Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitsit, maailma ei pysähtynytkään äitiysvapaani ajaksi.

Vierailija
30.10.2012 |

Olen palaamassa lähiaikoina parin vuoden tauon jälkeen töihin. Olen hoitoalalla. Nyt on alkanut tulla mieleen asiakkaita, joita tapasin vähän ennen töistä pois jääntiä. Sitten vasta tulee mieleen, että ai niin, heidänkin elämässä on kulunut jo se pari vuotta. Samoin työkavereiden.

Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia, kun olette "olleet pois yhteiskunnasta"?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että samat vaivat siellä on edelleen odottamassa.

ja olin 3.5 vuotta kotona esikoisen syntymän jålkeen. Eräs asiakas mainitsi, että hän ei sitten sinä aikana lääkärillä käynyt, ja tuli vasta, kun palasin töihn.

Vierailija
2/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut koko ajan tekemisissä työkavereiden kanssa ja muutenkin sosiaalinen elämä rikasta. Asiakkaita ei ole, sikäli eri tilanne. En koe olleeni pois yhteiskunnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sitä tokana työpäivänä huomasi, että samaa perustyötä se on edelleen, vaikka asiakkaat ja työkaverit olivat vaihtuneet. Mitään mullistavaa ei ole tapahtunut kahdessa vuodessa kasvatus- ja hoitoalalla.

Vierailija
4/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin 3.5 vuotta kotona esikoisen syntymän jålkeen. Eräs asiakas mainitsi, että hän ei sitten sinä aikana lääkärillä käynyt, ja tuli vasta, kun palasin töihn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi