Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä tällainen mies kiinnostaa?

Vierailija
30.10.2012 |

Olen täällä kirjoitellut ennenkin ja kun olen nähnyt miten luonnollista naisille on kysyä toistensa mielipidettä milloin mihinkin asiaan, niin laitan sitten itsekin tällaisen viestin.

-Olen 27v ja useiden todistusten perusteella enemmän parikymppisen näköinen

-Silmälasit

-ei toiseen asteen tutkintoa, kuitenkin vakavasti otettavat taito-opinnot kuvaitaiteessa ja vieraissa kielissä

-harrastuksina kielten opiskelu, vanhojen videopelien ja elokuvien fiilistely ja muu jonkinlainen populaarikulttuurin historiantutkimus jonka myös sijoitan omaan lapsuuteni kokemuksiin. Sen lisäksi kuntosali ja toivomuksena olisi joku väkivallaton kilpaurheilulaji.

-syön melkein joka päivä makeaa yksinäisyyteni, en ole kuitenkaan näkyvästi ylipainoinen

-ei seurustelukokemusta eikä oikeita seksikokemuksia

-tunteellinen, helposti liikuttuva

-viaton ja joskus liian rehellinen, niin että ulkonäkö voi pettää jos odottaa helppoa vastusta

-ei yhtään päivää palkkatyökokemusta. Pari työkokeilua takana. Ei ole saanut vapaaehtoistöitä isosta kaupungista vaikka ilmoittautunut joka paikkaan.

-suunnitelmissa varteenotettava ammattiopistotason tutkinto ensi vuoden puolella, kaipuu työelämään

-ollut kuntoutustuella useita vuosia mutta tämä loppunee 28-vuotiaana

-koen omat harrastukseni stressaavina, paitsi netissä hengailun

-suosikkipaikkani; eläinkauppa

-suosikkiasioitani; eläinkauppojen ja vanhan kotikaupunkini myymälöiden hyllyt, joissa sijaitsevat lemmikkijyrsijöiden tuotteet. Tykkään hypistellä näitä tuotteita, yrittää kääntää näitä useille eri kielille tuotettuja tuoteselostuksia, tuntea itseni taas 17-vuotiaaksi jolloin viimeksi tunsin itseni viattomaksi, ja sitten ostaa näitä tuotteita kotiin hamsterille vietäväksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten huolestuttaa tuo, ettei ole mitään kokemusta pelkkatyöstä

ja noi "harrastukset".... huh

mun puolesta jokainen saa olla millainen on, mutta itse en haluaisi tuollaisen kanssa tekemisissä enkä haluaisi että tyttärenikään olisi

Vierailija
2/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten huolestuttaa tuo, ettei ole mitään kokemusta pelkkatyöstä

ja noi "harrastukset".... huh

mun puolesta jokainen saa olla millainen on, mutta itse en haluaisi tuollaisen kanssa tekemisissä enkä haluaisi että tyttärenikään olisi

Niin. Elämässäni on ollut paljon vaikeuksia mutta kaikesta huolimatta on täytynyt jatkaa uskomista ja viime vuosina olen oppinut arvostamaan itseäni ja rakentamaan omanarvontuntoa omilla kriteereilläni.

4-5 kertaa minut on vuosien varrella käännytetty koulusta kun olen hakenut ammattia opiskelemaan, toisinaan täysin ilman perusteita tai selityksiä.

-

Olin lainvastaisesti epäpätevien lääkärien sairaalavankina ennen kahdeksattatoista ikävuotta ja jos tästä jotain positiivista jäi käteen niin se että pystyin saamaan parempia kitutuloja ja omaisteni mukaan paremman suojan työmarkkinan epäkohdilta ollessani eläkkeellä. Nyt hoitosuhteeni on kuitenkin katki. Toivoisin voivani opiskella ensimmäisen ammattini kuntoutusrahalla jotta selviäisin elinkustannuksista.

-

On vaikeaa kun ihmiselle ei järjestetä edes ilmaistöitä vaikka kuinka tyrkyttäisi apuaan. Samaan aikaan puhutaan mm.vanhuksien ahdingosta ja minä olen tarjonnut apuani monta kertaa vähintään kolmeen eri palvelutaloon heti tänne muutettuani sekä ollut yhteydessä impotentteihin (tämä tarkoittaa siis henkistä löysyyttä) kuntatason pomoihin. Ehkä aseellinen protesti olisi ainut keino herättää huomioita näitä asioita kohtaan.

Nykyinen lainsäädäntö on sellainen että olen myös työnhakija tietyllä alalla mutta koulutetummat naiset syövät nuo työpaikat suihinsa. Olen muutenkin kohdannut sukupuolisyrjintää hakiessani ilmaistöitä.

Harrastukseni stressaavat minua mutta olen kuitenkin ylpeä saavutuksistani mitä olen saanut pahimman syrjäytymisepisodin jälkeen kasaan.

Netti täyttää suuren osan elämästäni ja kirjoittelen paljon. Olen lähtöisin korvesta ja kaverini teinivuosista eteenpäin olivat lähinnä kiusaavia kusipäitä. Päästyäni heistä eroon olen ollut yksin eikä minua kannustettu tekemään juuri mitään; sain hyvin ristiriitaisia signaaleja ympäristöstäni. Viimeisin yritys elämäni pilaamiseen, vakiinnuttuani vähän suuremmalla paikkakunnalle, on lain suorittama ahdistelu joka on varjostanut minua jo viime kesästä asti ja saanut minut tuntemaan syvää vastenmielisyyttä ja itseinhoa ja horjuttanut jäljelle jäänyttä perusturvallisuuden tunnetta.

Uskon että romanssi voisi virkistää elämääni; varsinkin sellaisen ihmisen kanssa joka on kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Eläinkaupoissa on kyllä lähinnä pikkutyttöjä eikä harrastuksissani tapaa muita kuin yli 50-vuotiaita naisia. Myöskin oma tietoisuus naisten seksuaalisuuden lannistavuudesta kyllästyttää. Vahva tunne siitä ettei mies voi tehdä mitään hyvää ellei saa naista ensin mielenhäiriön valtaan. Tuntuisi myöskin jotenkin groteskilta suudella ja hyväillä kun tietää että on samalla pelottava ja ruma mörkö ja vähemmän esteettinen kuin nainen ja ties mitä muuta; siitä tulisi vähän itsekäs olo. Mutta toisaalta taas naisten seksuaalisuus näyttää perustuvan osin tuollaiseen masokismiin ja miehen itsehillinnän puutteeseen. Olisi kiva jos mieskin voisi kikatella ja lötkötellä löysänä säkkinä ja jokainen regressiivinen ele vain todistaisi miehen suloisuudesta ja ihanuudesta kuten naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos etsit naista, jolla on vastaava tausta kuin sinulla, niin en näe syytä miksei kävisi flaksi. Koita jotain sairauden vertaistukiryhmiä tms.

Vierailija
4/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko avata hieman lisää ajatuksiasi naisen seksualisuudesta, rotujen välisistä eroista ja niiden sekoittumisesta, tieteen tekemisestä sekä suosikeistasi populäärikulttuurin saralla?

Vierailija
5/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

udella, miksi olet kuntoutustuella?

Vierailija
6/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että tuo vinkki potentiaalisen seuran etsimisestä esim. vertaistukiryhmistä voisi olla hyvä. Muuten tulevan kumppanisi voi olla vaikea suhtautua oikein elämäntilanteeseesi ja menneisiin kokemuksiisi, suhde jää helpolla kokonaan syntymättä silloin.

Vierailija
7/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoutustuen edut ovat siinä että se mahdollistaa vakaan ja siedettävän toimeentulon ilman karenssien pelkoa ja siitä on mahdollista irtisanoutua milloin haluaa jos esim.työllisyystilanne vaikuttaa lupaavalta.

Vierailija
8/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoutustuen edut ovat siinä että se mahdollistaa vakaan ja siedettävän toimeentulon ilman karenssien pelkoa ja siitä on mahdollista irtisanoutua milloin haluaa jos esim.työllisyystilanne vaikuttaa lupaavalta.

Mistä vaivasta olet kuntoutumassa? Ja mitä tarkoittaa "ei oikeita seksikokemuksia",jotain kokemusta kuitenkin on vai?

Vierailija
9/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän kuntoutustuelle pääse, jos ei ole jotenkin sairas.

Vierailija
10/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vaivasta olet kuntoutumassa? Ja mitä tarkoittaa "ei oikeita seksikokemuksia",jotain kokemusta kuitenkin on vai?

Rehellisesti sanoen en tiedä mitä papereissani nykyään lukee eikä kaikki tieto välttämättä ole edes saatavilla. Tällaisia tilapäisiä kuntoutusjaksoja voidaan kyllä myöntää muutenkin ikään kuin inhimillisistä syistä, kun katsotaan että muutoin vaikea taloudellinen tilanne tms. tukee sellaista päätöstä.

Jotain kokemusta on. Valitettavasti se viestiketju jossa puin asiaa kaikkein syvällisimmällä tasolla (ja jota joku kommentoi niin että se melkein sai hänet itkemään) on poistettu mutta jäljellä on vielä sentään tämä.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8990647

Vierailija
11/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko sinulla selkeä käsitys siitä, mitä itse toivot naiselta ja millaisesta naisesta pidät? Mihin haluat suhteen etenevän?

Ei ole kenellekään reilua etsiä vain epämääräisesti jotakuta naista "virkistämään elämääsi". Jos joku nainen jostain syystä ryhtyisi suhteeseen kanssasi, kyse on silloin hänenkin elämästään, ja sinulla on silloin vastuuta silläkin alueella. Onko sinussa miestä tähän? Kaltaisiasi on nähty; pitkälti samanlainen kokematon kummajainen. En valitettavasti kyllä suosittelisi kenellekään.

Vierailija
12/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei juuri suvaita erilaisuutta eikä varsinkaan herkkyyttä.

Miksi et pakenisi maasta ainakin joksikin aikaa ja etsisi itseäsi ja elämäsi suntaa maailmalta? Eläminen muualla on halvempaa.

Siis, jos tulet itseksesi toimeen ja matkustus ei katkaise rahahanojasi

Vierailija
13/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se, että ei ole suuntaa elämässä. Minä ainakin tyttöystäväkandidaattina haluaisin kuulla, mitä suunnitelmia on seuraavalle vuodelle tai seuraavalle viidelle vuodelle.

Vaikeuksista huolimatta haluaisin kuulla jotain positiivista ajattelua, enkä tuollaista syyttelyä kaikenlaisia päättäviä tahoja kohtaan. Vaikka ymmärränkin negatiiviset tunteet, mieluummin keskittyisin niihin positiivisiin asioihin ja elämässä eteenpäinmenoon.

Toisekseen minua aina kiinnostaa, mitä asioita voisimme jakaa (eli mitä toisella on tarjottavaa). Nuo harrastukset ovat ihan hyvä lähtökohta mutta minusta tuossa tyttöystävän haikailussa on paljon sellaista epärealistisuutta, johon törmää nettipalstoilla. Kirjoitukset ovat aina sitä luokkaa, että yksinäinen ja syrjäytynyt ajattelee, että tyttöystävä korjaa koko tilanteen. Todellisuudessa parisuhde vaatii omaa panostusta, suhteessa voi olla hankaluuksia, itse haluan seurustella sellaisen miehen kanssa, joka kykenee käsittelemään myös parisuhteen hankalia hetkiä.

Yrittäisin hommata työkokemusta, ihan minkälaista hyvänsä. Viiden vuoden kuluttua, jos olet ollut vain kuntoutustuella, voi sanoa, että olet syrjäytynyt. Kukaan ei enää halua kolmikymppistä, joka ei ole tehnyt päivääkään töitä.

Vierailija
14/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki ne yhdessä ja varsinkin syyttelevä tyylisi (minua on kohdeltu väärin, olen uhri) viestittää asenteestasi sen verran etten usko että henkilökohtaisesti olisin sinusta kiinnostunut tai monikaan tuttavani olisi. Ja siis en tarkoita ettetkö olisi voinut kohdata elämässäsi vaikeuksia, mutta niissä märehtiminen ja esim. tuo kuntoutustuella eläminen vaikket edes omien sanojesi mukaan ole sairas on kyllä mielestäni negatiivinen piirre.

Se ettei ole kunnon koulutusta, työkokemusta eikä edes seksikokemuksia laittaa miettimään että jonkinlainen itsevarmuuden, innon ja motivaation puute on myös ongelma.

Mutta niinkuin joku sanoi, niin vertaisryhmistä voisi löytyä seuraa, joka ymmärtää sinua paremmin.