Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko myöntää, että sun sänkyyn saaminen on ollut jonkun porukan "projekti" ja

Vierailija
30.10.2012 |

susta on maksettu eli lyöty vetoa 10000€? Kertoisitko ikinä kenellekään? Minkä se sitten tekee naisesta? Mitä pitää itsestä ajatella? Mun on vaikea jäsentää ajatuksiani, auttakaa te siinä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työasioissa ja seurueet viettivät iltaa yhdessä. Miehet kiinnostuivat naisesta, yksi heistä enemmän ja sanoi saavansa naisen sänkyynsä. Muut eivät uskoneet, joten lyötiin vetoa. Lopputuloksena se yksi sai rahansa. Siitä syntyi kyllä pidempi suhde, mutta alku oli tällainen, vähemmän kaunis. Siinä tarina lyhyesti.

ap

Vierailija
2/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aika yleistä vaikka ei raha ehkä ole aina kuviossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo raha on juuri se, joka vaivaa mieltä.

ap

Vierailija
4/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunkinlaista ökyilyä voi olla tiedossa jos jo viettelemisessä on tuolla lailla rahaa mukana... Normaalisti tuollaiset typerykset on tyhjätaskuja joten heillä ei ole mahdollisuuksia toteuttaa tempauksiaan. Sekoilua voi olla odotettavissa!

Tuo raha on juuri se, joka vaivaa mieltä.

ap

Vierailija
5/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin.. mitä väliä? vai haluatko osingoille?

Vierailija
6/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttu on jo takanapäin, mutta tuo tuli jokin aika sitten uutena tietona. En ole kertonut siitä kenellekään, koska se tuntuu niin nololta. Vaikka raha ei mulle tullutkaan, silti raha ja seksi on huono yhdistelmä.

ap

Muunkinlaista ökyilyä voi olla tiedossa jos jo viettelemisessä on tuolla lailla rahaa mukana... Normaalisti tuollaiset typerykset on tyhjätaskuja joten heillä ei ole mahdollisuuksia toteuttaa tempauksiaan. Sekoilua voi olla odotettavissa!

Tuo raha on juuri se, joka vaivaa mieltä. ap

Vierailija
7/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä ole sitten väliä? En todellakaan halua osingoille.

ap

mutta niin.. mitä väliä? vai haluatko osingoille?

Vierailija
8/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jotkut pitäisivät seksuaalisuuttani niin suuressa arvossa, että olisivat valmiita maksamaan siitä, vaikkeivät edes pääsisi itse millään lailla nauttimaan. Sillä niinhän vedon häviäjälle kävi.

Vetoa lyöneet pitivät ap:tä niin arvokkaana ja viehättävänä, etteivät he itse eikä se kiinnostunut kaveri voisi mitenkään saada häntä. Ap:stä tuli pelin palkinto, tavoilteltu trophy.

Kyllä siinä jotakin mielikuvitusta kutkuttavaa on.

Taidan tietää, miten ap:lle lopulta kävi. Peli oli julmaa ja ap sai tuntea todellakin olevansa vain pelinappula. Mies paljastui piittaamattomaksi ja julmaksi. Mutta JOS ap ei olisikaan lähtenyt mukaan suhteeseen... silloin hänen arvonsa olisi tästä välikohtauksesta pelkästään kasvanut.

Vierailija
9/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttuahan en olisi ikinä saanut tietää, jos suhdetta ei olisi tullut. Mutta se tuntuu kyllä enemmän hävettävältä kuin mielikuvitusta kutkuttavalta. Eikö se ole osoitus mun heikkoudestani?

ap

Että jotkut pitäisivät seksuaalisuuttani niin suuressa arvossa, että olisivat valmiita maksamaan siitä, vaikkeivät edes pääsisi itse millään lailla nauttimaan. Sillä niinhän vedon häviäjälle kävi. Vetoa lyöneet pitivät ap:tä niin arvokkaana ja viehättävänä, etteivät he itse eikä se kiinnostunut kaveri voisi mitenkään saada häntä. Ap:stä tuli pelin palkinto, tavoilteltu trophy. Kyllä siinä jotakin mielikuvitusta kutkuttavaa on. Taidan tietää, miten ap:lle lopulta kävi. Peli oli julmaa ja ap sai tuntea todellakin olevansa vain pelinappula. Mies paljastui piittaamattomaksi ja julmaksi. Mutta JOS ap ei olisikaan lähtenyt mukaan suhteeseen... silloin hänen arvonsa olisi tästä välikohtauksesta pelkästään kasvanut.

Vierailija
10/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi tapahtua minulle.

Vierailija
11/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan soppaa keitti isompi porukka, ja se, että siinä liikkui raha. Miksi sua ei hävettäisi?

ap

Ei voisi tapahtua minulle.

Vierailija
12/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta se ei tee mitään, et ole maksullinen nainen jos sitä mietit. Sähän et tuota rahaa saanut.

Vierailija
13/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obviously.

Vierailija
14/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Susta se ei tee mitään, et ole maksullinen nainen jos sitä mietit. Sähän et tuota rahaa saanut.

Vierailija
15/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micke löi vetoa, että selättäisi Murun Obviously.

Vierailija
16/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin vahingossa, en jaksa korjata. Eipä muuta.

Vierailija
17/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????????????????????????????????????????????

ap

Vierailija
18/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ollut tarpeeksi murumainen silloin, vaikka jo otsikosta epäilin muru-jutusta niin en jaksanut lukea....

Mutta mua rupee nyt tympimään tämä kirjoittaja ihan pirusti....

Vierailija
19/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

????????????????????????????????????????????? ap

Siis huusin vahingossa = isot kirjaimet.

Vierailija
20/21 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotain tällaista epäillyt, mutta vahvistuksen sain vasta jonkin aikaa sitten. Jonkun toisen viestejä olet lukenut. Oli kuka oli.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan