Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesirokko

Vierailija
30.10.2012 |

Meillä nyt sit tämmönen huvi molemmilla lapsilla yhtä aikaa. Itse olen vesirokon pienenä sairastanut, mutta mielestäni minäkin oirehdin silti lievästi.

Mun pää on särkenyt useana päivänä (ok, voi olla vaikka niskoista johtuvaa). Lisäksi yhtenä päivänä särki alaselkää sekä kakka haisee PAHALTA ja lisäksi oma vatsani on nipristellyt hiukan.

Lapsilla on vatsa myös ollut normaalia ehkä vähän löysemmällä ja kakka haisee. Ei ripulia kuitenkaan. Ovat niin pieniä, että säryistä eivät osaa luotettavasti kertoa.

Kysymyksiä:

Kauanko vesirokon kuume kestää?

Entä kauanko pahin rakkulavaihe kutisee?

Onko oma oireistoni kuvittelua vai onko joku muukin huomannut saman??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesirokkovoidetta on. Auttaako särkylääke mitään kutinaan? Kuinka monta päivää sitä kannattaa antaa?

ap

Vierailija
2/4 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on oirehdinta mennyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää on ollut pahin rakkulavaihe jolloin rakkulat ovat kutissut todella pahasti. Tuosta 2 päivää oli ihan järkyttäviä koska rokko tuli niin pahasti että rakkuloita oli valtavasti ja 2 päivää rakkuloiden takaa koko iho oli ihottumalla ja "tulessa".

Tuon 4 päivän jälkeen joka päivä oli helpompi.

Apteekissa on kahdenlaista voidetta joista kannattaa ostaa molempia. Vesirokkovoide + se menthol öljy joka auttaa hyvin.

En usko että särkylääke auttaa kutinaan mutta ehdottomasti pitää olla vähintäänkin kaapissa, meillä kuume nousi nuorimmalla 41.5 asteeseen, onneksi kaapissa oli pronaxenia.

Meillä ei vesirokon aikana vatsa oireillut mitenkään joten siihen en osaa sanoa.

Vierailija
4/4 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voit saada vyöruusun, se onkin ikävämpi tapaus.