Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada nainen masturboimaan?

Vierailija
30.10.2012 |

Eli ongelma on seuraavanlainen. Ollaan rouvan kanssa jo pidempään yhdessä ollut pariskunta ja olen vaimoni ensimmäinen ja ainoa seksikumppani. Vaimoni ei nauti seksistä tai siis ajoittain nauttii, mutta on erittäin pihalla itsensä kanssa ja ei oikeastaan itsekään tiedä mistä nauttii. Miten saada nainen tutustumaan itseensä ja hälvennettyä estoja?

Kommentit (6)

1/6 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalahan se ketään on pakottaa seksiin, edes itsensä kanssa. Mutta kannattaa kokeilla seksileluja, joita voi käyttää yhdynnän aikana. Esim tälläistä on meillä käytetty:

http://www.eros.fi/tuote/klitoriskiihotin-layaspot-vaaleanpunainen/4032…

Painostamaan ei tietenkään saa ryhtyä, mutta hienovaraisella ehdottelulla, jospa rouva tykkäisi koittaa tätä joskus yksistään. Ja varsinkin muistaa sanoa että, tämä olisi herralle mieleen.

Vierailija
2/6 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin eilen ehtoolla akalla, että jysäytäs toi toosaas, kun olin käyny seksikaupassa ostoksilla. Yritin vaimon estoja madaltaa, mutta mustasilmä siitä tuli ja nyt nukun sohvalla kissan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saada nainen tutustumaan itseensä ja hälvennettyä estoja?

tai pyydä suoraan itsetyydyttämään. Harvemmin ajatuksia saa pelkällä ajattelulla perille ja hän tietänee parhaiten itsensä ja estot. Keskustelu on aliarvostettua.

Vierailija
4/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vaimollesi? Ehkei hän pidä tuota puutteena ja on ehkä vähemmän kiinnostunut seksistä. Olisi ahdistavaa saada jotain seksileluja, jos seksi ei kiinnosta muutenkaan. Kaikille se vaan ei ole niin tärkeää tai voi olla jotain ikäviä kokemuksia taustalla ja ne rajoittavat seksuaalisia haluja.

Minusta sinun pitää puhua vaimosi kanssa ja avata tilannetta.

Tietysti joku kokovartalohieronta olisi varmasti hyväksi vaimollesi sinun antamana, mutta sen ei tarvitse johtaa seksiin, ellei vaimosi sitä ehdota.

Ammattiapuakin on tarjolla ja aiheesta löytyy kirjallisuuttakin.

Ennen kaikkea hienovaraisuutta ja aikaa ja puhumista. Ellei vaimosi halua puhua tai muuttaa suhtautumistaan, on sinun hyväksyttävä tilanne tuollaisenaan.

Vierailija
5/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti kuvannut salaa vaimon itsetyydytystä. Raskaana masturboi lähes päivittäin.

Vierailija
6/6 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni runkkaa yleensä ennen nukkumaanmenoa muka salaa minulta. No ei hän sitä voi minulta salata, vaikka kovasti yrittääkin. Hengitys ja pienet liikkeet paljastavat.

Virallisesti on aina kieltänyt sormettavansa. Miksi pitää olla niin tekopyhä? Mun mielestä itsensä tyydyttämisessä ei ole mitään pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä