Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ketään jolla ei ole vähintään pientä pömppistä? Mikä on hänen salaisuutensa?

Vierailija
31.10.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilen..

Vierailija
2/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo siideriä enkä ole persuämmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi parasta ystävääni, meillä kaikilla 2 lasta.

Liikuntaa eikä liikaa mässäilyä, tai sitten kroppa vaan luonnostaan on sellainen, en tiedä sen kummempaa salaisuutta.

Vierailija
4/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hieman siltä että ap on joku 25w teinix. Tai ainakin elää heidän maailmassaan kun näkee pömppiksiä vaan.

Vierailija
5/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ei ole koskaan ollut kaunis maha, hoikkanakaan.

Vierailija
6/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen, sokerivapaa ravinto on minun aseeni.

Vierailija
7/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 38 v on jostain syystä tuo rasva alkanut ikäänkuin siirtymään reisistä alavatsaan, vaikka paino on sama kuin ennen ja bmi vähän alle 20. Lähestyvät vaihdevuodet ilmeisesti muuttavat rasvan paikkaa vartalossa jonkin verran.

Harrastan paljon pitkiä kävelylenkkejä ja vaeltamista, sekä käyn salilla 3 kertaa viikossa. Olen lisäksi alkanut keskittymään enemmän vatsalihaksiin, mutta eipä ole tullut uudella ohjelmalla mitään muutosta tuohon rasvan outoon siirtymiseen kuukausienkaan jälkeen. Olkoon mokoma. Pieni pötsi ei haittaa, kun olen kuitenkin muuten hyvässä kunnossa ja hoikka.

En muuten tunne yhtään lautamahaa koko tuttavapiirissäni, kun nyt mietin. Siis en opiskelupaikassani, naapurustossani, ystäväpiirissäni tai sukulaisissani. : O Kaikilla on vähintään pieni pömppö.

Vierailija
8/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylipainoa 10 kg ja silti ei yhtään vatsaa. Lihon reisistä, takapuolesta ja rinnoista. Vatsa pysyy litteänä. En urheile enkä muutenkaan elä terveellisesti. Lihon leveyssuuntaan.

Vierailija
9/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla ainut. Itselläni on pömppis vaikka

- en ole perussuomalainen

- en juo siideriä,en käytä alkoa juuri ollenkaan,harvoin siis

-harrastan liikuntaa väh 12 tuntia viikossa,olen aina harrastanut

-olen normaalipainoinen

-ihan pieni minipömppis on ollut jo ennen raskauksia

Mitä haittaa siitä että on pieni pömppis? Käyn itämaisessa tanssissa ja siellä on kaikilla jonkun kokoinen pömppis.

Vierailija
10/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuuteni: liikunta ja ruumiinrakenne. Nyt vatsani on litteä, mutta joskus kun olin pulskemmassa kunnossa, minulla ei ollut pömppistä vaan olin paisunut vyötäröltä.

Vierailija
11/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöräilee 15km töihin ja takaisin aina kun se kelien puolesta mahdollista, ulkoilee koiran kanssa päivittäin, ei syö karkkia tms. epäterveellistä.

Vierailija
12/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki liikkuvat paljon, ääriesimerkkinä kaverini joka opettaa joogaa päivätyökseen :)

Vierailija
13/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömppis, röllykkä tai mummytummy eli mikä lie mahan nimi, mut tutkipa sanoja diastaasi recti, julie tuplerin kirja how to lose your mummytummy ja tummytribe.com. Olen pikku hiljaa saamassa oman vatsani takaisin näillä ohjeilla.

Vierailija
14/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kuitenkin.

Lautamaha on todella harvoilla. Jopa niillä, jotka treenaavat todella kovaa, on monesti alamahassa pömppis.

Salilla joskus naurattaa kun mimmit kehuu, kuinka heillä ei ole pömppistä kun kävellään päivittäin ja pyöräillään töihin ja käydään salilla ja ollaan hoikkia. Ja selkeästi alamaha pömpöttää kaikesta huolimatta.

Taikasana on poikittainen mahalihas ja sitä ei treenata kävelemällä tai pyöräilemällä, eikä edes salilla tekemällä mahalihasliikkeitä.