Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te kaksi kertaa pikkuhousuja vaihtajat, miksi?

Vierailija
30.10.2012 |

Huvin vuoksi vai muista syistä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen erittäin seksuaalinen ihminen ja kyllä, saatan kastella pikkarini päivän mittaan ihan himosta. Ei sellaisilla pikkareilla viitsi montaa päivää hiihdellä. Muutenkin olen vauhdikas ja saatan hikoilla päivän aikana jonkin verran, vaikken varsinaisesti edes urheilisi, esim. kävelen rivakasti kauppaan ja takaisin. Tykkään vaan olla siisti ja hajuton.

n40

Vierailija
22/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihanaa laittaa puhtaat alushousut suihkun ja urheilun jälkeen jalkaan! Ihmettelen näitä "käyn suihkussa kerran viikossa talviaikaan ja alushousut vaihdan kolmen päivän välein"-tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihanaa laittaa puhtaat alushousut suihkun ja urheilun jälkeen jalkaan! Ihmettelen näitä "käyn suihkussa kerran viikossa talviaikaan ja alushousut vaihdan kolmen päivän välein"-tyyppejä.

Itsellä menee silloin tällöin yhdet housut juurikin sen päivä, mutta useimmiten tarvitsen kahdet. Eikä multa kyllä koskaan ole mitään tauteja löytynyt, olen vaan luonnostani melko kostea, ja lisäksi urheilu sitten hikoiluttaa paikkoja. Vaikka en oliskaan kostea, niin en voisi pitää alushousuja päivää kauempaa.

Vierailija
24/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista

Vierailija
25/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla ei alapää puhdistu itsestään?

Naiset jotka ovat hedelmällisessä iässä, tuottavat valkovuotoa ja hikeä. Se on fakta.

Siksi hygieniasyistä alapäätä pestään ja kalsareita vaihdetaan usein.

Vierailija
26/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista

Omituinen olet itse kun taas vanhan jutun nostit esiin.

Vierailija
27/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vain yhdet päivässä, mutta jossain vaiheessa käännän ne ympäri.

Vierailija
28/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Vierailija
29/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmetin väliä kenenkään pikkuhousujen vaihtamisella on toisille? Pitäisi olla ihan yksi ja sama kuinka usein toiset kalsarinsa pesee ja millaisissa vetimissä nukkuu. Joku hullu taitaa saada kicksejä naisten alushousuista...

Joo, joku pervohan näissä aiheissa on takana ja runkkaa itseään ajatellen näitä alushousujuttuja, kun osa provosoituu näistä. Ei kannata ruokkia turhaan.

Jokainen tehköön, kuten haluaa ja jättää perustelematta vain, koska haluaa olla oikeassa.

Vierailija
30/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suihkun jälkeen otan puhtaat, tottakai. Mutta en mä silti omista kuin 8pikkuhousut. Riittää oikein hyvin, kun pesee likapyykkiä lähes päivittäin. Miten kauan 30-40 pikkarit omistavien pyykkäysväli on??! Mahtaa siellä likapyykkihuoneessa haista!

Vierailija
31/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök miten järkyttäviä ihmisiä jotka kommentoi ettei tarvitse vaihtaa alushousuja päivittäin, täysin normaalia vaihtaa kahdesti alushousut.