Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt tapahtui jotain tosi noloa ja kamalaa!

Vierailija
31.10.2012 |

Ei saa nauraa kun olen ihan nolona täällä.

Olin äsken sohvalla, vain minä, sohvapeitto ja sähköhammasharja. Olin lukenut täältä, että tekee hyvää laittaa sähköhammasharja "sinne" ja päätin kokeilla.

Laitoin harjan päälle ja surruttelin klittaa ja ajattelin jo, että Vau, tällaista en ole ennen kokenut, mahtava tunne.

Eipä aikaakaan kun mahtava orkkeli sitten tulikin mutta samalla tunsin, miten pissa alkoi valua! Orkku vaan jatkui ja yritin pysäyttää pissan mutta ei se loppunut!

En käsitä. Teen silloin tällöin vastaavaa mutta omin sormin, eikä ole ikinä ennen lirahtanut. Sohvalla oli sitten kämmenen kokoinen läiskä ja se haisi pissalta. Juoksin hakemaan pesuainetta ja kun haistoin uudelleen, ei se haissut pissalle.

Nyt aloin miettimään, että jospa en pissannutkaan, vaan se oli se naisen "siemensyöksy"? Voiko sitä tulla noin paljon? Tuleeko se samaan aikaan kuin orkku?

Muistan saaneeni joskus teininä pikku ruiskauksen jotain nestettä kun opettelin sormileikkejä yksikseni. Mutta se oli pikku ruiskaus eikä aikuisiällä ole tullut mitään.

Kumpaa tuo on oletettavimmin?

Minua hävettää niin jos se on virtsaa :(

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:10"]Ei naisilta tule mitään siemennestettä, missäs ootte biologian tuntinne käynyt? Vai oletko jokin hermafrodiitti?

Ihan rehellistä KUSTA sinne sohvalle lorahti, huoh ...

[/quote]Selvittele hiukan asioita niin saatat olla toista mieltä, eihän se nyt tietenkään oikeaa spermaa ole, mutta ei kustakaan.

Vierailija
22/39 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:10"]Ei naisilta tule mitään siemennestettä, missäs ootte biologian tuntinne käynyt? Vai oletko jokin hermafrodiitti?

Ihan rehellistä KUSTA sinne sohvalle lorahti, huoh ...

[/quote]Selvittele hiukan asioita niin saatat olla toista mieltä, eihän se nyt tietenkään oikeaa spermaa ole, mutta ei kustakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
24/39 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naputteleppas koneellesi sellainen kuin: www.superorgasmi.fi :niin siellähän se vasta kuule lirahtaakin eräällä seksikkäällä tytöllä, joka saa niin taivaallisen orkun että kusi vaan kaaressa lentää!

Vierailija
25/39 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ejakuloin ja se on hajutonta kirkasta nestettä, ei todellakaan virtsaa. Sitä yhdynnän jälkeen joudun pinnistelemään ulos. Ja rakastajani tykkää tuostakin ominaisuudestani.

Vierailija
26/39 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/39 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena miehen alkuna jätkät kerto yhdestä tytöstä miltä tulee aina kuset housuun kun sitä panee, aika moni oli kokeillut, mutta ilmeisesti se vaan sai niin herkästi orkut että aina lensi ejakulaationeste.

Vierailija
28/39 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla?

Vierailija
29/39 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotaan kumpaa tuli

Vierailija
30/39 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
31/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
32/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ejakulaationestettä voi tulla ainakin puoli desiä..

Vierailija
33/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaas onko noloa kun noin käy yhdynnässä? Siis oon lukenut näitä juttuja, että vau, miten ihanaa ja onpa onnekas nainen kun näin käy. Mutta todellisuudessa se on ihan hirveää. Mulla on käynyt näitä "syöksyjä" elämän varrella joidenkin kumppaneiden kanssa, joskus parikymppisenä ekan kerran ja olin todellakin, että WTF! ja niin oli kyllä mieskin.

Pitkään aikaan en tiennyt mitä ihmettä oikein tapahtui ja luulin kanssa virtsanneeni alleni. Kun se tapahtui uudelleen oli pakko alkaa etsiä tietoa, että mistä on kysymys.

No joka tapauksessa ne on olleet elämäni noloimpia tilanteita, kerrankin oli aika tuore kumppani ja harrastettiin seksiä takaapäin keittiöntasoa vasten ja siinä se sitten taas tapahtui ja kun sitä ei tule mitenkään pikku liraus vaan kunnon paineella.. kiva sitten siivoilla lattiaa naama punasena kun on tälläinen "hieno" ominaisuus. Että terveisiä vaan sille kumppanille jos sattuu vauva palstaa lukemaan :D Ei unohda sekään sitä varmaan ikänä.

Nykyisen miehen kanssa tätä ei ole koskaan onneksi tapahtunut, enkä todellakaan kehtaisi sille edes kertoa, että mulle saattaa tämmöstäkin tapahtua.

Vierailija
34/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ette osta ihan dildoa tuota varten? Miks pitää hammasharja liata?

Vierailija
35/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2012 klo 09:05"]

ihminen ei voi virtsata samalla kun saa orkkelit, eli jos sieltä tulee jotain nestettä samalla niin ei se ole virtsaa. Se on ejakulaatio-nestettä. Se on harvinaista ja sitä ei joka av-mamma osaakaan tehdä! Ole ylpeä harvainaisesta pimpulistasi.

Ja te irvileuat, ettekö te koskaan pidä yksin hauskaa? Vaikka sohvan nurkassa!

[/quote]

No kyllä vaan voi pissata orgasmin yhteydessä. Minkäänlaisesta "siemensyöksystä" ei ole voinut olla kyse, koska se tavara on paksua ja "tahmeaa", samankaltaista kuin oikea siemenneste. Sitten on myös näitä "squirttaajia", jotka kyllä valitettavasti ovat vain pissahousuja. Sori. Käytännössä siis laimeeta virtsaa suihkuttelevat.

Vierailija
36/39 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pissannut juurikin sellaisen orkun takia jonka aiheutin liian voimakkaalla surruttimella. Ja ihan pissaa oli - rakko melkein tyhjeni.

Vierailija
37/39 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö te tuon omalla vai miehen harjalla?

Vierailija
38/39 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli naisystävä, joka roiskutteli orgasmissa, eikä taatusti ollut pissaa. Hajutonta ja mautonta kirkasta nestettä. Minua se ei haitannut, eikä häntäkään.

Vierailija
39/39 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa puolta on siis parempi kayttaa, harjaa vai vastakkaista? Kuullostaa niin kivalta, etta vois kokeilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi