehen nimi on pakko olla Jukka.

Vierailija
6/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet alunperinkään kuunnellut moista? Mies on onnistunut siinä missä on halunnutkin; olet hänen vallassaan. Ja ihme skeidaa tuollainen valehtelu.

Lähde vielä kun voit.

Vierailija
7/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä miksi kuuntelin moista, ehkä siksi kun olen liian kiltti ja haluan aina auttaa muita.

Omien sanojensa mukaan mies on muuttunut minut tavattuaan, mutta tiedä sitten mikä on totuus....voihan se olla että tuossa iässä (15v ikäero) ei ole enää vientiäkään kuten ennen....

Silti en hirveästi epäile etteikö olisi voinut muuttua, mutta enemmän minua painaa nuo menneet tarinat muista naisista ja se että joudun heitä tapaamaan.

ap

Vierailija
8/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku edes pystyy haksahtamaan tuollaiseen limaiseen naistenmieheen? Minua oksettaa suorastaan mokomat. Etsi nyt hyvänen aika kunnollinen mies itsellesi. Arvosta itseäsi edes sen verran!

Vierailija
9/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on selvä ikäkriisi, ja on nyt iskenyt reilusti itseään nuoremman "hoidon" jotta pääsee todistelemaan itselleen kuinka "vetävä" edelleen on.

Vierailija
10/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näet miehesi? Ei ne naiset ole mitään pahaa tehneet, joten on kummallista, että ahdistuksesi nousee heidän näkemisestään. Onko miehesi jatkanut kehuskelua ja seksikokemusten muistelua vielä teidän parisuhteenne aikana? Harvinaisen epävarma, narsistinen ja nolo mies sulla. Aikuinen, muita ihmisiä kunnioittava mies ei tekisi noin.

En tosiaan tiedä miksi kuuntelin moista, ehkä siksi kun olen liian kiltti ja haluan aina auttaa muita.

Omien sanojensa mukaan mies on muuttunut minut tavattuaan, mutta tiedä sitten mikä on totuus....voihan se olla että tuossa iässä (15v ikäero) ei ole enää vientiäkään kuten ennen....

Silti en hirveästi epäile etteikö olisi voinut muuttua, mutta enemmän minua painaa nuo menneet tarinat muista naisista ja se että joudun heitä tapaamaan.

ap

Vierailija
11/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sinusta jo ehtinyt muille kertoa. Ei mutta oikeesti, sääliksi käyt. Voimia!

Vierailija
12/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta menneisyydestä yli?

Ahdistusta pitää kuunnella. Aina. Se varoittaa.

Vierailija
13/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota on kiva piinata. Narsistinen pukki se ukko on, vaikka varmasti viehättääkin ja saa sinut tuntemaan itsesi "kaikkein parhaaksi ja kaikkein fiksuimmaksi kaikista naisista ikinä". Puhuu kirjallisuudesta, laittaa illallista ja viiniä. Mutta sen syvällisemmäksi ei seurustelu mene. Sinua ei ole koskaan esitelty hänen lapsilleen eikä suvulle?

Ja sitten taas näyttää sinulle valokuvia entisistä panoistaan, kesälomareissuistaan, mökkeilystään ja kertoilee yksityiskohtia muista, eikö? Onko ammatiltaan lääkäri tai pankkimaailmassa? Opettaja? Joku karsmaattinen ja esiintyvä taiteilija?

Juokse äkkiä pois.

Vierailija
14/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes jossain määrin normaali, hän ymmärtäisi hävetä omaa käytöstään ja ymmärtäisi, mitä kuuluu puhua naisystävälle ja mitä ei.

Suojele itseäsi, ap.

Vierailija
15/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomalla sille entisistä panoistaan ja vielä noin yksityiskohtaisesti??? Hyi helvetti!!! Oikeesti sairasta. Etkö tiedä ettei normiparisuhteessa keskustella tuollaisista, ainakaan noin yksityiskohtaisesti että kuinka innokas kukakin oli sängyssä? Eikö hälytyskellot sillon(kaan) soinu? Normaali ihminen tietää että tollaset jutut satuttaa sitä nykyistä rakasta ja siksi niistä asioista pidetään pää kiinni.

Vierailija
16/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään oletettavasti tunnekaan, niin silti sananne ja ystävällisyytenne lämmittää. Olen monta vuotta pohtinut olenko vain suvaitsematon ja kun mieskin hokee koko ajan että koita nyt päästä vanhojen asioiden yli, kun ne eivät merkkaa hänelle mitään eikä hän halua niitä muistella.

Itse taas en voi olla silloin muistelematta, kun joudun tapaamaan näitä hemaisevia naisia....

Jos joku syö naisellisuutta ja uskoa itseensä, niin tämä suhde. En pysty enää tuntemaan itseäni muuksi kuin jatkuvan vertailun kohteeksi ja yrittää aina tavoitella kauniimpaa ulkonäköä, korkeampaa sivistystä, korkeampaa asemaa, valtaa ja arvostusta.....

Tällaistako elämää haluan? No en, vaan haluan olla arvostettu ja rakastettu omana itsenäni, vailla toisen menneisyyden painolastia joka on kaadettu pyytämättä päälleni ja samalla nujerrettu oma minäni ja arvoni naisena ja ihmisenä.

ap

Vierailija
17/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen vaimo tai entiset tyttöystävät ovat osa elämää, joita ei tarvitse hehkuttaa muttei sen puoleen parjatakaan. Taakse jäänyttä elämää, joissa oli jotakin kaunista, mutta jotakin miksi suhde ei jatkunut.

Sinä olet tämän hetken ihanin valo ja "kuningatar", jota kohdellaan kauniisti ja kunnioittavasti, jota silitellään aamuhämärässä haltioituneena, jolla levitetään viltti jalkojen päälle sohavlle ja joka esitellään ystäville rinta ylpeydestä paisuen. Sinun katsomiseen ei kyllästy koskaan, sinulle tekee mieli laittaa illalla viimeiseksi viesti "hyvää yötä" tai kesken työpäivän "rakastan sinua, kulta!".

Ja sinä saat tehdä sen kaiken saman hänelle, hän ottaa vastaan rakkautesi.

Katso nyt miten muut parisuhteet toimivat. Eihän tuo ole mistään kotoisin.

Vierailija
18/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nousi kylmät väreet. Taidat seurustella minun eksäni kanssa... Onko mies opettaja?

Vierailija
19/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota tapailin 2 vuotta. Erikoisääkäri.

Vierailija
20/36 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran vielä, että en varmaksi tiennyt ettei tuollaisia asioita tuossa laajudessa kerrota toiselle. Itselläni ei ole kokemusta kuin muutamasta miehestä ja toki heidän kanssaan keskusteltiin pääpiirteittäin keiden kanssa oli seurusteltu aiemmin, muttei mitään yksityiskohtia. Ja kun tälle miesystävälleni jossain vaiheessa sanoin, että nuo asiat loukkaavat minua enkä halua sellaisia kuulla, niin hän totesi, että se on ihan normaalia, näin hän oli vaimonsakin kanssa aikoinaan toiminut eikä se kumpaakaan loukannut. Näin siis kuvittelin taas kerran että minä tässä olen taas se omituinen joka ei vaan ymmärrä ja osaa ottaa asioita niinkuin pitäisi osata.

Mutta nyt toki tiedän, ettei tuollainen ole normaalia (ja muutamasta lehtijutusta saanut varmistusta ajatuksilleni)....en itsekään haluaisi loukata minulle rakasta ihmistä noin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän