Vaikeuksia löytää kumppani? Miten olisi tanssiharrastus? Hauskaa ja hikistä. Latinotanssit? Tanssin talo, Kaapelitehdas?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5557497/miten-parisuhteet-edes-alkavat-…
Tämä ongelma oli kyllä olemassa jo ennen 1970-lukuakin... vaikka olin matikkalinjalla niin ei siellä mitään avioliittokandeja ollut luokkatovereina. Opiskeluista ei ketään. Baareissa en ole juossut. SIIS IHAN SATUNNAISTA JOS JONKUN LÖYTÄÄ JA OLIKIN TODELLA ONGELMALLISTA.
Oli kuitenkin diskoja ja tanssipaikkoja. Kyllä niissä tarttee käydä - iskureissut baariin ällöttää ja jotkut deittailut... Mene johonkin tanssiharrastukseen...
Katso Tanssin talo Kaapelitehtaalla siellä on latinotansseja... kurssimuotoinen tanssitilaisuus 5 euroa kerta tai jotain semmosta... Kivaa ja tekee hyvää kropalle!
Kommentit (10)
Se on sitten ihan toisen tason ongelma jos ei pysty oppimaan tanssiaskelia. Kaikki asioita ei voi ratkaista koko maapallon asukkaiden kohdalla. Normaali-ihmiseltä kyllä tanssi onnistuu. Joku tanssi hyvin joku vähän huonommin. Kaikki ei ole suorittamista jossa pitää olla joku huippuosaaja vaan on kyse HAUSKANPIDOSTA. Ei tässä mitään ensivaikutelmia olla etsimässä. Harrastus on paikka jonne mennään usein ja monta kertaa - ei ole mitkään treffit tai ensitreffit... HUOH!
Minä olen aika notkealanteinen discohile ja kohtuullinen lavatanssija kursseja käytyäni. Kävimme myös pari lattarikurssia vaimon kanssa, muttei siitä mitään tullut. Vaimo oppi kerrasta, kun opettaja läväytti lanteelle ja sanoi, että sen pitää pyöriä. Minä vain liikuttelin jalkojani ihmetellen, miksi ne eivät tottele.
Näin, vaikka motivaatio oli taatusti kohdallaan, kun olimme lähdössä Rio de Janeiron sambakarnevaaleille häämatkalle.
Tanssikurssille mennessä on tavoitteenani myös oppia tanssimaan. Viimeksi kurssilla ollessani silloinen tanssipari venytti lähinnä kärsivällisyyttä.
Löysin puolison internetin nörteimmiltä osastoilta. Oltiin samanhenkisiä.
No jos se on niin vaikeeta niin menkää kunnon diskoihin tanssimaan vai eikö niitäkään enää ole? Siellähän voi hytkytellä ihan miten vain haluaa musan tahdissa. Jos sellaisia ei ENÄÄ ole niin vaatikaa PERHESUUNNITTELUVIRANOMAISIA perustamaan ja kustantamaan sellaisia. On se kummallinen yhteiskunta jos enää ei ole edes paikkoja jossa normaalit ihmiset voivat tavata toisiaan ja tutustua vastakkaiseen sukupolveen ilman kuin jollain treffeillä ja iskukeikoilla ravintolaan.. RAVINTOLA JA DISKO... hieman eri nimetkin noilla... Ravintola: ruokaa, juomaa, viihdettä ja ties mitä... DISKO: musaa ja tanssia ja vähemmän alkoholijuomia...
Harrastan kalastusta, ei kiinnosta tanssiminen, eikä festarit. En kuuntele haloo helsinkiä, tai portion boyssia
Vierailija kirjoitti:
Harrastan kalastusta, ei kiinnosta tanssiminen, eikä festarit. En kuuntele haloo helsinkiä, tai portion boyssia
Jos haluat olla loppuikäsi sinkku niin jatka toki valitsemallasi tiellä.
En ole vielä keksinyt, miksi haluaisin tanssia tällaisia. Epämiellyttävä läheisyys ja liikkeet rajoitettuja, _huono_ musiikki. Reiveissä olen käynyt - täynnä nuoria piriä vetäviä yhden lapsen äitejä.
Kaikki ei opi tanssimaan ja huonosti tanssiminen ei tee positiivista ensivaikutelmaa.