Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Audi - fanit. Miksi se viehättää? Verrattuna muihin laatuautoihin.

Vierailija
01.11.2012 |

Häiritsevätkö "kansanpainokset" VW, Seat ja Skoda? Esimerkiksi Mersuista ja Bemareista ei sellaisia edes ole.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut meille Audin, koska ulkonäkö viehättää silmää. Mies maksoi auton, joten tuli Volvo S80, joka on hyvä ajaa ja laadukas, mutta ei erityisen nätti auto.

Vierailija
62/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automerkeissä kannattaa miettiä aidosti mitä haluaa. Japsit ovat luotettavia, edullisia huoltaa ja hinta/laatu -suhteeltaan mielestäni parhaita. Mitä saksalaisiin tulee, niin BMW on puskaradion ja omien kokemusten perusteella säilyttänyt laadun erinomaisesti vuosien saatossa. Mersun laatu on valitettavasti tippunut, vaikka laatupelejä muuten kyllä. Audit ovat upeita päältä ja hyviä ajaa, mutta todellisuudessa hinta/laatu -suhteeltaan selkeästi huonompia, kuin esim. BMW tai japskit. Huolto on audeissa kallista ja pikkuvikoja on päällisin puolin paljon, vaikka ilmeisesti audinkin laatu on nousemaan päin. Kyse on tietenkin myös siitä, että mitä arvostaa: ulkonäköä, luotettavuutta, suorituskykyä, taloudellisuutta jne. Joillekkin auto on myös statussymboli, mutta kukin tyylillään. Voin vinkkinä antaa, että mikäli haluatte oikeasti relevanttia tietoa autojen ajettavuudesta, huoltokuluista, taloudellisuudesta jne. niin jututtakaa taksikuskeja, he ajavat paljon ja tietävät oikeasti missä mennään. Olen itse tutkinut autotekniikkaa koko ikäni, joten luulisi minunkin jotain tietävän. :) Mutta näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ajaa ns. Citymaasturi tyyppisellä autolla. Näkyvyys on hyvä ja kiva ajella nelivedolla kelillä kuin kelillä.

Mutta en koskaan osta autoa velaksi. Minusta on vaan niin hölmöä velkaantua vielä autostakin. Nyt olisi rahaakin säästössä yli 100 000. Mutta ei tulisi mieleenikään pistää siitä suurta osaa autoon. Eli ostan siis Hondan tai Toyotan maasturin. En vaan ole tarttunut minuun tuo automerkeillä brassailu...en tiedä miksi. Onneksi mies on samanlainen. Eli aika lailla jalat maassa autojen kanssa. Ajamme paljon molemmat. Joten automme pitää olla uudehkoja ja luotettavia. Siinä se.

Vierailija
64/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä nyt näitä Audi-aiheisia ketjuja...

Vastaus kysymykseen: hyvä ajotuntuma, turvallinen. Ulkonäkö melko maskuliininen, mutta pidan kyllä ihan siitäkin. Olen itse siis nainen.

Vierailija
65/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2012 klo 08:48"]Häiritsevätkö "kansanpainokset" VW, Seat ja Skoda? Esimerkiksi Mersuista ja Bemareista ei sellaisia edes ole.
[/quote] Mini on bemari.

Vierailija
66/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit on jees, muista en niin välitä.

Vierailija
67/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmat uudet audit alle 25000, eli ei ole kalllis ja sitten on tietenkin niitä käytettyjä yli 200 000 ajettuja hienon näkösii ja omistajat on niin polleena siitä audistaan...HEH!

Vierailija
68/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:50"]Olen itse tutkinut autotekniikkaa koko ikäni, joten luulisi minunkin jotain tietävän. :) Mutta näin.
[/quote] Eli olet lukenut Tekniikan Maailmaa vuodesta -85

Vierailija
69/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:16"]Halvimmat uudet audit alle 25000, eli ei ole kalllis ja sitten on tietenkin niitä käytettyjä yli 200 000 ajettuja hienon näkösii ja omistajat on niin polleena siitä audistaan...HEH!
[/quote] Niin, joku 2010 mallinen on helposti ajettu 200 tkm. Kyllä sillä vielä toiset ajaa ja tyylikäs auto esim. A8 vm. 2010.

Vierailija
70/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
71/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2012 klo 08:50"]pohja ja tekniikka ja parempi hinta-laatusuhde:) Mutta jos haluaa maksaa siitä Audi merkistä kymmeniätuhansia niin fine.....
[/quote] eo muuten ole samalle alustalle tehty yksikään audi. Octavia on käyttänyt Golffin pohjalevyä siinä se.

Vierailija
72/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2012 klo 08:54"]enkä muuta autoa haluaisikaan, mutta Audin valtti on kuumasinkitty kori -> ei ruostu. Ja toki on laatuauto muutenkin.
[/quote] hahhah. Että kuumasinkitty. Niinkuin peltiämpäri. Ei tartu ruoste vaikka maahan haudattuna 50 vuotta, buhohoho. Kyllä se galvanoitu on eli sähkösinkitty ja ohuesti.

Vierailija
73/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2012 klo 08:50"]pohja ja tekniikka ja parempi hinta-laatusuhde:) Mutta jos haluaa maksaa siitä Audi merkistä kymmeniätuhansia niin fine..... [/quote] eo muuten ole samalle alustalle tehty yksikään audi. Octavia on käyttänyt Golffin pohjalevyä siinä se.

[/quote]

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_A_platform#PQ35

Vierailija
74/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW:n nykyinen homoseksuaalinen lataus imagossa ajaa entisiä bemarimiehiä Audi-kuskeiksi. BMW nähdään autona jota ajaa blondattu pystytukkainen mies, joka esittelee tatuoituja käsiään hihattomassa valkoisessa paidassa. Audilla taas on hillitympi ja "tyylikkäämpi" imago joten se puree paremmin nykypäivänä. Itse valitsin Audin tästä syytä jos jompikumpi olisi valittava.

Vierailija
75/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi on neutraali, Bemari on munan jatke. Japsi on tylsä paitsi Lexus.

Vierailija
76/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:56"]Audi on neutraali, Bemari on munan jatke. Japsi on tylsä paitsi Lexus.
[/quote] Ja mersu on pappa. Väyrysmersut on mannejen autoja, A-mersut on kummajaisia.

Vierailija
77/77 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi on saksalainen laatuauto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän