Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Hgistä omistusasunto maalta muuttavalle perheelle? Hyvä alue mutta edullinen koti.

Vierailija
02.11.2012 |

Elikkäs ollaan tulossa Helsinkiin miehen työn perässä. Meillä on rahat tiukassa, kaksi lasta on. Vanhasta 4h+ keittiö asunnosta saimme täällä kaukana 130 000 e, mutta sillä summalla ei saa mitään Helsingistä (ja siinä on meillä lainaa yli puolet vielä). Meidän on otettava lisälainaa, mutta mistä Helsingistä saisi kohtuullisella hinnalla asunnon (eli ok alue mutta kohtuullisen edullinen). Vieressä tai lähellä pitäisi olla lapsille hyvä koulu. Joudumme tyytymään kolmioon.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roihuvuori

Herttoniemenranta

Viikki

Tapaninvainio

Puistola

Suutarila

Tapanila

Hallainvuori

Mukavia lähiötä kaikki!

t. Yks hertsikanrannasta ja tuntee sekä liputtaa just oman alueensa ja tuntemiensa Roihuvuoren ja Viikin puolesta. Tosin lapset päiväkoti-ikäisiä ja kouluista vasta "huhupuhetta", mutta fiksun tuntuisia perheitä ja kouluissa viihtyviä ala-asteikäisiä ko. alueilla.

Vierailija
22/33 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele Espoota. Bussi Kamppiin ja sieltä metro toki kulkee, mutta matka on jo aika pitkä suhteessa vaikka Roihuvuoreen, Herttoniemeen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7457109



http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7517591



Herttoniemenrannasta (lähempää metroasemaa ja uusia asuntoja) kannattaa katsoa ASO- ja osaomistuasuntoja. siellä kolmioiden hinnat helposti jo todella paljon korkeammat.

Vierailija
24/33 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi esim. Matinkylästä tulee kyllä aika nopeasti, 20 minuuttia.



Roihuvuori on ok, mutta ei sieltä taida kyllä metroa suoraan tulla.. Eli käytännössä bussiyhteys eka metrolle, mikä vie vartin sekin.. Yhteyksiä voi kokeilla vaikka reittioppaan avulla.



Oulunkylä on kiva, Viikki myös.



Kannattaa katsella myös Hitas-asuntoja.

Vierailija
25/33 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten onneksi se ei ole mikään ongelma.

Onko teidän ihan pakko omistaa se kotinne? Vai onko vuokratilanne teidän tilatoiveilla täällä ihan toivoton?

Me asumme Arabianrannassa. Hyvä koulu, julkisilla pääsee minne mielii, hyvät palvelut (Kallioon 10 min.), autoa ei tarvitse ja hieno, innostava ympäristö. Mutta kallista on. Täällä kuitenkin on hitas-, aso- ja kaupungin asuntoja myös.









i]Elikkäs Kallion suunnalla on miehen tuleva työpaikka. Melko hyvin sinne pääsee monesta suunnasta varmaan metrolla, ratikalla jne. Millaiset koulut ovat näissä kehutuissa Maunulassa ja Roihuvuoressa? ap

[/quote]


Vierailija
26/33 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Roihuvuori oikeasti hyvää aluetta, vaikka se on idässä? ap

aivopesua ap jo on saanut, kun tuollaisia kyselee. Täällä Helsingissä viihtyyparhaiten avaramielinen ja fiksu, asioista tietävä ihminen. Muiden ei kannata tulla, koska viihtyminen voi olla niin ja näin. Jos ei siis ole varaa enempää kuin ennakkoluuloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa pääsette laadukkaampaan elämiseen kiinni, hyviä kouluja ja kupungin talous paremmalla tolalla.

Vierailija
28/33 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa pääsette laadukkaampaan elämiseen kiinni, hyviä kouluja ja kupungin talous paremmalla tolalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli isällä tunti enemmän aikaa perheelle päivässä!

Vierailija
30/33 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas teillä vaikeaa...Minä yksin elävänä maksoin yksiöstäni ton 130 000 ja teidän pitäs saada kolmio vielä jostain Eiran rannasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi esim. Matinkylästä tulee kyllä aika nopeasti, 20 minuuttia.

Roihuvuori on ok, mutta ei sieltä taida kyllä metroa suoraan tulla.. Eli käytännössä bussiyhteys eka metrolle, mikä vie vartin sekin.. Yhteyksiä voi kokeilla vaikka reittioppaan avulla.

Oulunkylä on kiva, Viikki myös.

Kannattaa katsella myös Hitas-asuntoja.

Js Espoosta tulee Länsiväylän varrelta ja Helsingistä kauempaa metroasemasta (liityntäliikenne), niin aikaero tasoittuu. Kannattaa tosiaa katsoa sitä reittiopasta.

Jos pääsee metroasemalle kävelen tai pyörällä, ei tosiaan Kallioon ole matka eikä mikään.

Vai onko tarkoitus käyttää työmatkaan autoa?

p.s. Aina helppointa jos pääsee yhdelä kulkuvälineellä, vaihto vie kuitenkin erikseen aikaa ;)

Vierailija
32/33 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen aso-asunto teillä on ja paljonko maksatte siitä kuussa? Paljonko neliöitä? ap

meillä on 95 neliötä rivitalosta, 4 h + k. 1140 euroa kuussa. Vastaavat asunnot omistuksena maksavat täällä pitkälle yli 300 000 euroa. Asuntoon kuuluu myös oma kasviviljelypalsta ja paikka on Eko-Viikin alueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi