Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi saa lapsen

Vierailija
31.10.2012 |

Ex hakee yksinhuoltajuutta, hänellä on häätöuhka, vuokrat maksamatta ja tuomio väärennöksestä, lisäksi on nauhoitellut tuntitolkulla salaa sekä riitojamme(minun osuus), että sitä kun olen lasten kanssa kotona. >Mitä tekisitte?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muualta, niin kunnan oikeusaputoimistosta. Nuo nauhoitukset taivata rikkoa joitain lakeja.

Vierailija
2/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se kumpi pystyy terveempään vanhemmuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhassa vaikka kuinka paljon! Sitä ei mikään laki kiellä.

Vierailija
4/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä usko että nauhoituksilla on arvoa todisteena sinua vastaan. Miksi ei yhteishuoltajuus kävisi?

Vierailija
5/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos jättää nauhurin päälle ja poistuu itse paikalta EI saa äänittää. Ja toisekseen, millainen puoliso äänittelee kotonaan???!!

Vierailija
6/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä esim. asuu lapsen kanssa jos on häätöuhan alla?

Vierailija
7/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätöuhka, vuokrat maksamatta ja tuomio väärennyksestä vaikuttavat kyllä asiaan negatiivisesti.

Jos taas on nauhoittanut riitojanne, missä siis te molemmat olette olleet paikalla, on nauhoitus ollut laillista.

Mutta taas nauhoitus niin, että ex ei itse ole ollut paikalla, on laitonta.

Onko sinulla asiat hyvin? Eli asunto, ei itseaiheutettuja rahaongelmia, vuokrat maksettu, mielellään jopa työpaikka, voisit varmistaa lapselle/lapsille turvallisen kodin tai ainakin tapaamiset?

Ja onko sinulla itselläsi kiinnostusta ottaa lapset asumaan luoksesi? Vai haluat kuitenkin yhteishuoltajuuden ja tapaamiset?

Vierailija
8/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salassa, kun kukaan ei näe?

Vierailija
9/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lastensuojelukin on sanonut minulle, että ex on hullu. ap

Vierailija
10/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lastensuojelukin on tuota mieltä niin tuskin saa yksinhuoltajuutta.

terkuin 5

Vierailija
11/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin yksinkin kotona ja pelkäsi niin paljon jotain, että asennutti salpoja joka oviin ja teki itselleen turvahuoneen, nukkui missä sattui ja pelkäsi kuolevansa unissaan. ap

Vierailija
12/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anneliauerit.

Vierailija
13/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toteavat, että olot täällä tasapainoisemmat, kuin ex.llä. Joka on muuten tehnyt tutkintapyyntöjä mappi-ö.n linjalla, äiti on kiristänyt isän töihin, eikä ole tämän vakavasti heitelleestä terveydetilasta piitannut..

Vierailija
14/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka toinen vkonloppu puolisollani. Minulla on työpaikka, raha-asiat hoidettu ja lapsilla on aina aikuinen kotona, kun tulevat koulusta(ala-asteikäisiä). Ja oikeasti ex on osoittanut kiinnostusta vain toista lasta kohtaan, toinen on saanut olla yökaudet netissä yms.

Vierailija
15/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ex.si on tosiaan nauhoitellut tuntitolkulla salaa, niin JO se kertoo, että hän on tasapainoton idiootti. Ei hyvää päivää, jos minun ukkoni tekisi tuollaista, niin latvab-laho diagnoosin saisi ja heti!

Vierailija
16/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi mahdollista, kun ex on todistettavsti sanonut, ettei ole koskaan pelännyt, että minä olisin väkivaltainen lapsia kohtaan ja Minulla on lääkärintodistus, sekä hänen fyysisestä pahoinpitelystään minua kohtaan, että epäilyksistä, että on entisessä työssään pahoinpidellyt asiakkaitaan..ap

Vierailija
17/20 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tosiaan hyväksyisi tai pitäisi normaalina, jos mies/nainen nauhoittelisi teidän riitoja ja kuinka monen riidat kuulostaisivat fiksuilta, nooin niinkuin jälkeenpäin kuunneltuna? Minä ainakin huudan joskus niin,että hävettää jälkeenpäin.

Vierailija
18/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit tietää että on vuokria rästissä. Onko tuomio väärennyksestä lainvoimainen? Entä mitä salattavaa sinulla on noissa nauhoituksissa?

Taidat jättää oman PAS- osuutesi kertomatta vallan.

Vierailija
19/20 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi vaikuttaa oikeasti mielisairaalta! Hae yksinhuoltajuutta ja mahdollisimman suppeita tapaamisoikeuksia. Jos kertomasi asiat pitävät paikkansa, sinulla ei ole mitään hätää.

Vierailija
20/20 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit tietää että on vuokria rästissä. Onko tuomio väärennyksestä lainvoimainen? Entä mitä salattavaa sinulla on noissa nauhoituksissa?

Taidat jättää oman PAS- osuutesi kertomatta vallan.

Ei ole mitään salattavaa, mutta en myöskään pidä siitä, että jaoin elämääni ihmisen kanssa, joka milloin jätti nauhurin pyörimään, milloin kulki se mukana, eikä koskaan nauhoittanut omia huutojaan. Tuomio on nyt hovissa varmistettu. Nyt on vielä paljastunut, että ko.heppu on siirrellyt minun palkkojani omille tileilleen, joten tuleva ositus on varsin mielenkiintoinen.

Sen osuuden kyllä jätin kertomatta, että ex on häiriköinyt yli 1500 viestin voimin viimeisen reilun vuoden aikana, kun on pakonomainen tarve todistaa minut kaikkien hänen ongelmiensa aiheuttajaksi, vaikka on päätynyt ulosottoon ihan siksi, ettei osaa hoitaa raha-asioitaan.

ap