Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on TOSI kipeä!! =((

Vierailija
08.11.2012 |

Toissaviikolla tuli 8v tyttömme johonkin ihme kuumetautiin ja kurkkukipuun. Kuume veteli 38,5 eikä tyttö pystynyt puhumaan. Reippaasti kuitenkin leikki ja sairasti, pidin pari päivää koulusta poissa melkein väkisin..

Sitten loppuviikosta sairastui 11-vuotiaamme samoin, ja pidin puoliväkisin koulusta poissa hänetkin, iltaisin jopa kiristin pysymään kotona eikä kavereiden luona hillumassa.

Tällä viikolla sairastui 5- ja 13- vuotiaat muksut, vanhemmasta olin jopa huolissani kun hengitystiet alkoivat mennä tukkoon, on astmaatikko. Oli kuitenkin yhtä helvettiä olla noiden kanssa kotona kun muksuilla seinät kaatuivat päälle.

Tänään sitten sairastui mies 40v ja neljän lapsen isä.

Tuolla se sängyssä örisee ja inisee 37,3 asteen kuumeessa, vähän väliä haluaa milloin mitäkin; kuumemittaria, lääkettä, minut viereen hoitamaan, ikkunaa auki, ikkunaa kiinni.

HUOH!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella voi olla vaikka 40 astetta ja se silti leikkii, miehesi olisi kuollut siinä kuumessa. Oma mieheni sai jokun ihme pöpön ja tärisi sängyssä. No lopulta siltä meinasi lähteä taju ja vein taksilla yksityiselle ja siellä se sitten pyörtyi ja lähetettiin nopeasti ambulanssilla sairaalaan. Epäiltiin aivokalvontulehdusta ja siihen kuolee edelleen 30 %:a sairastuneista. Eipä ollut mukava kokemus.

Vierailija
2/9 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen pidä antaa olla pösilö. Pane makuuhuoneen ovi kiinni ja sano, että hän saa olla nyt ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mun mies on. Se on just pienestäkin kuumeesta voihkiva ja itseään passauttava sänkypotilas, mutta jos minulla on kuume, minun oletetaan silti hoitavan arkihommani kuten ennenkin. Mies voi jopa sanoa että ota kuumelääke niin kuume laskee, jos näytän kovin heikolta, mutta odottaa että esim. laitan ruoan ja ulkoilutan koiran.

Vierailija
4/9 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jättää sen sitten omaan rauhaansa. Miksi passaatte niitä miehiä, jos ei vastavuoroisuutta heru.

Meidään perheessä tosin kyllä passataan kaikia sairastuneita, äitejä, isiä ja lapsia.

Vierailija
5/9 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olette kipeinä niin sama toisin päin. Mä en ole tajunnut tuota koskaan... jotenkin kovaa.

Vierailija
6/9 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin jo tuo 37,5 kuume tuntuu, se vastaa minulle samaa mitä 39,9 asteen kuume teille. Minulla kun tuo kuume ei tavallisesti nouse, vaan vetää alilämmön puolelle. Kun kuumetta on 38,3, näen hallusinaatioita ja kun se on 39,9 niin mä en pysty liikkumaan yksin mihinkään. Onneksi meillä mies tietää tämän ja antaa minun sairastaa.

Vierailija
7/9 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin siksi kun minusta sairasta pitäisikin vähän erityishuomioida ja toiseksi siksi, että ei sitä valitusta ja melkein kuin kuoleman tekoa kestä hullukaan mikä seuraa jos jättää miehen yksin potemaan jotain pikku räkätautia jos on vähän kuumetta.

Olisi kiva jos olisi vastavuoroisuutta, mutta mieheni ei jostain syystä oikein pysty suhtautumaan hyvin minun sairauteeni. Muuttuu kylmäksi ja vaativaksi ja ärsyyntyy siitä että olen heikko, vaikkei ole muuten sellainen ollenkaan. Luulen että hänellä on jotain heikkouden ja kuoleman pelkoa aika vahvana jota ei osaa käsitellä tietoisesti ja joka aktivoituu vain vihaisuutena kun läheinen on sairas. Hänen jotenkin täytyy uskoa että en ole kovin sairas ja pystyn hoitamaan kaiken kuten ennenkin. Itse kuitenkin voi antautua kunnon sairauden valtaan, ilmeisesti koska itsekin jossain taustalla ymmärtää ettei se virusflunssa ole oikeasti vaarallinen.

Vierailija
8/9 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tulkitseminen tuolla lailla on täysin ajanhukkaa.

Vierailija
9/9 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tulkitseminen tuolla lailla on täysin ajanhukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan