Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIRPPUTIIKKI Oulu, en suosittele!

Vierailija
01.11.2012 |

Viikko Oulun uudella kirppiksellä Kirpputiikilla myyntiä takana ja eilen saldo oli pöytävuokran jälkeen hitusen plussalla. Syy ei ole hinnoittelussa, tuotteet on hinnoiteltu alakanttiin jotta ne menisivät kaupan. Myynnissä on paljon tuotteita, jotka ovat jopa hintalapuissa vielä. Tapanani ei ole myydä mitään, mitä en itse ostaisi tai pitäisi päällä.

Kirpparilla rekki-idea on hyvä, mutta huonosti toteutettu... Eilen piti kysyä myyjiltä, missä mun vaatteet on!?! Ne oli siirretty kokonaan toiseen paikkaan ilman lupaani. Asiakkaita paikassa ei kertaakaan ole ollut kerralla yli kymmentä, eilen oli mun lisäksi kaksi naista.

Yrittäjillä tuntuu olevan asenneongelma asiakkaita kohtaan, kun ei edes tervehditä. Olen itsekin yrittäjä ja kirpparin yrittäjät tuntuvat tyypeiltä, jotka nyt ovat yrittäjiä eikä heidän tarvi tehdä mitään, onhan yrittäjyys niin helppoa ja hienoa. Kirpparin Facebook-päivityksessä tänään varoitettiin liukkaista portaista ja kerrottiin, että hiekkaa on tilattu, mutta tuskin tulee vielä tänään. Hitto, jos mä olisin yrittäjänä ja vielä työntekijät, niin oisin aamulla jo jonottanut rautakauppaan ostamaan soraa..

Joka tapauksessa tuotteet ei kulje eikä ostavia asiakkaita ole. Nyt menitin vain aikaa ja vaivaa käydä joka päivä tsekkaamassa tuotteeni. Tuotteet lähtevät Järki-kirppikselle myyntiin...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... jos siellä olisi jotain ostettavaa.

Vaatteet eivät kirppareilta ostettuina kiinnosta ja ko. kirpparilla ei juurikaan muuta ole.

Vierailija
42/52 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos kirppari on laitakaupungilla ja lähellä ei ole maksutonta parkkipaikkaa (jota ei tarvitse etsiä) EN käy ko. paikassa. Siksi en käy paljekirpparillakaan, siellä on myös aika onnettomat parkkitilat väkimäärä'n nähden. Siksi käyn siinä kärkkäisen vieressä olevalla (jos käyn)

[/quote]

aina auton saa parkkiin , vaikka kadun varteen. Ja ei ole maksullista ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämän pitäisi olla mielipidekirjoitus eikä yrityksen reklamaatio... HALOO!

Jos yrityksen perustaa, niin eikö silloin pitäisi olla markkinointisuunnitelma yms., joilla yritystä aletaan viemään eteenpäin. Paikka on ollut noin kuukauden auki ja nyt vasta lähdetään hakemaan lupia taloyhtiöltä jne, nekin tulisi olla tehtynä ennen kuin edes avataan.

No, onnea vaan ja menestystä.

Ps. CityDealiä käyttää ei niin menestyneet yritykset....

Vierailija
44/52 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mennä ostamaan sepeliä rautakaupasta sekä kuittirullia tukusta,siis mikäli hyvä asiakaspalvelu on tärkeää.

Vierailija
45/52 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mennä ostamaan sepeliä rautakaupasta sekä kuittirullia tukusta,siis mikäli hyvä asiakaspalvelu on tärkeää.

Ei yrittäjien tarvitse :)

Vierailija
46/52 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirppari on laitakaupungilla ja lähellä ei ole maksutonta parkkipaikkaa (jota ei tarvitse etsiä) EN käy ko. paikassa. Siksi en käy paljekirpparillakaan, siellä on myös aika onnettomat parkkitilat väkimäärä'n nähden. Siksi käyn siinä kärkkäisen vieressä olevalla (jos käyn)

aina auton saa parkkiin , vaikka kadun varteen. Ja ei ole maksullista ...

Minähän sanoin, että parkkitilat olemattomat väkimäärään nähden.. koskaan en esim ole saanut autoa pihaan ja kadunvarren paikat ovat yleensä seuraavaan risteykseen saakka täynnä. Ja sen risteyksen jälkeen ei saa kadun varteen jättää autoa

Vierailija
47/52 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy lähtä kattomaan kuinka kauhea paikka tuo on. Auton nokka siis äkkiä kohti Oulua. Jos Oulun kirpparit ei houkuta, niin Kiimingissä on Ollikaisen kirppis. Tavara liikkuu ja asiakkaita on tosi paljon. Itse oon myyny siellä useita kertoja ja aina oon jääny paljon plussalle! Tosin rahoja joutuu usein vähän odottamaan, mutta hyvää kannattaa aina odottaa!

Vierailija
48/52 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne parkkikset siinä ympärillä ovat maksuttomia. Parkkikiekko vaan kehiin ja saat olla 2h siellä!

Vierailija
49/52 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän vika, kun viikko saldo jäi niin huonoksi??? Tavarat oli merkkituotteita eikä liioin kalliiksi hinnoiteltu... Olen harrastanut kirpputoreilua 8 vuotta ja aikaisemmin olen huonoinakin viikkoina saanut vähintään 300€ vko tuotoksi. Eikö kirpputiikissa käy ostavaa kansaa? Vai missä lienee vika... Vissiin itsessäni kun tavarat sinne vein.. Sitten tavaroiden haku oli haastavaa, kun omat oli levinnyt pitkin poikin ja niitä sai hakea js etsiä ja siltikään kaikkia ei löytynyt tai sitten ne oli joutunut rosmojen kynsiin (tämä ei tietysti ole paikan vika,niitä on joka paikassa, koska myytyjen tavaroiden listalla ne ei ollut.

Vierailija
50/52 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan, mutta mielestäni on turhaa p***njauhantaa tuollainen. Ei pimeys edes ole ainoa syy miksen käy siellä, mm. pöly käy henkeen ja sitä pölyä vasta riittääkin! Tuskinpa vuokranantaja muuten kieltäisi itse vaihtamasta pohjia lamppuihin..?

Vierailija
51/52 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputiikki oli aluksi tulossa Alasintielle (muistaakseni) mutta tuli viime tingassa jotain vuokrausongelmia. Kannattaa myös muistaa, että keskustan alueellakin asuu ihmisiä, kaikki eivät liiku autolla yms. Eli paikka on ihan hyvä. Toisaalta olisin itsekkin tykännyt enemmän jos se olisi ollut lähempänä kotiani...

[/quote]

Valitettava tosiasia on, että keskustan alueella ei asu riittävästi kävelemällä kulkevia, kirpputoreista kiinnostuneita ihmisiä. Lapsiperheet, joille suurin osa markkinoinnista näkyy olevan suunnattu, asuvat aivan muualla kuin keskustan alueella. Tuossa paikassa kävijöitä ei riitä niin paljon, että toiminta koskaan kannattaisi.

Vierailija
52/52 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan järkevä yrittäjä siinä aloita toimintaansa kirpputorina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä