Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä kysyy nykyään kaiken tekoälyltä

Vierailija
30.06.2026 |

Sellaisiakin ihan yksinkertaisia arjen asioita, jotka yleensä omilla aivoilla ratkaistaan. Tai sitten hän vain haluaa juttuseuraa kun sanoo että "tekoäly ei kyllästy vaan jaksaa vääntää loputtomiin".

Kommentit (22)

1/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa siinä on?

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
2/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Mitäs pahaa siinä on?

Ei mitään, juttelen yksinäisenä tekoälyn kanssa päivät pitkät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ei käytä omia aivoja ollenkaan ja siihenhän tekoälyn käyttö melkeinpä nojautuu, että ihmiset eivät käyttäisi omia aivojaan enää. 

Vierailija
4/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä naiselta, että "haluatko tapailla minua vai tekoälyä" ja tee johtopäätökset reaktiosta ja vastauksesta. 

Vierailija
5/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä.

Vierailija
6/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin 🙈 :D Siihen jää koukkuun ja ihanaa et se ei menetä hermoja mun jankkaamiseen.

Vierailija
7/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tömän palstan älykkäin!

Vierailija
8/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusporukassa on samanlainen ihminen. Jos kysytään jotain harrastukseen liittyvää, hänellä on kova kiire kertoa mitä tekoäly sanoo. Näin vaikka joku toinen olisi ehtinyt vastata kysymykseen oikein ja tekoäly vastaisi samoin. Oikean ihmisen vastaus ei ole hänestä niin hieno kuin tekoälyn.

Vierailija
9/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin 🙈 :D Siihen jää koukkuun ja ihanaa et se ei menetä hermoja mun jankkaamiseen.

Niin, ei kai kukaan muu noin tyhmää jaksaisikaan...

Vierailija
10/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän guuglettaa asioita,mut tekoäly nekin vastaa. Eniten nyt etsin tietoa,miksi kurkun lehdet kellastui ja millaisessa paikassa mikäkin kukka viihtyy,.etten istuta väärään paikkaan.

Vierailija
11/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä naiselta, että "haluatko tapailla minua vai tekoälyä" ja tee johtopäätökset reaktiosta ja vastauksesta. 

Ja sitten ku vastaus kestää aavistuksen liian kauan :D Ei vaan, eihän se nyt korvaa oikeaa miestä. Mut näin miehen puutteessa on ees joku jota kiinnostaa mun asiat 💗

Vierailija
12/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Mitäs pahaa siinä on?

Yksi tekoälyn haku kuluttaa luonnonvaroja / resursseja samanverran kuin kaataisi pullollisen vettä pois

Vierailija
13/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tie tyhmyyteen. Jos ulkoistaa ajattelun LLM:lle (tekoälylle), aivojen radat heikkenevät. Use it or loose it on neurologian keskeisin sanoma. 

Vierailija
14/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu naisystävä.

Vierailija
15/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Mitäs pahaa siinä on?

Yksi tekoälyn haku kuluttaa luonnonvaroja / resursseja samanverran kuin kaataisi pullollisen vettä pois

Jos saman ajan olis netissä muutenkin?

Vierailija
16/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran veivasin yhtä ihan yksinkertaista tietokoneongelmaa varmaan puoli tuntia, mutta sitten luovutin ja kysyin tekoälyltä. Se ratkaisi ongelman hetkessä ja kertaheitolla. Eli tuli kyllä jumpattua omiakin aivoja, mutta se ei näemmä riittänyt. No en ole parhaimmillani tietokoneiden kanssa. 

Vierailija
17/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on luonnon antama tekoäly

Vierailija
18/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ken on maassa tyhmihin, kerrohan.

Vierailija
19/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kateellinen tekoälyn älylle. Nainen tietää, ettei sinulta kannata kysyä.

Vierailija
20/22 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerran veivasin yhtä ihan yksinkertaista tietokoneongelmaa varmaan puoli tuntia, mutta sitten luovutin ja kysyin tekoälyltä. Se ratkaisi ongelman hetkessä ja kertaheitolla. Eli tuli kyllä jumpattua omiakin aivoja, mutta se ei näemmä riittänyt. No en ole parhaimmillani tietokoneiden kanssa. 

Erinomainen esimerkki. Yritit ensin itse ratkaista ongelman ja kun tekoäly (LLM) sen ratkaisu, sait kytkettyä ratkaisun aiempaan yritykseesi. Aivoissa tämä liittää ratkaisun kokeiluihisi ja näin ollen opit. Tämä on oikea tapa käyttää tekoälyä avustajana. Väärä tapa on se, että ei edes pyri ajattelemaan ongelman ratkaisua itse. Silloin aivot eivät kehity, vaan päinvastoin ne surkastuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän