Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on paras luontaistuote jolla saisi vuosien uupumuksen pois?

Vierailija
03.11.2012 |

Minkälaista mahtaa olla se viherjuoma jota aikakoneen tyyppi mainosti lehtijutussa?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kysellytkään mitään ruokavalio-ohjeita, tai dieettiä. Vaan kysyin että mikä piristäisi niin että jaksaisi vaikka laihduttaa, tai yleensä tehdä jotain.

Kyllä olen itseni tähän kuntoon päästänyt. Mutta haluaisin silti päästä parempaan kuntoon, että saisin ihan itse pienet lapseni kasvatettua, en halua kuolla alle nelikymppisenä.

Ei tämä ole enää mitään tavallista laiskuutta, mä en oikeasti jaksa enää, mulla on sellanen tunne kuin olisi jyrän alle jäänyt, ja vielä peruuttanut uudestaan yli. Mä suunnittelen koko ajan mitä kaikkea haluaisin tehdä, päätän joka ilta että huomenna teen sen ja sen jutun. Mutta sitten kun se päivä koittaa, rättiväsyneenä nousee sängystä, ja tekee jotain pakollista, niin huomaa että ei sitä millään pystykään tekemään sitä juttua tänään mitä oli suunnitellut, vaikka ikkunoiden pesu, tai joku sellainen "ylimääräinen".

ap

Vierailija
2/54 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kysellytkään mitään ruokavalio-ohjeita, tai dieettiä. Vaan kysyin että mikä piristäisi niin että jaksaisi vaikka laihduttaa, tai yleensä tehdä jotain. Kyllä olen itseni tähän kuntoon päästänyt. Mutta haluaisin silti päästä parempaan kuntoon, että saisin ihan itse pienet lapseni kasvatettua, en halua kuolla alle nelikymppisenä. Ei tämä ole enää mitään tavallista laiskuutta, mä en oikeasti jaksa enää, mulla on sellanen tunne kuin olisi jyrän alle jäänyt, ja vielä peruuttanut uudestaan yli. Mä suunnittelen koko ajan mitä kaikkea haluaisin tehdä, päätän joka ilta että huomenna teen sen ja sen jutun. Mutta sitten kun se päivä koittaa, rättiväsyneenä nousee sängystä, ja tekee jotain pakollista, niin huomaa että ei sitä millään pystykään tekemään sitä juttua tänään mitä oli suunnitellut, vaikka ikkunoiden pesu, tai joku sellainen "ylimääräinen". ap

Vaikket mitään ruokavaliota sitten etsikään, suosittelisin silti kokeilemaan vähempihiilarista ruokavaliota. Jos joka ateria perustuu nopeisiin hiilareihin ja olet kovin ylipainoinen, on se kuin nuijalla löysi tainnoksiin joka aterialla. Miksei kokeilisi, ei siitä haittaakaan ole?

Vai onko myös osasyynä "boreout"? Eli et ole varsinaisesti uupunut siinä mielessä, että muka hirveästi tekisit jotain, vaan päinvastoin. Mistä saisit uutta kipinää elämääsi, uusia sosiaalisia suhteita, uusia haasteita, mielenkiintoista ajateltavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä vinkkejä sait. Nyt pitää lopettaa selittely ja välttely ja laittaa ekana perheen ruokailu oikealle mallille, heti seuraavalla kauppakäynnillä ei vasta ensiviikolla. Lapsetkin jaksaa paremmin oikealla ruualla.

Unohda mainokset, äläkä kuvittele, että on olemassa joku pilleri/yrtti/taikakeino jolla kaikki muuttuu, mutta sinulle sitä ei vain anneta. Yhyy- kyllähän minä - mutta maailma potkii päähän

Hiilarihöttö minimiin ja kasvikset tilalle. Jos et muka osaa valmistaa niitä, niin syö raakana. Tai osta pakastepussi, siinä on ohje takana jos viitsii lukea.

Vierailija
4/54 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotteet ovat tutkitusti tehottomia sairauksien hoitoon. Siksi niitä ei saa myydä terveysvlittämillä.

Vierailija
5/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kaksi tuotetta jotka ainakin mulla on toimineet hyvin vaikka luontaistuotteita ovatkin, molemmat vaikuttavat mielialaan ja jaksamiseen. 

http://www.shopping4net.fi/Luontaistuotteet/Naisille/Ravintolisaet/Floradix-Kraeuter-Blutsaft.htm

http://www.sinunapteekki.fi/catalog/hankintatukku/dynaforce-ruusujuuri-bextra-strongb-p-753.html

Vierailija
7/54 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uupumus syömällä lähde. Lue kirja Simon Flint: "Villit vaihtoehdot. Uskomushoitokritiikkiä viisaille", Nordbooks 2014

Vierailija
8/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
10/54 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kilpirauhanen tutkittu?

Oletko muuttanut elämäntapojasi (lisännyt unta ja ulkoilua raittiissa ilmassa)?

Miten syöt?

Miksi olet kestänyt uupumusta vuosia?

En tiedä mitään yksittäistä pilleriä/ ainetta - mainosti sitä kuka tahansa - joka auttaisi uupumukseen, ellei kyseessä ole selkeästi jonkun sairauden tai puutostilan oire.

Vierailija
11/54 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se uupumus johtuu? Jos se on täysin selittämätöntä, sulla ei esim. ole unettomuutta, työstressiä, huono ruokavalio, liikaa alkoholia tms niin käy ihmeessä lääkärissä, voi olla kilpirauhasen vajaatoiminta tai muuta häikkää johon ei auta kuin oikea lääke.

Vierailija
12/54 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla on kaikki mahdollinen tutkittu ja uupumus on sietämätön! välillä on hieman parempia jaksoja, mut pääsääntöisesti väsymys ja uupumus vaivaa. työt ja kodin saan hoidettua, mutta kyllä se olis mukavaa elää eikä vain suorittaa pakosta.

et jos tähän joku rohto olis niin kiitti vikistä ;)

Vierailija
13/54 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä minua virkistäny. Yli kymmenen vuotta sitten palkittiin maailmanlaajuisesti vuoden luontaistuotteena.

Vierailija
14/54 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luontaistuotteet ole avain kaikkeen niinkuin ei oikeat lääkkeetkään. Jossain vaiheessa se suorittaminen on lopetettava ja alettava laittamaan rajoja sille, mitä sinulta voi vaatia.

Vierailija
15/54 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on eri firmoilta, mutta Synergyn arginiini on laadukkain. Meidän perheen pelastus!

Vierailija
16/54 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso alex ojastin sivuilta. Suosittelen kokeilemaan! olet kuin eri ihminen sen jälkeen, kun nostat ph:si alkaliselle puolelle. :)

Vierailija
17/54 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasarvot on kuulemma ok. Itse kyllä epäilen, koska minulla on ollut kilpirauhasen turvotusta aina välillä jo ainakin 15 vuotta.

Mitään muuta sairautta lääkärit ei minusta löydä kuin sairaloisen lihavuuden. (en kuvittele kilpirauhasta lihavuuden syyksi) Tämä uupumus tuli näin pahaksi vasta kaksosten syntymän jälkeen, lihavalle otti kaksosraskaus tosi koville.

Jotenkin vaan tuntuu että uupumus vaan lisääntyy vaikka lapset on jo yli kolmevuotiaita. Pitäis mennä töihin, mutta pelottaa kun on muutenkin niin uupunut että tuntuu että ei jaksa hengittää. Kotityöt on olleet rempallaan 4 vuotta, enkä saa millään tehtyä kunnon suursiivousta. Pakolliset pakotan itseni tekemään, eli kaupassa käynti, ruuan laitto, tiskaus, pyykinpesu ja kaikki lasten hoito.

Näin lihava olin jo vuosia ennen lapsia, ja sain silti tehtyä kotityöt, harrastukset ja jopa 50h töitä viikossa.

Nukkuminen on ollut aina huonoa, mutta tuntuu että vaikka nukkuisin pidempäänkin ei väsymys häviä minnekään. Tuntuu että voisin nukkua vaikka viikon.

Ruokailutottumukset ovat olleet huonot koko aikuisiän, ja nyt vaan pahentuneet kun tuntuu että ei jaksa syödä kunnon ruokaa. Haluaisin laihduttaa, mutta en jaksa sitäkään, vaikka tiedän että sitten laihempana jaksaisi varmaan paremmin.

Yritän vaan hoitaa lapset, ja toivon joka ilta että herään vielä aamulla.

ap

Vierailija
18/54 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- luontaistuotteista ruusujuuri

- ruokavalio, joka muuttaa happo-emästasapainoa emäksisen suuntaan. Itselläni ainainen väsymys vähitellen lähti kun epäonnistuneen ja uupumista vain lisänneen karppauskokeilun jälkeen koitin laihdutusta varten Välimeren ruokavaliota, jossa syödään paljon kasviksia ja rasvaa ja vain pieniä määriä hapontuottajia kuten lihaa ja maitotuotteita.

Vierailija
19/54 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihava, sulla on luultavasti uniapnea. Et siis saa kunnolla nukuttua kun nukut. Tähän ei pillerit auta, laihdutus auttaa.

Mutta vedä ainakin monivitamiinia varmuuden varalta: ei tule selittämättömiä syömishimoja jos saat tarpeeksi vitamiineja ja hivenaineita. Siihen päälle C-vitamiini (rauta imeytyy paremmin) ja D-vitamiini koska monivitamiinissa pitoisuus turhan matala.

Näillä alkuun. Lisäksi tunnin kävelylenkki päivässä ja hyvää, terveellistä ruokaa.

Vierailija
20/54 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo ruusujuuri tekee?