nyt tapahtui jotain tosi noloa ja kamalaa!
Ei saa nauraa kun olen ihan nolona täällä.
Olin äsken sohvalla, vain minä, sohvapeitto ja sähköhammasharja. Olin lukenut täältä, että tekee hyvää laittaa sähköhammasharja "sinne" ja päätin kokeilla.
Laitoin harjan päälle ja surruttelin klittaa ja ajattelin jo, että Vau, tällaista en ole ennen kokenut, mahtava tunne.
Eipä aikaakaan kun mahtava orkkeli sitten tulikin mutta samalla tunsin, miten pissa alkoi valua! Orkku vaan jatkui ja yritin pysäyttää pissan mutta ei se loppunut!
En käsitä. Teen silloin tällöin vastaavaa mutta omin sormin, eikä ole ikinä ennen lirahtanut. Sohvalla oli sitten kämmenen kokoinen läiskä ja se haisi pissalta. Juoksin hakemaan pesuainetta ja kun haistoin uudelleen, ei se haissut pissalle.
Nyt aloin miettimään, että jospa en pissannutkaan, vaan se oli se naisen "siemensyöksy"? Voiko sitä tulla noin paljon? Tuleeko se samaan aikaan kuin orkku?
Muistan saaneeni joskus teininä pikku ruiskauksen jotain nestettä kun opettelin sormileikkejä yksikseni. Mutta se oli pikku ruiskaus eikä aikuisiällä ole tullut mitään.
Kumpaa tuo on oletettavimmin?
Minua hävettää niin jos se on virtsaa :(
Kommentit (39)
Se oli se naisen ejakulaatio. Onnea, harva siihen pystyy..
ihminen ei voi virtsata samalla kun saa orkkelit, eli jos sieltä tulee jotain nestettä samalla niin ei se ole virtsaa. Se on ejakulaatio-nestettä. Se on harvinaista ja sitä ei joka av-mamma osaakaan tehdä! Ole ylpeä harvainaisesta pimpulistasi.
Ja te irvileuat, ettekö te koskaan pidä yksin hauskaa? Vaikka sohvan nurkassa!
tosiaan, ejakuloit. Sitä tulee tosi paljon (ainakin mul) sittenku tulee
Jos olisin asuinkumppanisi tai vieraasi, en tahtoisi koskea tietämättäni mitään naisejakulaatiopeittoa. :D
ihminen ei voi virtsata samalla kun saa orkkelit
Kyllä voi.
Mäkin harrastan usein tuota sähköhammasharjan pään harjan vastakkaisella puolella klitoriksen kiihotusta. Tulee supernopeasti orkku.
Varoitus kuitenkin, että mulle ainakin on jotenkin klitoriksen tuntoherkkyys heikentynyt niin että nykyisin on lähes mahdotonta saada enää sormin pelkästään klitorista kiihottamalla orkkua, kun e nnen se onnistui varmasti parissa minuutissa. Nyt vaatii vähän rajumpaa tärinää että tulee.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 05:24"]
Kumpaa puolta on siis parempi kayttaa, harjaa vai vastakkaista? Kuullostaa niin kivalta, etta vois kokeilla...
[/quote]
Enpä ole kokeillut mutta voisin veikata että jos harjapuoli poistaa plakkia hammaskiilteestä niin tekee ehkä hieman häijyä limakalvolle. Suosittelen ihan virallista suristinta jossa mieluiten portaaton säätö.
Kumpaa puolta on siis parempi kayttaa, harjaa vai vastakkaista? Kuullostaa niin kivalta, etta vois kokeilla...
[/quote]
Kysyjähän on taatusti mies.....
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 04:54"]
[/quote]
Kysyjähän on taatusti mies.....
[/quote]
Juu nyt kun tarkemmin mietin niin ainoastaan mies voi olla noin pihalla naisen tuntumista. Joillekin saa ilmoittaa erikseen että naisenkin nänneissä on tunto ja että tulee kestämään se käsipeli aika kauan jos yrittää tehdä klitalla avotulen. Niin miksipä sitten sähköhammasharjan harjapuoli tuntuisi yhtään missään?
Ei naisilta tule mitään siemennestettä, missäs ootte biologian tuntinne käynyt? Vai oletko jokin hermafrodiitti?
Ihan rehellistä KUSTA sinne sohvalle lorahti, huoh ...
Kuinka jotku voi olla niin ihmeellisiä,että kirjoittaa tällaista tänne palstalle..
henkistä tukea heikkona hetkenä kaipaa hän?
ei haissut/näyttänyt pissalta,niin luultavasti oli sitä "naisten siemennestettä",mitä sit onkaan.Sitä kai erittyy joillain mahtiorkkujen yhteydessä.