Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektio 2v2kk sitten, uus raskaus rv 6+4

Vierailija
30.10.2012 |

Onko normaalia et tosta oikealta puolelta suurinpirtein leikkaus arven kohdolta jomottaa silloin tällöin? Vähä niinku menkat olis alkamas mut ei kumminkaan. Jomotus menee ohi n.puolestunnis. Onkohan se jotai kipua kun arpikudos tms. alkaa venymään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiosta on itselläni 1,5v aikaa, kysyin neuvolassa tuosta kivusta ja hän sanoi, että on normaalia.

Minulla kyllä alkoi paljon myöhemmin jomotukset kuin sinulla :) n.rv15, nyt menossa rv18.

Vierailija
2/5 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi olla normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti mieltä :) Tänään oli eka neuvola ja kaikki vaikutti olevan hyvin. siellä ei tosin tosta poltosta osattu sanoa mitään. 12 viikon ultraa odotellaan. Kuinka nopeasti teillä alkoi maha näkyä? olen lihonnut kuukaudessa 4kg! Tiedän että nestettä se vain on mut mahasta huomaa selvästi ettei se pelkää syömisentulosta ole. Jopa miehen lapseton kaveri huomasia asian.

Vierailija
4/5 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti mieltä :) Tänään oli eka neuvola ja kaikki vaikutti olevan hyvin. siellä ei tosin tosta poltosta osattu sanoa mitään. 12 viikon ultraa odotellaan. Kuinka nopeasti teillä alkoi maha näkyä? olen lihonnut kuukaudessa 4kg! Tiedän että nestettä se vain on mut mahasta huomaa selvästi ettei se pelkää syömisentulosta ole. Jopa miehen lapseton kaveri huomasia asian.

mulla sekä ekassa että tokassa raskaudessa alkoi vatsa pyöristyä yli puolenvälin tienoilla.

Vierailija
5/5 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekasta pyöristy kans heti muistaakseni 16 viikolle asti. sit oli pitkän aikaa saman kokonen ja vasta viimisillä viikoilla kasvo lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi