Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi AV-mammalle on niin tärkeää, että olohuone on "seurustelua varten"?

Vierailija
30.10.2012 |

Eikä siellä siksi voi olla televisiota? Eikö mikään muu tila käy "seurusteluun" kuin olohuone? Ja eikö televisioissa ole sitä sammutusnappia ollenkaan kun se estää sen "seurustelun"?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täytyy kestää:) Me kuitenkin oltaisiin aina siellä tv:n ääressä.

Vierailija
22/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on alakerrassa keittiö ja olohuone (ja wc ja pukuhuone ja kylppäri ja sauna ja eteinen), ja haluan että täällä alakerrassa on seesteistä.

Meillä on olohuoneen puolella 8 hengen ruokapöytä, iso sohva ja iso kirjahylly (se on täynnä kirjoja, ja laatikoita joissa on cd-levyjä ja nättejä laatikoita joissa on lasten leluja) jonka ainoa tekninen laite on cd-soitin. Täällä on nojatuoli ja kaksi rahia. Ei muuta.

Minä tykkään tästä näin. Yläkerrassa on makuuhuoneet ja muut, ja yksi makkareista on työhuoneena, siellä on telkkari myös. Parempi näin. En viihdy kyläpaikoissa, joissa tv raikaa olohuoneessa ja siinä samalla pitäisi seurustella isäntäväen kanssa, joka katsoo Emmerdalea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se talkkari siirtyis olohuoneen puolelle.......korjaiskohan se siellä jotain???

Vierailija
24/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on alakerrassa keittiö ja olohuone (ja wc ja pukuhuone ja kylppäri ja sauna ja eteinen), ja haluan että täällä alakerrassa on seesteistä.

Meillä on olohuoneen puolella 8 hengen ruokapöytä, iso sohva ja iso kirjahylly (se on täynnä kirjoja, ja laatikoita joissa on cd-levyjä ja nättejä laatikoita joissa on lasten leluja) jonka ainoa tekninen laite on cd-soitin. Täällä on nojatuoli ja kaksi rahia. Ei muuta.

Minä tykkään tästä näin. Yläkerrassa on makuuhuoneet ja muut, ja yksi makkareista on työhuoneena, siellä on telkkari myös. Parempi näin. En viihdy kyläpaikoissa, joissa tv raikaa olohuoneessa ja siinä samalla pitäisi seurustella isäntäväen kanssa, joka katsoo Emmerdalea...

Vierailija
25/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä on keittiössä tilaa vain neljän hengen pöydälle, ja minä haluan kestitä vieraita ison pöydän ääressä. Siksi olohuoneen puolella on toinen pöytä.

:)

Vierailija
26/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on näitä harvinaisia lapsia, jotka osaavat leikkiä. Ja heillä on omat huoneet. Ja mikä junteinta; siellä on myös niitä leluja, joilla he ja vieraat lapset tykkäävät leikkiä. Ihan siis sitä " junttia muovikrääsää" eikä niitä puisia, ruotsalaisia designleluja. Voi meitä.

Lasten kanssa on helpompaa kun voi laittaa ne katsomaan piirrettyjä tv-huoneeseen ja itse seurustella ruokahuone-olohuoneessa harvinaisten vieraiden kanssa.

Vierailija
27/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytämme eniten. Kun meillä on vieraita tv on kiinni ja istumme yleensä oh:n ison (12 hengen) ruokapöydän ympärillä mielummin kuin sohvalla. Eli meillä se nappi toimii:)

Leffat katsellaan videotykillä alakerran tv/kirjasto/takkahuoneessa....

Vierailija
28/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ja kaikilla tutuilla on vaan ruokailuhuone tuota varten... kukaan ei tykkä asua ahtaasti.

Heh, meillä on keittiössä tilaa vain neljän hengen pöydälle, ja minä haluan kestitä vieraita ison pöydän ääressä. Siksi olohuoneen puolella on toinen pöytä.

Vierailija
29/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ja kaikilla tutuilla on vaan ruokailuhuone tuota varten... kukaan ei tykkä asua ahtaasti.

Haluatko sinä kilpailla, kummalla meistä on enemmän tilaa? Parempi maku? Heheh, en lähde mukaan sellaiseen. Tärkeintä on, että viihdyn kodissani, toivottavasti sinäkin omassasi.

Vierailija
30/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt tuntuu luontevimmalta, etenkin kun useimmiten on päivällinen pitkän kaavan mukaan kun on vieraita. Jos ollaan olohuoneessa, tv on kiinni. Muuten perhe oleskelee olkkarissa joka päivä.

Vierailija
31/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on näitä harvinaisia lapsia, jotka osaavat leikkiä. Ja heillä on omat huoneet. Ja mikä junteinta; siellä on myös niitä leluja, joilla he ja vieraat lapset tykkäävät leikkiä. Ihan siis sitä " junttia muovikrääsää" eikä niitä puisia, ruotsalaisia designleluja. Voi meitä.

Lasten kanssa on helpompaa kun voi laittaa ne katsomaan piirrettyjä tv-huoneeseen ja itse seurustella ruokahuone-olohuoneessa harvinaisten vieraiden kanssa.

Meillä ei itsellä ole lapsia eikä siis mitään lastenhuonetta tai leluja. Tv-huone on ja muutama piirretty leffa lapsivieraita varten. Jos kyläilevä perhe ei tuo itse leluja mukanaan, siinä käy niin, että lapset vinkuu ja inisee korvan juuressa eikä aikuisten seurustelusta tule mitään, joten on helpompaa, kun voi laittaa lapset katsomaan leffaa toiseen huoneeseen ja viihtymään sillä aikaa, kun äiti kahvittelee emännän kanssa. Tosin tätä järjestelyä ei siis ole tehty niitä harvinaisia vieraita varten vaan ihan sen takia, että mies voi katsoa rauhassa telkkua ja minä voin rauhassa lukea kirjaa telkun häiritsemättä.

Vierailija
32/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, mekin voidaan viihtyä kodissamme, vaikka siellä onkin telkkari olohuoneesa *kauhistus*

Haluatko sinä kilpailla, kummalla meistä on enemmän tilaa? Parempi maku? Heheh, en lähde mukaan sellaiseen. Tärkeintä on, että viihdyn kodissani, toivottavasti sinäkin omassasi.

Vierailija
33/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanhempien makuuhuone ja olohuone samassa ja kolhitaan jatkuvasti itsemme pimeässä mustelmille täällä, kun yöllä veskiin mennään tms.

Yksi lapsi on, jolla oma makuuhuone, kun on jo niin iso.

Joten miettikääpäs tätäkin...jos osaatte?:)

Vierailija
34/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, että mies voi katsoa rauhassa telkkua ja minä voin rauhassa lukea kirjaa telkun häiritsemättä.

Vierailija
35/35 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakulla on kaikilla tuttavilla ruokailuhuone, mun tuttavista taitaa yhdellä perheellä olla ruokailuhuone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi