Miehille on tosi tärkeää, että nainen on kaunis
Miksi naisten on niin vaikea hyväksyä sitä faktaa, että miehille on tosi tärkeää, että nainen on kaunis ja hoikka, mutta muodokas oikeista paikoista.
Tuntuu, että tämä on asia, joka naisten on vaikea hyväksyä. Eli se tärkein asia naisessa ei ole valloittava luonne, terävä äly, suuret saavutukset vaan kauneus.
Kommentit (61)
kun oma ex-akka täytti 40 ja alkoi rupsahtaa vuosi vuodelta niin se tuntui samalta kuin hän olisi pettänyt minua ja pettänyt kaiken mitä naimisiin mennessä lupasi. Ei rakkaus kestä sitä että toinen rupsahtaa ja muuttuu tunnistamattomaksi kaikkien juonteiden ja selluliitin keskellä. Kauneus on se mikä pitää miehen mielenkiinnon yllä ja jos sitä ei ole niin ei ole mitään, niin meni ex-akka vaihtoon.
M43
Kuka on keksinyt, että miehille vastakkaisen sukupuolen ulkonäkö olisi tärkeämpää kuin naisille? Joku mies?
Se oli joku kaljamahainen mies.
Kuka on keksinyt, että miehille vastakkaisen sukupuolen ulkonäkö olisi tärkeämpää kuin naisille? Joku mies?
kukaan ei rakasta ketään ehdoitta. Vain ulkokuorta.
Miksi ihmeessä muodostaa parisuhdetta?
voit kaiholla muistaa rupsahtaneena vanhana paskana siellä vanhainkodissa rupsahtaneen toimintakyvyttömän pikkukikkelisi kanssa hurjia nuoruusvuosiasi - yksin, sillä tuollaista kusipäätä ei vaimot kaipaa. Mätäne kusipää helvetissä.
kun oma ex-akka täytti 40 ja alkoi rupsahtaa vuosi vuodelta niin se tuntui samalta kuin hän olisi pettänyt minua ja pettänyt kaiken mitä naimisiin mennessä lupasi. Ei rakkaus kestä sitä että toinen rupsahtaa ja muuttuu tunnistamattomaksi kaikkien juonteiden ja selluliitin keskellä. Kauneus on se mikä pitää miehen mielenkiinnon yllä ja jos sitä ei ole niin ei ole mitään, niin meni ex-akka vaihtoon.
M43
voit kaiholla muistaa rupsahtaneena vanhana paskana siellä vanhainkodissa rupsahtaneen toimintakyvyttömän pikkukikkelisi kanssa hurjia nuoruusvuosiasi - yksin, sillä tuollaista kusipäätä ei vaimot kaipaa. Mätäne kusipää helvetissä.
M43
tyhmä parikymmentä vuotta nuorempi, joka hoitaa ukon hautaan, vaikka ukko haaveilee lopun ikäänsä saavansa vielä nuoremman. Parikymppiset ei kuitenkaan huoli ysikymppisiä (elleivät ole miljonäärejä), jotn mies joutuu sietämään rupsahtanutta akkaansa joka vaihtää vaipat, syöttää ja hoitaa.
Mistä tämä harha että miehen aina joku huolii?
rupsahtaneella kastemadollaan vaikka olisi millaisia seksipimuja ympärillä, nuoret naiset oksentaisi jo pelkästä ajatuksesta. Häh hää, luonto kostaa tuollaiselle mulkerolle, siinähän uhoaa.
M43
tyhmä parikymmentä vuotta nuorempi, joka hoitaa ukon hautaan, vaikka ukko haaveilee lopun ikäänsä saavansa vielä nuoremman. Parikymppiset ei kuitenkaan huoli ysikymppisiä (elleivät ole miljonäärejä), jotn mies joutuu sietämään rupsahtanutta akkaansa joka vaihtää vaipat, syöttää ja hoitaa.
Käypä tutkimassa nettideittipalstoja. Miehet siellä yksinäisyyttään surkuttelevat. Miehet myös saavat vähemmän vastauksia kuin naiset.
taas ehdotonta rakkautta ei oikein voi keneltäkään muulta odottaakaan kuin omilta vanhemmilta. Ehkä ne, jotka hirveästi vaatii ehdotonta rakkautta parisuhteessa, ei ole sitä lapsena saaneet? (Kuulun tähän itsekin). En ainakaan itse voisi luvata kenellekään että ihan takuuvarmasti rakastan ehdoitta hamaan loppuun asti ihan riippumatta siitä millainen toinen on vaikka 30 vuoden päästä. Kun siihen rakkauteen tulisi kuulua myös se että haluaa seksuaalisestikin (ainakin aika monet valittavat, jos toinen haluaa vuositolkulla vain jutella kivoja eikä lainkaan koskettaa). Mutta, minulla on niin, että monet suhteessani kanssani olleet miehet ovat todenneet, että olen kyllä kaunis ja hyväkroppainen mutta luonteeltani mahdoton kumppani, joten ei ne miehet pelkkää ulkonäköä tuijota..
Miksi naisten on niin vaikea hyväksyä sitä faktaa, että miehille on tosi tärkeää, että nainen on kaunis ja hoikka, mutta muodokas oikeista paikoista.
Tuntuu, että tämä on asia, joka naisten on vaikea hyväksyä. Eli se tärkein asia naisessa ei ole valloittava luonne, terävä äly, suuret saavutukset vaan kauneus.
Sisäinen kauneus ei katoa koskaan.
-Mies-
Eiköhän se ole suurempi saavutus pokata joku todella älykäs nainen kuin kikattava bimbo. Vähän nyt luulen että ap ei ole saanut sellaista naista jonka päässä liikkuu muutakin kuin tukka.
Eiköhän se ole suurempi saavutus pokata joku todella älykäs nainen kuin kikattava bimbo. Vähän nyt luulen että ap ei ole saanut sellaista naista jonka päässä liikkuu muutakin kuin tukka.
Suurin saavutus on pokata kaunis ja riittävän fiksu nainen. Useimmat miehet eivät halua, että nainen on erityisesti heitä älykkäämpi, mutta tolloakaan moni varmaan ei jaksa katsella.
Sen sijaan tuo kikattava bimbo voi ihan yhtä suurella todennäköisyydellä olla myös ruma, lihava tai mitä tahansa kuin kaunis. Älykkyys ja ulkonäkö eivät korreloi, vaikka niin onkin hauska ajatella jos itse ei ole kummoisen näköinen.
Ihan tyypillistä on ajatella, että nainen on joko kaunis tai fiksu, molempien ei odoteta samaan ihmiseen mahtuvan. Vaikka se älykkyys on ihan yhtä todennäköistä kauniissa kun rumassa naisessa.
Suurin saavutus on pokata kaunis ja riittävän fiksu nainen. Useimmat miehet eivät halua, että nainen on erityisesti heitä älykkäämpi, mutta tolloakaan moni varmaan ei jaksa katsella.
Sen sijaan tuo kikattava bimbo voi ihan yhtä suurella todennäköisyydellä olla myös ruma, lihava tai mitä tahansa kuin kaunis. Älykkyys ja ulkonäkö eivät korreloi, vaikka niin onkin hauska ajatella jos itse ei ole kummoisen näköinen.
tärkeää on myös että nainen antaa miehensä päästä työntymään kaikkiin ruumiin aukkoihin.
Se on ehkä ensimmäinen number one sääntö!
mua katkeran näköisinä, ovat siis kateellisia kun eivät ole saaneet kaltaistani ihanuutta?
Tulipa tähänkin selvyys.
Naiset odottaa epärealistisissa unelmissaan tosiaan sitä ehdotonta, absoluuttista rakkautta, joka säilyy läpi aikojen vain sen takia että ollaan tunnettu pitkään ja oltu yhdessä. Mitä jos naisesta on vuosien saatossa paljastunut henkisesti vastenmielisiä puolia? Jos pinnan alla kytee tietty tyytymättömyys? En usko että kovin moni mies hyvää kumppanuutta vaihtaa ihan helposti pois, vaikka olisi nuori kaunis nainen tarjolla.
Muistakaa nyt että ei me naiset mitään pyhimyksiä ja madonnoja olla. Muutenhan naisten keskinäiset ystävyydet olisivat ikuisia ja täynnä kiintymystä loppuun asti. Kaikkea muuta! Samat naiset jotka odottavat mieheltään ikuista uskollisuutta pettävät pitkäaikaiset ystävänsä käden käänteessä jos kuulevat mehevän juorun tai jos ystävällä alkaa mennä huonosti. Eivät toki kaikki. Mutta itselläni kaksi pitkäaikaista, erittäin hyvää ystävää otti etäisyyttä kun sairastuin ja tuli avioero samaan syssyyn. Samat naiset ovat niiiiin tärkeinä siitä että miesten pitää olla parisuhteissa uskollisia ja luottamusta ei saa pettää.
N38
Pieni osa ihmisistä on todella kauniita. Samoin pieni osa on fiksuja. On epätodennäköistä, että ihminen kuuluu molempiin ryhmiin.
Ihan tyypillistä on ajatella, että nainen on joko kaunis tai fiksu, molempien ei odoteta samaan ihmiseen mahtuvan. Vaikka se älykkyys on ihan yhtä todennäköistä kauniissa kun rumassa naisessa.
Siitä huolimatta valtaosalla miehistä on julmetun ruma vaimo.
mutta yksin ei ole tarvinut olla. Nykyinen mieheni saisi varmasti kauniimmankin, mutta kummasti tuo on vuosia rinnallani pysynyt.
Katselee kyllä kaikkea kaunista mikä liikkuu, mutta veikkaan, että jos pitäisi tuttavuutta tehdä, niin menisi pupu pöksyyn :)
Vaikka en itse omaa ulkonäköäni kauniiksi osaa ajatella, mies kuitenkin minua kauniiksi sanoo. Eli kai se kauneus on katsojan silmissä.